Whatpulse / CPU (Christian Pulse Unity)

Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

Oorspronkelijk gepost door Gian
Oorspronkelijk gepost door CPU
Zo als je ziet is er een aardige machtstrijd tussen de twee teams gaande, wij zitten nu op 40 leden in nog geen week, team refoweb heeft momenteel rond de 80 leden maar doet al veel langer mee. dus als jullie team refoweb willen laten zien wat wij kunnen... doe mee? meld je aan en pulse als een gek! Echt wat voor forummers, die typen veel!
Probeer het Dennis Grutzmacher eens aan te smeren....
Dan ben je gelijk wereldkampioen

:,:,
:(
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Markie

Bericht door Markie »

Oorspronkelijk gepost door Kaw
Markie: 3 dingen.

1. Jij bent wanhopig door ook hier al af te gaan geven op team CPU, net als PeterD die het nodig vond om een account aan te maken om ff hier zijn onzin te verkondigen.

2. Deze topic was geopend op de dag van ontstaan van CPU. Dit is geheel in het doel van team CPU, om verschillende christelijke fora samen te brengen in 1 team en is heel iets anders dan spammen.

3. Je maakt jezelf ongeloofwaardig als je eerst op je eigen forum een schreeuwerig pleidooi houdt op het beperkt houden tot eigen refowebvolk (om je geesteskindje te beschermen), zodat je elkaar blijft kennen, om vervolgens hier te gaan spammen dat ze beter lid kunnen worden van refoweb.
Hé, ik zie dit nu pas..

Ik spam totaal niet en heb hier ook geen reclame gemaakt voor mijn team.
Waarom zou ik.Wij doen het voor hobbie, maar dat jij je hier nu aangevallen voelt kan ik ook niet helpen natuurlijk.

Je hebt het steeds over 'mijn geesteskindje'..Komt dat voort uit een soort jalouzie, of wat is dat?

Er is niks van 'mij' bij.Wij doen gewoon voor de lol mee, en niet om anderen naar de kroon te steken en de grond in te stampen met uitspraken als die je hier doet.
Ieder plekje dat we stijgen is meeval, en ons team is voor en door refowebbers.

Daar hoeven we geen reclame voor te maken op andere forums.
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Oorspronkelijk gepost door Markie
Ik spam totaal niet en heb hier ook geen reclame gemaakt voor mijn team.
Hehehe, ik denk dat mensen die hier forummen toch beter lid kunnen worden van Team Refoweb.
Waarom zou ik.Wij doen het voor hobbie, maar dat jij je hier nu aangevallen voelt kan ik ook niet helpen natuurlijk.
Je vond het toch nodig om er hier ook over te beginnen en op refoweb heb je continu terloops geen leuke opmerkingen gemaakt over ons team. Tot nu toe heb ik steeds enkel gereageert op jou irritante opmerkingen. Wat dat betreft verwijt de pot dat de ketel zwart ziet.
Je hebt het steeds over 'mijn geesteskindje'..Komt dat voort uit een soort jalouzie, of wat is dat?
Hoe moet ik anders die "gedrevenheid" verklaren?
Er is niks van 'mij' bij.Wij doen gewoon voor de lol mee, en niet om anderen naar de kroon te steken en de grond in te stampen met uitspraken als die je hier doet.
Ieder plekje dat we stijgen is meeval, en ons team is voor en door refowebbers.
Ik kan inmiddels een heel lijstje kwetsende opmerkingen richting het CPU-team van jou verzamelen.
Cpu is meer bedoeld voor lichtziniggere mensen.

Overigens, de teller is vastgevroren denk ik Kaw.Bij 38 leden.

