Wist je dat........[6]
Re: Wist je dat........[6]
...er een topic weg is?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
je méént 't...huisman schreef:...er een topic weg is?
~~Soli Deo Gloria~~
In de "cloud" zekerhuisman schreef:...er een topic weg is?

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Daarom is het ook zo saai hier.
Na vanmiddag niks meer gepost. Misschien moet het curatorium weer met een persbericht komen, een of andere dominee een spannend boek schrijven, de SGP weer een bijzonder besluit nemen... Dit is ook niks, natuurlijk. 

'k begin wel een discussie over het aanbod van genade en waarom sommige predikanten dit Bijbelse aanbod weigeren te preken. Gaat het saaie vanzelf over.Anker schreef:Daarom is het ook zo saai hier.Na vanmiddag niks meer gepost. Misschien moet het curatorium weer met een persbericht komen, een of andere dominee een spannend boek schrijven, de SGP weer een bijzonder besluit nemen... Dit is ook niks, natuurlijk.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Hoe los je een probleem op? Verplaats het naar "topics in moderatie" en hoop dat er binnenkort geen haan meer naar zal kraaien. Uit het oog, uit het hart.Mara schreef:In de "cloud" zekerhuisman schreef:...er een topic weg is?

~~Soli Deo Gloria~~
O ja, die was ik vergeten. Maar ik heb nog nooit van predikanten gehoord die een Bijbels aanbod weigeren te preken. Dus ik ben benieuwd naar je bevindingen, huisman!huisman schreef:'k begin wel een discussie over het aanbod van genade en waarom sommige predikanten dit Bijbelse aanbod weigeren te preken. Gaat het saaie vanzelf over.Anker schreef:Daarom is het ook zo saai hier.Na vanmiddag niks meer gepost. Misschien moet het curatorium weer met een persbericht komen, een of andere dominee een spannend boek schrijven, de SGP weer een bijzonder besluit nemen... Dit is ook niks, natuurlijk.
-
Wist je dat ik sinds mijn lagere-schooltijd geen wistje-datjes meer geschreven heb? Maar dat ik nog een goed discussie-onderwerp weet voor de vakantietijd? En dat ik daar nu snel een topic voor ga openen?
En hoe lang ligt dat achter je?jan34willem schreef:Wist je dat ik sinds mijn lagere-schooltijd geen wistje-datjes meer geschreven heb? Maar dat ik nog een goed discussie-onderwerp weet voor de vakantietijd? En dat ik daar nu snel een topic voor ga openen?

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
ik krijg 7,50 korting!! (laten we dan de berichtjes maar verwijderen.....)
ai, kan dat al zo snel niet meer? mods....please.....
helma schreef:ik krijg 7,50 korting!! (laten we dan de berichtjes maar verwijderen.....)

Bij iemand die al 13.199 berichten geplaatst heeft, zou je meer begrip verwachten voor het lastige werk van een moderator. Maar geeft verder niets, hoor.Hendrikus schreef:Hoe los je een probleem op? Verplaats het naar "topics in moderatie" en hoop dat er binnenkort geen haan meer naar zal kraaien. Uit het oog, uit het hart.Mara schreef:In de "cloud" zekerhuisman schreef:...er een topic weg is?
Tsja, sommige moderators maken het zichzelf moeilijkeilander schreef:Bij iemand die al 13.199 berichten geplaatst heeft, zou je meer begrip verwachten voor het lastige werk van een moderator. Maar geeft verder niets, hoor.Hendrikus schreef:Hoe los je een probleem op? Verplaats het naar "topics in moderatie" en hoop dat er binnenkort geen haan meer naar zal kraaien. Uit het oog, uit het hart.Mara schreef:In de "cloud" zekerhuisman schreef:...er een topic weg is?

~~Soli Deo Gloria~~
En zeker bij forummers die maar voor 2 onderwerpen hier komen...eilander schreef:Bij iemand die al 13.199 berichten geplaatst heeft, zou je meer begrip verwachten voor het lastige werk van een moderator.
Maar geeft verder niets, hoor.
Wat een suggestieve opmerkingen toch weer. Kan je straks weer preciseren.Hendrikus schreef:Tsja, sommige moderators maken het zichzelf moeilijk