Sterkte en Hulp toegebeden.helma schreef:Onze familie...een oom is overleden (2e broer van mijn moeder in 7 maanden tijd)
vroeger heb ik veel bij hen gelogeerd. Gedachten vermenigvuldigen.
Ik denk ook aan een van onze beste vrienden. Gister een ernstige boodschap gekregen, vandaag al geopereerd.
Ook heftig.
Waar denk je op dit moment aan? [3]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gisterenmiddag is hier vlakbij een jongetje van zes verdronken.
:

Ja dat hoorden wij ookZita schreef:Gisterenmiddag is hier vlakbij een jongetje van zes verdronken.:

Hij is nog gereanimeerd en naar het ziekenhuis gebracht, maar het mocht niet baten.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Aan mijn verjaardag a.s. zondag de 26e
Aan Huisman die door de griep is geveld.
Zo, is hij er erg ziek van? Is het idd DE griep?Auto schreef:Aan Huisman die door de griep is geveld.
Wens hem beterschap van me.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
oh oh, het heerst weer volop.Auto schreef:Aan Huisman die door de griep is geveld.
Ik ben ook steeds aan het niezen; ik hoop toch dat ik deze ronde mag overslaan....
..aan mijn neefje(8), die eergisteren bij een val met skiën zijn scheen en kuitbeen brak, vervolgens in het buitenland in een ziekenhuis kwam, waar het aan de ene kant gezet moest worden. Doordat hij bloedverdunners gebruikt zette het 's nachts op en was de vraag, nu opereren of voetamputatie... Vervolgens een spoedoperatie, hebben ze alles open gelaten ( ook weer ivm de bloedverdunners) en moet hij morgen opnieuw geopereerd worden... Zijn moeder had haar kruisbanden van de week al gescheurd, dus die zit ook in de lappenmand, al met al een gedoe en toch ook nog wel spannend.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ja, hier ook. Oudste autootje heeft ook de griephelma schreef:oh oh, het heerst weer volop.Auto schreef:Aan Huisman die door de griep is geveld.
Ik ben ook steeds aan het niezen; ik hoop toch dat ik deze ronde mag overslaan....
-
Tja oldtimer's zijn kwetsbaar voor mankementenAuto schreef:Ja, hier ook. Oudste autootje heeft ook de griephelma schreef:oh oh, het heerst weer volop.Auto schreef:Aan Huisman die door de griep is geveld.
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Nee joh, beter lezen betreft 14 jaar oude auto, de oldtimer loopt nogDemocritus schreef:Tja oldtimer's zijn kwetsbaar voor mankementenAuto schreef:Ja, hier ook. Oudste autootje heeft ook de griephelma schreef:oh oh, het heerst weer volop.Auto schreef:Aan Huisman die door de griep is geveld.
- MarthaMartha

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Aan mijn neefje die woensdag opnieuw geopereerd moet worden.
Door zulke dingen wordt ik bijna principieel tegen skien...henriët schreef:..aan mijn neefje(8), die eergisteren bij een val met skiën zijn scheen en kuitbeen brak, vervolgens in het buitenland in een ziekenhuis kwam, waar het aan de ene kant gezet moest worden. Doordat hij bloedverdunners gebruikt zette het 's nachts op en was de vraag, nu opereren of voetamputatie... Vervolgens een spoedoperatie, hebben ze alles open gelaten ( ook weer ivm de bloedverdunners) en moet hij morgen opnieuw geopereerd worden... Zijn moeder had haar kruisbanden van de week al gescheurd, dus die zit ook in de lappenmand, al met al een gedoe en toch ook nog wel spannend.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Ik snap helemaal wat je bedoelt.vlinder schreef:Door zulke dingen wordt ik bijna principieel tegen skien...henriët schreef:..aan mijn neefje(8), die eergisteren bij een val met skiën zijn scheen en kuitbeen brak, vervolgens in het buitenland in een ziekenhuis kwam, waar het aan de ene kant gezet moest worden. Doordat hij bloedverdunners gebruikt zette het 's nachts op en was de vraag, nu opereren of voetamputatie... Vervolgens een spoedoperatie, hebben ze alles open gelaten ( ook weer ivm de bloedverdunners) en moet hij morgen opnieuw geopereerd worden... Zijn moeder had haar kruisbanden van de week al gescheurd, dus die zit ook in de lappenmand, al met al een gedoe en toch ook nog wel spannend.
Sterkte met je neefje Jet!