Wist je dat........[6]
Re: Wist je dat........[6]
we nemen fietsen mee
..het eerste jaar dat er geen vrienden of familie van ons de Boston Marathon doen.. maar dat maakt me niet blij..
Niemand wil zoiets meemaken. Waarom doen mensen dat??
Niemand wil zoiets meemaken. Waarom doen mensen dat??
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Waarom is wel duidelijk: "tension" veroorzaken.
Belangrijker is nu: wie heeft dit gedaan?
En let ook op: wat zijn de maatregelen die genomen worden?
Belangrijker is nu: wie heeft dit gedaan?
En let ook op: wat zijn de maatregelen die genomen worden?
- MarthaMartha
Fietsen in Parijs???helma schreef:we nemen fietsen mee
Ik zou een metrokaart nemen...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
wij gaan voor de sportieve versie (en ik kan beter lopen/fietsen dan jijMarthaMartha schreef:Fietsen in Parijs???helma schreef:we nemen fietsen mee

Fietsen in Parijs?MarthaMartha schreef:Fietsen in Parijs???helma schreef:we nemen fietsen mee
We wensen je veel sterkte toe, Helma.

~~Soli Deo Gloria~~
tssss....je zou met de auto gaan!Hendrikus schreef:Fietsen in Parijs?MarthaMartha schreef:Fietsen in Parijs???helma schreef:we nemen fietsen mee
We wensen je veel sterkte toe, Helma.
Even serieus: fietsen in Parijs is best gevaarlijk hoor. Er bestaan wel (een paar) fietspaden, maar volgens mij weten veel automoblisten dat niet ...
Het klinkt nogal serieus over die fietsen.
Toch zou ik ze maar thuis laten.
De metro is in Parijs veel handiger.
En maak je geen zorgen: je krijgt er voldoende beweging.
Toch zou ik ze maar thuis laten.
De metro is in Parijs veel handiger.
En maak je geen zorgen: je krijgt er voldoende beweging.
- MarthaMartha
Daar twijfel ik ook echt niet aanhelma schreef:wij gaan voor de sportieve versie (en ik kan beter lopen/fietsen dan jijMarthaMartha schreef:Fietsen in Parijs???helma schreef:we nemen fietsen mee
Ik zou een metrokaart nemen...)

Maar fietsen in Parijs is spelen met je leven (nou ja... ongeveer dan).
En zo'n metro brengt je simpel overal, en er blijft nog zoveel te wandelen over....
Wat je beslist moet doen: wandelen door Montmartre... (en een leuke tekening/karikatuur van jullie laten maken).
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Dit is waar weet ik uit ervaring... echt niet gaan fietsen hoor.MarthaMartha schreef:helma schreef:MarthaMartha schreef:En zo'n metro brengt je simpel overal, en er blijft nog zoveel te wandelen over....helma schreef:we nemen fietsen mee

Als ik google op 'fietsen in Parijs' dan ziet dat er niet echt heel belabberd uit en de verhalen zijn ook overwegend positief.
Bovendien...als mijn echtgenoot besloten heeft fietsen mee te nemen dan krijg zelfs ik hem daar niet van af
Ze passen prima in de auto dus we kunnen ze altijd nog besluiten niet te gebruiken.
Bovendien...als mijn echtgenoot besloten heeft fietsen mee te nemen dan krijg zelfs ik hem daar niet van af

Ze passen prima in de auto dus we kunnen ze altijd nog besluiten niet te gebruiken.
Dus je gaat ook nog met de auto....helma schreef:Als ik google op 'fietsen in Parijs' dan ziet dat er niet echt heel belabberd uit en de verhalen zijn ook overwegend positief.
Bovendien...als mijn echtgenoot besloten heeft fietsen mee te nemen dan krijg zelfs ik hem daar niet van af![]()
Parijs is zo eenvoudig te bereiken met de trein. Comfortabel en snel (tenminste, als je de goede trein neemt
)
Ik zou niet graag in Parijs rondrijden in mijn autootje.

Ik zou niet graag in Parijs rondrijden in mijn autootje.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon