Wist je dat........[6]
Re: Wist je dat........[6]
..ze begin volgende week kou en sneeuw opgeven 

nou ja...hebben we toch een paar dagen mooi weer gehad!Marieke schreef:..ze begin volgende week kou en sneeuw opgeven
Ik tank weer lekker bij van het zonnetje.
Maar sneeuw vind ik ook prima!
Mwah, nee, voor mij hoeft het niet meer. Maar goed dat we het zelf niet voor het zeggen hebben.helma schreef:nou ja...hebben we toch een paar dagen mooi weer gehad!Marieke schreef:..ze begin volgende week kou en sneeuw opgeven
Ik vind het niet erg, Maart roert zijn staart en Aprilletje zoet geeft nog wel eens een witte hoed.Marieke schreef:Mwah, nee, voor mij hoeft het niet meer. Maar goed dat we het zelf niet voor het zeggen hebben.helma schreef:nou ja...hebben we toch een paar dagen mooi weer gehad!Marieke schreef:..ze begin volgende week kou en sneeuw opgeven

Pas na half mei is het in Nederland gebruikelijk dat er geen nachtvorst meer is.
Ik moet er niet aan denken om in de tropen te wonen.
Ik heb het gevoel dat er veel meer gemopperd wordt op het weer. Het lijkt wel of alles maakbaar moet worden. Zoals gisteren de terrassen vol zaten

Crisis?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
't Was overigens geen mopperen hoor, maar ik vind het wel jammer, hopelijk mag dat gewoon gezegd worden. Ik vind voorjaar geweldig lekker.Mara schreef:Ik vind het niet erg, Maart roert zijn staart en Aprilletje zoet geeft nog wel eens een witte hoed.Marieke schreef:Mwah, nee, voor mij hoeft het niet meer. Maar goed dat we het zelf niet voor het zeggen hebben.helma schreef:nou ja...hebben we toch een paar dagen mooi weer gehad!Marieke schreef:..ze begin volgende week kou en sneeuw opgeven
Maar sneeuw vind ik ook prima!![]()
Pas na half mei is het in Nederland gebruikelijk dat er geen nachtvorst meer is.
Ik heb het gevoel dat er veel meer gemopperd wordt op het weer. Het lijkt wel of alles maakbaar moet worden. Zoals gisteren de terrassen vol zaten![]()
Crisis?
Het is toch ook heerlijk om in het zonnetje op een terrasje wat te drinken? Mensen die echt crisis hebben en elk dubbeltje om moeten draaien, zullen daar ongetwijfeld niet aan meedoen, maar dat betekent m.i. niet dat heel Nederland dat niet zou mogen.
't Was overigens geen mopperen hoor, maar ik vind het wel jammer, hopelijk mag dat gewoon gezegd worden. Ik vind voorjaar geweldig lekker.Marieke schreef:Ik vind het niet erg, Maart roert zijn staart en Aprilletje zoet geeft nog wel eens een witte hoed.Mara schreef:
Mwah, nee, voor mij hoeft het niet meer. Maar goed dat we het zelf niet voor het zeggen hebben.![]()
Ik heb het gevoel dat er veel meer gemopperd wordt op het weer. Het lijkt wel of alles maakbaar moet worden. Zoals gisteren de terrassen vol zaten![]()
Crisis?
Het is toch ook heerlijk om in het zonnetje op een terrasje wat te drinken? Mensen die echt crisis hebben en elk dubbeltje om moeten draaien, zullen daar ongetwijfeld niet aan meedoen, maar dat betekent m.i. niet dat heel Nederland dat niet zou mogen.[/quote
============================================================================
Nee ik las ook geen mopperen bij jou hoor

Ik ben gisteren en vandaag ook met mijn "witneusje" therapeutisch naar buiten geweest.

- MarthaMartha
Mmmm... ik heb zo'n zin in nog veel meer zon!!!!helma schreef:nou ja...hebben we toch een paar dagen mooi weer gehad!Marieke schreef:..ze begin volgende week kou en sneeuw opgeven
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik net een set winterbanden voor mijn auto heb gekregen.
ze voor die ene weekje sneeuw niet meer laat plaatsen.
ze voor die ene weekje sneeuw niet meer laat plaatsen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- Bonny
- Contacteer:
...het hier schitterend weer was?
...de burgemeester van Haren (gn) opstapt n.a.v. het rapport van de commissie-Cohen over de Facebookrellen van september?
...de burgemeester van Haren (gn) opstapt n.a.v. het rapport van de commissie-Cohen over de Facebookrellen van september?
The Groom's still waiting at the altar
...ik vanmorgen in het radionieuws hoorde dat Europa wil dat er ook in Nederland op zondag gestemd moet gaan worden.
Ik kan het alleen nog niet terugvinden op internet.
Klinkt zorgelijk i.i.g.
Klinkt zorgelijk i.i.g.

Dat kan het einde van de SGP betekenen denk ik.Mara schreef:...ik vanmorgen in het radionieuws hoorde dat Europa wil dat er ook in Nederland op zondag gestemd moet gaan worden.
Klinkt zorgelijk i.i.g.
Waarom is dat voor jou in één keer helder?ejvl schreef:Dat kan het einde van de SGP betekenen denk ik.Mara schreef:...ik vanmorgen in het radionieuws hoorde dat Europa wil dat er ook in Nederland op zondag gestemd moet gaan worden.
Klinkt zorgelijk i.i.g.
Vragen die hierbij gesteld kunnen worden:
- Spreek je hiermee een oordeel uit over die bijbelgetrouwe christenen elders in Europa die altijd al op zondag gaan stemmen?
- Is het uitbrengen van je stem in strijd met het 4e gebod? (Denk dan aan: getuigenis geven)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Het staat in het AD:Mara schreef:...ik vanmorgen in het radionieuws hoorde dat Europa wil dat er ook in Nederland op zondag gestemd moet gaan worden.
Klinkt zorgelijk i.i.g.
Nederland moet in de toekomst waarschijnlijk op zondag naar de stembus. Nu zijn politieke verkiezingen bij ons eigenlijk alleen maar doordeweeks, maar Brussel wil de Europese verkiezingen in alle landen op 1 dag houden, en dat is nu al in de meeste landen de zondag. – AD
En waarom wil Brussel dat? Dat ontgaat me eigenlijk.Mara schreef:Het staat in het AD:Mara schreef:...ik vanmorgen in het radionieuws hoorde dat Europa wil dat er ook in Nederland op zondag gestemd moet gaan worden.
Klinkt zorgelijk i.i.g.
Nederland moet in de toekomst waarschijnlijk op zondag naar de stembus. Nu zijn politieke verkiezingen bij ons eigenlijk alleen maar doordeweeks, maar Brussel wil de Europese verkiezingen in alle landen op 1 dag houden, en dat is nu al in de meeste landen de zondag. – AD
Mij ook, maar ik denk dat ze een eenheid willen maken in Europa en in de meeste landen gaan, voorzover ik weet, op zondag de stembussen open.eilander schreef:En waarom wil Brussel dat? Dat ontgaat me eigenlijk.Mara schreef:Het staat in het AD:Mara schreef:...ik vanmorgen in het radionieuws hoorde dat Europa wil dat er ook in Nederland op zondag gestemd moet gaan worden.
Klinkt zorgelijk i.i.g.
Ik vraag me af of ze zich hier mee mogen bemoeien? Is dat geen binnenlandse aangelegenheid, of het moet over de Europese verkiezingen gaan.