Zit je niet in de verkeerde topic, DIA?-DIA- schreef:Een preek van ds. G. Bredeweg over Zondag 30 vraag en antwoord 82

Zit je niet in de verkeerde topic, DIA?-DIA- schreef:Een preek van ds. G. Bredeweg over Zondag 30 vraag en antwoord 82
Nee, deze preek is in druk uitgegeven.... Het is dus een boek(je) dat ik wil lezen.Afgewezen schreef:Zit je niet in de verkeerde topic, DIA?-DIA- schreef:Een preek van ds. G. Bredeweg over Zondag 30 vraag en antwoord 82
Oké.-DIA- schreef:Nee, deze preek is in druk uitgegeven.... Het is dus een boek(je) dat ik wil lezen.Afgewezen schreef:Zit je niet in de verkeerde topic, DIA?-DIA- schreef:Een preek van ds. G. Bredeweg over Zondag 30 vraag en antwoord 82
In welk boek staat die dan?-DIA- schreef:Nee, deze preek is in druk uitgegeven.... Het is dus een boek(je) dat ik wil lezen.Afgewezen schreef:Zit je niet in de verkeerde topic, DIA? ;)-DIA- schreef:Een preek van ds. G. Bredeweg over Zondag 30 vraag en antwoord 82
Het is een brochure met een blauwe omslag.Yesenaer schreef:In welk boek staat die dan?-DIA- schreef:Nee, deze preek is in druk uitgegeven.... Het is dus een boek(je) dat ik wil lezen.Afgewezen schreef:Zit je niet in de verkeerde topic, DIA?-DIA- schreef:Een preek van ds. G. Bredeweg over Zondag 30 vraag en antwoord 82
Jij bent ook (nog) niet van de e reader DIA?-DIA- schreef:In Duitsland hoop ik verder te lezen in
"Meer dan Jona is hier"
door ds. C.A. van Dieren
Verder gaat mee:
"Al de eenvoudige oefeningen", Band V
door Wulfert Floor
En nog meer, maar dat zoek ik straks nog uit
Nee, bepaaldelijk niet...Mara schreef:Jij bent ook (nog) niet van de e reader DIA?-DIA- schreef:In Duitsland hoop ik verder te lezen in
"Meer dan Jona is hier"
door ds. C.A. van Dieren
Verder gaat mee:
door Wulfert Floor
Ik ook (nog) niet.-DIA- schreef:Nee, bepaaldelijk niet...Mara schreef:Jij bent ook (nog) niet van de e reader DIA?-DIA- schreef:In Duitsland hoop ik verder te lezen in
"Meer dan Jona is hier"
door ds. C.A. van Dieren
Verder gaat mee:
door Wulfert Floor
Mara schreef:Tjonge... ik heb net het eerste hoofdstuk gelezen.