Wil niet heel flauw overkomen hoor, maar jij bent hier toch moderator? Ken jij je eigen forumregels nog geen eens?
Grondslag
Als grondslag wil deze website de Bijbel en de Drie Formulieren van Enigheid hanteren.
Ze wil staan in de lijn van de Reformatie en de Nadere Reformatie.
Doelgroep
Refoforum is bedoeld voor de gereformeerde gezindte.
Nadrukkelijk willen wij wijzen op het volgende. Degenen die de grondslag onderschrijven
en staan in de lijn van de (Nadere) Reformatie zijn van harte welkom op het forum.
Degenen die niet in de lijn van de (Nadere) Reformatie staan of van de grondslag zijn
weggegroeid verzoeken wij zich niet als lid te registreren.
Het onderschrijven van de grondslag en het staan in de lijn van de (Nadere) Reformatie uit
zich in het (doop- of belijdend-)lidmaatschap van één van de volgende kerkgenootschappen:
. de Hersteld Hervormde Kerk
. de Gereformeerde Gemeenten
. de Gereformeerde Gemeenten in Nederland
. de Oud Gereformeerde Gemeenten in Nederland
. de Christelijk Gereformeerde Kerken rondom Bewaar het Pand
. de Protestantse Kerk in Nederland voor zover het vanwege de grondslag van de PKN
bezwaarde leden betreft die daarvan echter lid zijn omdat zij deze niet kunnen verlaten
Tsja .. "ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?" Mag hopen dat je het vetgedrukte rode onderschrijft? Zeker als moderator is dat namelijk gewenst. En ja .. als je de grondslag van dit forum en in de lijn staat van de reformatie en nadere reformatie dan komt dat naar voren in het genoemde lijstje. Aangezien de leden de grondslag en de lijn van de (nadere) reformatie
moet onderschrijven, acht ik het legitiem dat de waarheid te kunnen noemen. Tenminste in de ogen van de opstellers van de forumregels.
Dan kan je hoog of laag gaan springen, maar dan zeggen jullie dat als moderators/beheerders zelf. En dit standpunt laten jullie ook duidelijk naar voren komen in jullie postings. Neem alleen al het feit dat deze kerkverbanden de doelgroep is van het forum, dit is zelf door jullie gezegd. Als niet alleen deze kerken, maar ook andere de waarheid zouden verkondigen dan zouden die toch ook wel opgenomen zijn in de doelgroep. Ja het ligt er maar net aan hoe je het wilt bekijken, maar het aangehaalde citaat uit de forumregels lijkt mij meer dan genoeg duidelijk.