Wie hebben er alleen maar orgelmuziek geschreven uit dit rijtje?Johann Gottfried Walther schreef:Soms zijn het ook componisten die ook andere muziek geschreven hebben, maar ook orgelmuziek, andere hebben alleen orgelmuziek geschreven.Mara schreef:Tjonge, ik ken ze niet allemaal. Zijn dat dan specifiek componisten van orgelbewerkingen?
Wist je dat........[6]
Re: Wist je dat........[6]
~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
... ik me afvraag of er ooit nog wel eens iemand in de chat zit?
... auto zijn krantje leest, staande voor het keukenraam?
... auto zijn krantje leest, staande voor het keukenraam?

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Zal misschien wel doorgaan tot de kroning van de koning...Hendrikus schreef:Wie hebben er alleen maar orgelmuziek geschreven uit dit rijtje?Johann Gottfried Walther schreef:Soms zijn het ook componisten die ook andere muziek geschreven hebben, maar ook orgelmuziek, andere hebben alleen orgelmuziek geschreven.Mara schreef:Tjonge, ik ken ze niet allemaal. Zijn dat dan specifiek componisten van orgelbewerkingen?
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
FB, MM!MarthaMartha schreef:... ik me afvraag of er ooit nog wel eens iemand in de chat zit?

- MarthaMartha
Afgewezen schreef:FB, MM!MarthaMartha schreef:... ik me afvraag of er ooit nog wel eens iemand in de chat zit?

Afgewezen schreef:FB, MM!MarthaMartha schreef:... ik me afvraag of er ooit nog wel eens iemand in de chat zit?

- Johann Gottfried Walther
Bijv. Jose Ximenez. Maar had in me hoofd nog andere componisten die ik niet had opgeschreven hier.Hendrikus schreef:Wie hebben er alleen maar orgelmuziek geschreven uit dit rijtje?Johann Gottfried Walther schreef:Soms zijn het ook componisten die ook andere muziek geschreven hebben, maar ook orgelmuziek, andere hebben alleen orgelmuziek geschreven.Mara schreef:Tjonge, ik ken ze niet allemaal. Zijn dat dan specifiek componisten van orgelbewerkingen?
Zoals Francisco Correa de Arauxo, waar alleen orgelwerken van bekend zijn.
Laatst gewijzigd door Johann Gottfried Walther op 03 apr 2013, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
- MarthaMartha
... ons huis weer heerlijk schoon is, met dank aan de dochter van Helma!
... ze is nu boodschappen doen met kleine demo en dan gaan we gezellig samen eten

... ze is nu boodschappen doen met kleine demo en dan gaan we gezellig samen eten
mensen die zeer slecht kunnen zien toch autorijden?
http://www.gelderlander.nl/regio/de-val ... -1.3747970

Er staan zoveel verkeersborden en ook nog met grote letters dat de camera's actief zijn en dan ............ stil gaan staan en toch door gaan rijdenAl 4 ton aan bekeuringen door 'boetemagneet'
DE KLOMP - De boeteregen bij het voor autoverkeer verboden viaduct onder de snelweg A12 in De Klomp houdt volop aan. Dagelijks worden gemiddeld tweehonderd auto's betrapt, het totale aantal boetes ligt nu boven de 4.500.
Dat blijkt uit cijfers van de gemeente Ede tot en met maandag. De gemeente Ede hoopt nog altijd dat het aantal boetes zal dalen. Veenendaal wil de kwestie met de buurgemeente bespreken en oppert om een analyse van de kentekens van beboete voertuigen te maken. De tunnel in de weg tussen De Klomp en Veenendaal is sinds enkele maanden afgesloten voor auto's vanwege de opening van een rondweg. De weg is niet fysiek dicht, maar er staan borden en er is toezicht met camera's. Die staan aan sinds 11 maart.

