Die kun je zelf verbeteren.dennis schreef:Voordat iemand anders het ziet. Ik heb een domme taalfout in bovenstaande reactie gemaakt.. Excuses.dennis schreef:Gisteren uit gelezen 'Up to date gereformeerd' van Johan Schouls. Veel bekende info. Toch ook wel dingen om over na te denken. Ik ben het niet overal mee eens, maar vindt wel dat we moeten weten wat er allemaal speelt.Zita schreef:Net uit: Stenen hart, van Leendert van Wezel.
Mooi! Al is de afloop een beetje onwaarschijnlijk en zijn er wat details die niet echt kloppend zijn. (hoe kan een Hollandse dominee de jungle even goed kennen als de stammen die in de jungle leven? Hoe kan het dat de hoofdpersoon voortdurend achtervolgd wordt door woeste krijgers en toch dutjes doet en ondanks dat hij van een berg afvalt zonder al te grote kreukels die woeste krijgers vóórblijft?)
Daarvoor las ik Veroordeeld, van Leendert van Wezel.
Mwah. Erg mwah.
En nu lees ik Ararat, van Frank Westerman.
Tot op heden vind ik het een enorm rommelig boek, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik het hapsnap onderweg lees.
Nu nog bezig in 'Bedreigd' van Sjoerd Veenman - dun boek ter ontspanning. Heb ik af en toe ook nodig.
En als je bericht tot dan toe het laatste was in de discussie ziet niemand er wat van.
Voorkom je deze discussiesoort ook....