Wie kan mij meer vertellen over George Larkin?
Ik weet al dat hij uitgever was van boeken van John Bunyan,
en dat hij zelf het boek:
De toekomende wereld: Visioenen van de HEMEL en de HEL
heeft geschreven, wat uitgegeven is in 1711.
Wie kan meer vertellen over...
- Johann Gottfried Walther
Wie kan meer vertellen over...
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Re: Wie kan meer vertellen over...
Dat boek(je) staat in mijn boekenkast onder de naam van Bunyan.Johann Gottfried Walther schreef:Wie kan mij meer vertellen over George Larkin?
- Johann Gottfried Walther
Re: Wie kan meer vertellen over...
Het is uitgegeven onder de initialen J.B. maar is het boekje is van George Larkin, volgens dr. H. van ’t Veld, die daar aanwijzigen voor zou hebben.Erasmiaan schreef:Dat boek(je) staat in mijn boekenkast onder de naam van Bunyan.Johann Gottfried Walther schreef:Wie kan mij meer vertellen over George Larkin?
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"