Jahoor. Er worden weleens nep-vragen gesteld. De vraag over de neus, waarover we het hier al eerder hadden, is er een expliciet voorbeeld van. Soms zijn vragen wat minder expliciet erg onwaarschijnlijk. Dan kan het een troll zijn, alleen bedoeld om een refo-website belachelijk te maken, of een zogenaamd belachelijk antwoord uit te lokken.-DIA- schreef:Mag dat hier gezegd worden?helma schreef:Ik geloof inmiddels niet meer zo in de waarachtigheid van sommige vragen op Refoweb.
Het betreft immers een 'bevriende sistersite'?
Wist je dat........[6]
Re: Wist je dat........[6]
Want?helma schreef:Ik geloof inmiddels niet meer zo in de waarachtigheid van sommige vragen op Refoweb.
Eigenlijk heb ik dat gevoel ook wel een beetje, want sommige vragen lijken zo overtrokken te zijn. Maar ik kan niet bewijzen dat het niet waar is.
Maar als er voor Refoweb wordt gewaarschuwd krijg je toch een waarschuwing?Zita schreef:Jahoor. Er worden weleens nep-vragen gesteld. De vraag over de neus, waarover we het hier al eerder hadden, is er een expliciet voorbeeld van. Soms zijn vragen wat minder expliciet erg onwaarschijnlijk. Dan kan het een troll zijn, alleen bedoeld om een refo-website belachelijk te maken, of een zogenaamd belachelijk antwoord uit te lokken.-DIA- schreef:Mag dat hier gezegd worden?helma schreef:Ik geloof inmiddels niet meer zo in de waarachtigheid van sommige vragen op Refoweb.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Je moet het nog maar eens lezen. Ze waarschuwt niet tegen Refoweb, geeft geen waardeoordeel, ze zegt dat ZIJ inmiddels niet meer zo in de waarachtigheid van sommige vragen op Refoweb geloofd ............ dus het gaat over de vragenstellers-DIA- schreef:Maar als er voor Refoweb wordt gewaarschuwd krijg je toch een waarschuwing?Zita schreef:Jahoor. Er worden weleens nep-vragen gesteld. De vraag over de neus, waarover we het hier al eerder hadden, is er een expliciet voorbeeld van. Soms zijn vragen wat minder expliciet erg onwaarschijnlijk. Dan kan het een troll zijn, alleen bedoeld om een refo-website belachelijk te maken, of een zogenaamd belachelijk antwoord uit te lokken.-DIA- schreef:Mag dat hier gezegd worden?helma schreef:Ik geloof inmiddels niet meer zo in de waarachtigheid van sommige vragen op Refoweb.

Discussie over het modbeleid alleen per PB richting het modteam.-DIA- schreef:Maar als er voor Refoweb wordt gewaarschuwd krijg je toch een waarschuwing?Zita schreef:Jahoor. Er worden weleens nep-vragen gesteld. De vraag over de neus, waarover we het hier al eerder hadden, is er een expliciet voorbeeld van. Soms zijn vragen wat minder expliciet erg onwaarschijnlijk. Dan kan het een troll zijn, alleen bedoeld om een refo-website belachelijk te maken, of een zogenaamd belachelijk antwoord uit te lokken.-DIA- schreef:Mag dat hier gezegd worden?helma schreef:Ik geloof inmiddels niet meer zo in de waarachtigheid van sommige vragen op Refoweb.
Alhier dus einde discussie over een al dan niet terechte wel of niet ontvangen waarschuwing.
- MarthaMartha
Ik heb ook nog een méga méga strijk staan...henriët schreef:nou, als jij je strijkwas hier brengt, vanuit huis een strijkservice beginnen, wie weet wat het oplevert:)Marieke schreef:Mmmm, zoek je nog een bijbaantje misschien?Ik vind strijken ook een leuke bezigheid hoor, vooral 's avonds.. ondertussen of bellen, of iets beluisteren.
Gelukkig komen vanochtend Helma's dochters samen, de één poetsen, de ander strijken... die meiden zijn goud waard!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
... het absoluut voordelen heeft om maar eens per half jaar je ramen aan de buitenkant te zemen.
... je hebt dan absoluut eer van je werk.

Heerlijk!!!MarthaMartha schreef:Ik heb ook nog een méga méga strijk staan...henriët schreef:nou, als jij je strijkwas hier brengt, vanuit huis een strijkservice beginnen, wie weet wat het oplevert:)Marieke schreef:Mmmm, zoek je nog een bijbaantje misschien?Ik vind strijken ook een leuke bezigheid hoor, vooral 's avonds.. ondertussen of bellen, of iets beluisteren.
Gelukkig komen vanochtend Helma's dochters samen, de één poetsen, de ander strijken... die meiden zijn goud waard!
Geniet er maar van!
ps.. je mag tzt gerust je strijk hier brengen hoor

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Daarom wacht ik er nog even mee. Dan krijg ik steeds meer eer van m'n werk. ;-)MarthaMartha schreef:... het absoluut voordelen heeft om maar eens per half jaar je ramen aan de buitenkant te zemen.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- MarthaMartha
Dat zonnetje nodigde me echt uit om ermee aan de slag te gaan...vlinder schreef:Daarom wacht ik er nog even mee. Dan krijg ik steeds meer eer van m'n werk. ;-)MarthaMartha schreef:... het absoluut voordelen heeft om maar eens per half jaar je ramen aan de buitenkant te zemen.
Wat een heerlijk weer!
vlinder schreef:Daarom wacht ik er nog even mee. Dan krijg ik steeds meer eer van m'n werk. ;-)MarthaMartha schreef:... het absoluut voordelen heeft om maar eens per half jaar je ramen aan de buitenkant te zemen.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Hier zijn ook de ramen gezeemd omdat het zulk mooi weer is.
We zijn er niet op vooruit gegaan: allemaal strepen als de zon er op staat.
Ramen zemen is sowieso onzin. Het regent te vaak (of liever: vaak genoeg) in Nederland.
Ramen zemen is sowieso onzin. Het regent te vaak (of liever: vaak genoeg) in Nederland.
Medisch noodzakelijk is het inderdaad niet, maar het staat wat mooier.refo schreef:Hier zijn ook de ramen gezeemd omdat het zulk mooi weer is.

Jezelf wassen heeft ook weinig nut. Je wordt zo weer vies.refo schreef:Hier zijn ook de ramen gezeemd omdat het zulk mooi weer is.
Bezigheidsterapie...
Mijn ramen waren nog niet eens zo vies.. snap ik niks van. Toch maar even wachten, begrijp ik.
Mijn ramen waren nog niet eens zo vies.. snap ik niks van. Toch maar even wachten, begrijp ik.
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry