GG: de helft +1, dus niet gekwalificeerd!refo schreef:GG een gekwalificeerde meerderheid.2012 schreef:vraag:
bij hoeveel % van de stemmenis iemand aangenomen?
ben benieuwd of daar nog verschil in zit tussen ger.gem en ger gemin ned.
GGiN unaniem.
Curatorium Ger. Gem. / Ger. Gem. in Ned (discussie)
Re: Curatorium Ger. Gem. / Ger. Gem. in Ned (discussie)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- FlyingEagle
Wanneer vergaderd het curatorium nu eigenlijk?
Ik dacht volgende week.FlyingEagle schreef:Wanneer vergaderd het curatorium nu eigenlijk?
ja, ma/di/woTiberius schreef:Ik dacht volgende week.FlyingEagle schreef:Wanneer vergaderd het curatorium nu eigenlijk?
- FlyingEagle
ok, 3 dagen? Ik dacht altijd dat het 2 dagen warenMarieke schreef:ja, ma/di/woTiberius schreef:Ik dacht volgende week.FlyingEagle schreef:Wanneer vergaderd het curatorium nu eigenlijk?
Als er 60 aanmeldingen zijn worden het er zelfs 6FlyingEagle schreef:ok, 3 dagen? Ik dacht altijd dat het 2 dagen warenMarieke schreef:ja, ma/di/woTiberius schreef:Ik dacht volgende week.FlyingEagle schreef:Wanneer vergaderd het curatorium nu eigenlijk?
Het zijn altijd 3 dagen, maar op de maandag houdt men in ieder geval 's morgens een huishoudelijke vergadering. Soms moeten in de loop van de maandagmiddag de eersten al voorkomen. Dinsdag is vrijwel altijd een hele dag de kandidaten beluisteren en daarop beslissingen nemen en vaak ook nog de hele woensdag, maar minimaal woensdagmorgen. Alles hangt af van het aantal personen, die opgegeven zijn. Vroeger vermeldde men dat aantal in 'De Saambinder', zeker nog in de tijd van wijlen ds. G. H. Kersten, maar sinds de jaren ze3ventig doet men dat niet meer. Waarom niet? Ik vermoed dat men het niet aandurft i.v.m. de kritiek die dan komt, als er bijv. 12 op geweest zijn en maar 2 toegelaten worden, levert dit vaak kritiek op.
Van de GG van 27-29 meiFlyingEagle schreef:Wanneer vergaderd het curatorium nu eigenlijk?
Van de GGiN weet ik het niet
Van de CGK 13-19 juni
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Dit jaar zijn er ook gesprekken op maandagmiddag.claus schreef:Het zijn altijd 3 dagen, maar op de maandag houdt men in ieder geval 's morgens een huishoudelijke vergadering. Soms moeten in de loop van de maandagmiddag de eersten al voorkomen. Dinsdag is vrijwel altijd een hele dag de kandidaten beluisteren en daarop beslissingen nemen en vaak ook nog de hele woensdag, maar minimaal woensdagmorgen. Alles hangt af van het aantal personen, die opgegeven zijn. Vroeger vermeldde men dat aantal in 'De Saambinder', zeker nog in de tijd van wijlen ds. G. H. Kersten, maar sinds de jaren ze3ventig doet men dat niet meer. Waarom niet? Ik vermoed dat men het niet aandurft i.v.m. de kritiek die dan komt, als er bijv. 12 op geweest zijn en maar 2 toegelaten worden, levert dit vaak kritiek op.
D.V. 29 mei a.s.Luther schreef:Van de GGiN weet ik het nietFlyingEagle schreef:Wanneer vergaderd het curatorium nu eigenlijk?
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Hoe laat moet je?Mister schreef:Dit jaar zijn er ook gesprekken op maandagmiddag.claus schreef:Het zijn altijd 3 dagen, maar op de maandag houdt men in ieder geval 's morgens een huishoudelijke vergadering. Soms moeten in de loop van de maandagmiddag de eersten al voorkomen. Dinsdag is vrijwel altijd een hele dag de kandidaten beluisteren en daarop beslissingen nemen en vaak ook nog de hele woensdag, maar minimaal woensdagmorgen. Alles hangt af van het aantal personen, die opgegeven zijn. Vroeger vermeldde men dat aantal in 'De Saambinder', zeker nog in de tijd van wijlen ds. G. H. Kersten, maar sinds de jaren ze3ventig doet men dat niet meer. Waarom niet? Ik vermoed dat men het niet aandurft i.v.m. de kritiek die dan komt, als er bijv. 12 op geweest zijn en maar 2 toegelaten worden, levert dit vaak kritiek op.

Sssst!Luther schreef:Hoe laat moet je?Mister schreef:Dit jaar zijn er ook gesprekken op maandagmiddag.claus schreef:Het zijn altijd 3 dagen, maar op de maandag houdt men in ieder geval 's morgens een huishoudelijke vergadering. Soms moeten in de loop van de maandagmiddag de eersten al voorkomen. Dinsdag is vrijwel altijd een hele dag de kandidaten beluisteren en daarop beslissingen nemen en vaak ook nog de hele woensdag, maar minimaal woensdagmorgen. Alles hangt af van het aantal personen, die opgegeven zijn. Vroeger vermeldde men dat aantal in 'De Saambinder', zeker nog in de tijd van wijlen ds. G. H. Kersten, maar sinds de jaren ze3ventig doet men dat niet meer. Waarom niet? Ik vermoed dat men het niet aandurft i.v.m. de kritiek die dan komt, als er bijv. 12 op geweest zijn en maar 2 toegelaten worden, levert dit vaak kritiek op.

Maandag 27 mei D. V. wordt toch wel het dan actieve onderwerp Curatorium Ger. Gem./Ger. Gem. in Ned. (een week later actief) geopend? Voor alleen de feitelijke weergaven van eventueel toegelaten personen?? Wie opent dat item? Een moderator?
Ik stel voor dat we eerst een topic openen over de vraag wie dat niet-discussie-topic moet gaan openen....claus schreef:Maandag 27 mei D. V. wordt toch wel het dan actieve onderwerp Curatorium Ger. Gem./Ger. Gem. in Ned. (een week later actief) geopend? Voor alleen de feitelijke weergaven van eventueel toegelaten personen?? Wie opent dat item? Een moderator?
-
Klopt het dat student Zondag gewoon nog colleges geeft?
http://www.rug.nl/ocasys/rug/vak/viewtutor?tutor=1592
http://www.rug.nl/ocasys/rug/vak/viewtutor?tutor=1592