Was je een beetje wanhopig, door hier te gaan spammen?
Daar hoeven we geen reclame voor te maken op andere forums.
Waarom doe je het dan wel?
Markie

Bericht door Markie »

Vertel is waar ik dat gedaan heb dan? Als je mijn opmerkingen als kwetsend ervaart en je hebt het vervolgens over 'mijn geesteskindje' denk ik eerder dat jij je cpu als je geesteskindje ziet. Vertel me dan maar is wáár die kwetsende opmerkingen staan. Quote ze maar. Je zit me puur van onwaarheden te betichten, en dat maakt me vrij boos. Je mag vanalles over me vertellen zolang het maar geen leugens zijn, en dat is het waar je nu mee bezig bent. Ik heb nergens gevraagd of mensen lid willen worden van ons team. Jij hebt daar expleciet om gevraagd. Als ik daar al om gevraagd had, had ik alle gegevens hier wel neergezet, niet? Ik zit je reactie nog is te lezen, maar denk dat de grens voor wat jij als kwetsend ervaart héééél erg laag ligt.
Omdat ik zei dat cpu meer voor lichtzinnigere mensen is? Is dat kwetsend? Volgens mij is het gewoon de waarheid.
Of omdat ik zei dat de teller bij de 38 bleef steken? Kwetsend? K ken wel uitspraken die meer kwetsend zijn. Ownee, je had een hele lijst van kwetsende opmerkingen die ik op refoweb gemaakt had over cpu.... Kom daar maar is mee voor de bakker dan. Doe je dat niet dan zou ik het zeer waarderen als je zou reticiferen wat je hier neer gezet hebt.
Adje

Bericht door Adje »

waar gaat dit helemaal over mensen?
Markie

Bericht door Markie »

Oorspronkelijk gepost door Adje
waar gaat dit helemaal over mensen?
Eigenlijk nergens over :sleep:
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Inmiddels gaat het wel ergens over en is Markie ook bij de club gekomen.

Een FAQ kun je vinden op United Christians
ahuibers

Bericht door ahuibers »

Ik doe ook mee.
Best leuk al die toetsaanslagen bijhouden.
Gian

Bericht door Gian »

Oorspronkelijk gepost door ahuibers
Ik doe ook mee.
Dag,

Zal ik je gelijk maar even in subteam OSW zetten? ;)
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
ahuibers

Bericht door ahuibers »

Oorspronkelijk gepost door Gian
Ik doe ook mee.
Dag,

Zal ik je gelijk maar even in subteam OSW zetten? ;)
Ik heb al een eigen team.
(team Dubio)

Het is een studentengroepje.
ahuibers

Bericht door ahuibers »

Jullie hebben maar 5 leden zie ik.
Dat moet toch beter kunnen?

Mijn team staat nog beneden jullie.
Zeckie typt ook zo snel :$
Gian

Bericht door Gian »

Jullie hebben maar 5 leden zie ik.
Dat moet toch beter kunnen?

Mijn team staat nog beneden jullie.
Zeckie typt ook zo snel :$
Tja, de OSW-ers lopen nog niet echt warm voor whatpulse.
Van de 5 zijn er 2 die niet meer actief zijn, en is er 1 die nog nooit op OSW geweest is. T'is dat we koploper nr. 1 Zeckie in het CU-team hebben, anders had ik het OSW team gelaten voor wat het was en had ik CU wel weer gejoind.

Kan jij de OSW-ers niet enthiosiast om mee te gaan 'pulsen' in het christelijke whatpulse team?

Deze week zijn we gestegen naar de 11e plaats. We moeten groeien met leden, anders komen we niet verder dan plekje 10.
http://whatpulse.org/stats/teams/

en hier de subteamstatestieken;
http://www.united-christians.net/
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
ahuibers

Bericht door ahuibers »

Wat is dan de rede dat ze hier niet zo warm lopen?
Je hoeft er niets voor te doen verder toch?
Matthijs

Bericht door Matthijs »

'k heb me ook wel aangemeld, maar 'k zie alleen geen OSW achter mijn naam staan.

ik ben daar: matthijss
Liever Turks dan Paaps
Plaats reactie