Die houden ze handmatig bij via een geheime link...Oorspronkelijk gepost door Pim
Die website met subteams refreshed echt voor geen meter. We lopen al een week achter geloof ik.
Whatpulse / CPU (Christian Pulse Unity)
Hij is zojuist vernieuwd zie ik.Oorspronkelijk gepost door ahuibersDie houden ze handmatig bij via een geheime link...Oorspronkelijk gepost door Pim
Die website met subteams refreshed echt voor geen meter. We lopen al een week achter geloof ik.
En een nieuw lid bij het OSW team!!!!
'theonlydaphne'
Wie zou dat toch zijn:t
http://www.united-christians.net/
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Misschien wil iemand zoonlief aanmelden bij het OSW-subteam? De nickname is (sorry Bart)
Feyenoord-fan
En nog een vraag: kun je met twee personen op dezelfde computer allebei een whatpulse-account hebben? Ik krijg het voor mijn dochter maar niet voor elkaar. Zoon heeft een eigen pc.
Feyenoord-fan
En nog een vraag: kun je met twee personen op dezelfde computer allebei een whatpulse-account hebben? Ik krijg het voor mijn dochter maar niet voor elkaar. Zoon heeft een eigen pc.
Be yourself, there are plenty of others.
Je kunt whatpulse in 2 mappen installeren.Oorspronkelijk gepost door Marjan
Inmiddels heb ik door hoe we met twee gebruikers op één computer kunnen werken. Wel een beetje ingewikkeld, elke keer afmelden maar goed.
Mijn dochter wil ook wel aangemeld worden op het OSW-team. Haar naam is
tiktak
Waarom weet ik ook niet, rare naam.
Maar inderdaad opnieuw af en aanmelden schiet niet op...
Ik heb geen idee maar ze gaat wel lekker geloof ik :$:!Oorspronkelijk gepost door GianHij is zojuist vernieuwd zie ik.
En een nieuw lid bij het OSW team!!!!
'theonlydaphne'
Wie zou dat toch zijn:t
Rank User Keys Clicks
1 Zeckie 11,736,287 2,484,489
2 Gian_ 1,418,459 474,398
3 Gijsonline 377,658 88,128
4 Marjann! 157,724 43,209
5 TheonlyDaphne 128,146 59,170
6 Matthijss 114,899 57,672
7 tukkertje 77,328 32,530
8 Pim 57,090 12,128
9 Feyenoord-fan 9,196 826
10 tiktak 519 46
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."