Niet zo karig, DIA.-DIA- schreef:Kaar...?
Niet happen, Afgewezen

Niet zo karig, DIA.-DIA- schreef:Kaar...?
???Hendrikus schreef:Niet zo karig, DIA.-DIA- schreef:Kaar...?
Niet happen, Afgewezen
Eén....Afgewezen schreef:Drie... twee... een...Afgewezen schreef:Vier... drie... twee... een...Afgewezen schreef:Vijf... vier... drie... twee... een....
refo schreef:driekwart.....een half......bijna nul.....
Misschien dom, maar ik snap hier helemaal niets van (?)Afgewezen schreef:refo schreef:driekwart.....een half......bijna nul.....
Ik wilde graag mijn mede-RF'ers laten delen in mijn overwinningsroes...Mister schreef:Hmmm, ik krijg van meerdere vrouwen op m'n kop dat ik hier een slotje op gezet heb.
Mea culpa, mea maxima culpa.
Gezien het gebruik van het woordeken 'roes' worden mij ineens de zaken helderder.Afgewezen schreef:Ik wilde graag mijn mede-RF'ers laten delen in mijn overwinningsroes...Mister schreef:Hmmm, ik krijg van meerdere vrouwen op m'n kop dat ik hier een slotje op gezet heb.
De laatste loodjes wogen wel zwaar, of niet?Afgewezen schreef:Ik wilde graag mijn mede-RF'ers laten delen in mijn overwinningsroes...Mister schreef:Hmmm, ik krijg van meerdere vrouwen op m'n kop dat ik hier een slotje op gezet heb.
Ik ben er nog niet...Hendrikus schreef:De laatste loodjes wogen wel zwaar, of niet?Afgewezen schreef:Ik wilde graag mijn mede-RF'ers laten delen in mijn overwinningsroes...Mister schreef:Hmmm, ik krijg van meerdere vrouwen op m'n kop dat ik hier een slotje op gezet heb.
Maar je komt er wel.....Afgewezen schreef:Ik ben er nog niet...Hendrikus schreef:De laatste loodjes wogen wel zwaar, of niet?Afgewezen schreef:Ik wilde graag mijn mede-RF'ers laten delen in mijn overwinningsroes...Mister schreef:Hmmm, ik krijg van meerdere vrouwen op m'n kop dat ik hier een slotje op gezet heb.