Ik heb het gezien. :thuOorspronkelijk gepost door ahuibers
Heb jou bij het team gezet
Whatpulse / CPU (Christian Pulse Unity)
Alleen dit:
Victory through belief, united in Jesus Christ
staat me in dit verband een beetje tegen.
(bovenaan deze pagina)
Victory through belief, united in Jesus Christ
staat me in dit verband een beetje tegen.
(bovenaan deze pagina)
Het stijgen.Oorspronkelijk gepost door DaphnewatOorspronkelijk gepost door Marjan
Het gaat wel steeds langzamer...
Als je kijkt in de wereldwijde ranglijst, staan onderaan een heleboel mensen met één toetsaanslag. Dan een stel met twee. Dan drie. Als je dus pakweg tien toetsaanslagen instuurt, sta je meteen op de honderdste plaats of zo van onderen. Maar hoe hoger je komt, hoe moeizamer het klimmen gaat. (en des te fanatieker ik word ...)
Be yourself, there are plenty of others.
Hallo allemaal
Sorry dat ik me als niet-refo toch op dit forum heb aangemeld 
Ik kreeg van Ahuibers te horen dat niet iedereen zo gelukkig was met de punchline van United Christians (Victory through believe, united in Christ)
Nou ben ik er zelf ook niet zo fan van dus dat komt mooi uit. Het zou wel relaxt zijn als jullie even helpen meedenken over een nieuwe slogan. Ik ben benieuwd naar jullie creatieve hersenspinsels!
Groetjes,
Marnix

Ik kreeg van Ahuibers te horen dat niet iedereen zo gelukkig was met de punchline van United Christians (Victory through believe, united in Christ)
Nou ben ik er zelf ook niet zo fan van dus dat komt mooi uit. Het zou wel relaxt zijn als jullie even helpen meedenken over een nieuwe slogan. Ik ben benieuwd naar jullie creatieve hersenspinsels!
Groetjes,
Marnix
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ik sta nu op de 2600e plaats ofzo.Oorspronkelijk gepost door MarjanHet stijgen.Oorspronkelijk gepost door DaphnewatOorspronkelijk gepost door Marjan
Het gaat wel steeds langzamer...
Als je kijkt in de wereldwijde ranglijst, staan onderaan een heleboel mensen met één toetsaanslag. Dan een stel met twee. Dan drie. Als je dus pakweg tien toetsaanslagen instuurt, sta je meteen op de honderdste plaats of zo van onderen. Maar hoe hoger je komt, hoe moeizamer het klimmen gaat. (en des te fanatieker ik word ...)
Gaat nog best hard hoor!