Auto schreef:mensen die zeer slecht kunnen zien toch autorijden?
Er staan zoveel verkeersborden en ook nog met grote letters dat de camera's actief zijn en dan ............ stil gaan staan en toch door gaan rijdenAl 4 ton aan bekeuringen door 'boetemagneet'
DE KLOMP - De boeteregen bij het voor autoverkeer verboden viaduct onder de snelweg A12 in De Klomp houdt volop aan. Dagelijks worden gemiddeld tweehonderd auto's betrapt, het totale aantal boetes ligt nu boven de 4.500.
Dat blijkt uit cijfers van de gemeente Ede tot en met maandag. De gemeente Ede hoopt nog altijd dat het aantal boetes zal dalen. Veenendaal wil de kwestie met de buurgemeente bespreken en oppert om een analyse van de kentekens van beboete voertuigen te maken. De tunnel in de weg tussen De Klomp en Veenendaal is sinds enkele maanden afgesloten voor auto's vanwege de opening van een rondweg. De weg is niet fysiek dicht, maar er staan borden en er is toezicht met camera's. Die staan aan sinds 11 maart.
dat krijg je als je wegen zonder enige reden afsluit...dat begrijpen mensen niet en ik zeker niet.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
.... het betalingsverkeer alweer plat ligt?
Twee dagen nadat ING zijn betalingsverkeer moest platleggen vanwege een grootschalige storing, zijn de app en de site voor internetbankieren van de bank wederom onbereikbaar. Ook ABN Amro en Rabo kampen met problemen. Uit gegevens van AlleStoringen.nl blijkt dat het hele iDEAL-betaalplatform ook plat ligt.
Op sociale media klagen honderden mensen over de nieuwe storing. Zij kunnen momenteel via internet geen geld overmaken.
Via Twitter heeft ING de storing toegegeven. Het bedrijf heeft een onderzoek ingesteld naar de oorzaak en hoopt zo snel mogelijk weer bereikbaar te zijn.l
De storing op woensdag had als gevolg dat veel klanten een verkeerd saldo op hun rekening zagen. Ook haperde het betalingsverkeer. Zo waren er ING-klanten die met een volle boodschappenkar bij de kassa van de supermarkt stonden, maar niet konden betalen.
bron: telegraaf.nl
Tjonge..
Twee dagen nadat ING zijn betalingsverkeer moest platleggen vanwege een grootschalige storing, zijn de app en de site voor internetbankieren van de bank wederom onbereikbaar. Ook ABN Amro en Rabo kampen met problemen. Uit gegevens van AlleStoringen.nl blijkt dat het hele iDEAL-betaalplatform ook plat ligt.
Op sociale media klagen honderden mensen over de nieuwe storing. Zij kunnen momenteel via internet geen geld overmaken.
Via Twitter heeft ING de storing toegegeven. Het bedrijf heeft een onderzoek ingesteld naar de oorzaak en hoopt zo snel mogelijk weer bereikbaar te zijn.l
De storing op woensdag had als gevolg dat veel klanten een verkeerd saldo op hun rekening zagen. Ook haperde het betalingsverkeer. Zo waren er ING-klanten die met een volle boodschappenkar bij de kassa van de supermarkt stonden, maar niet konden betalen.
bron: telegraaf.nl
Tjonge..

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
........Prekensite geheel vernieuwd is ?huisman schreef:...prekensite een nieuwe site is begonnen voor beroepingswerk ?
http://www.beroepingswerk.info/index.php
http://www.prekensite.nl/index
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
wij hopen in de meivakantie 4 dagen met z'n 2-en weg te gaan
(kado van onze kinderen t.g.v ons 25 jarig huwelijk)
wie heeft er tips? (passend binnen ons budget
)

wie heeft er tips? (passend binnen ons budget

Op de diverse sites kun je voor een paar tientjes een hotel boeken.helma schreef:wij hopen in de meivakantie 4 dagen met z'n 2-en weg te gaan![]()
![]()
wie heeft er tips? (passend binnen ons budget)
Ik heb laatst mijn dochter en 3 vriendinnen 2 nachtjes in een hotel kado gedaan en het kostte relatief weinig.
Logies met ontbijt, ze hadden niet het mooiste uitzicht, maar ach, ze sliepen er alleen maar.
Tja, en de stad moet je natuurlijk zelf bedenken.
Wat doen jullie graag? Musea bezoeken? Natuurwandelingen?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Waardeloos dat het tunneltje dicht is, maar ik bedenk me inderdaad wel een paar keer voordat ik daar door ga.Auto schreef:mensen die zeer slecht kunnen zien toch autorijden?
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!