Haha. Waar? In Bèta?Zita schreef:...ik denk dat ik Afgewezen vanavond gezien heb, maar ik heb eigenlijk geen idee waarom ik denk dat het Afgewezen betrof.
Wist je dat........[6]
Re: Wist je dat........[6]
Ik vind jou meer een Alpha typeAfgewezen schreef:Haha. Waar? In Bèta?Zita schreef:...ik denk dat ik Afgewezen vanavond gezien heb, maar ik heb eigenlijk geen idee waarom ik denk dat het Afgewezen betrof.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Nee, gamma.Mara schreef:Ik vind jou meer een Alpha typeAfgewezen schreef:Haha. Waar? In Bèta?Zita schreef:...ik denk dat ik Afgewezen vanavond gezien heb, maar ik heb eigenlijk geen idee waarom ik denk dat het Afgewezen betrof.

Dus jij was het niet, die ik met een wandleuning bij de P raxis tegenkwam?Afgewezen schreef:Nee, gamma.Mara schreef:Ik vind jou meer een Alpha typeAfgewezen schreef:Haha. Waar? In Bèta?Zita schreef:...ik denk dat ik Afgewezen vanavond gezien heb, maar ik heb eigenlijk geen idee waarom ik denk dat het Afgewezen betrof.

Ik heb wel iets met taal, maar ik heb geen talenknobbel. Ik hang een beetje tussen alpha en beta in, denk ik.Mara schreef:Dus jij was het niet, die ik met een wandleuning bij de P raxis tegenkwam?
- JolandaOudshoorn
een forummer massaal op de korrel wordt genomen door heel Nederland.
Kan de SGP daar niet wat aan doen?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Waar heb je het over?JolandaOudshoorn schreef:een forummer massaal op de korrel wordt genomen door heel Nederland.

- MarthaMartha
vertel....JolandaOudshoorn schreef:een forummer massaal op de korrel wordt genomen door heel Nederland.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik hoorde net in de auto dit afschuwelijke nieuws:
Op de A12 bij Arnhem is gisteravond een baby bij een ongeluk uit een auto geslingerd. De moeder van het 1-jarige kindje verloor door de gladheid de macht over het stuur en botste tegen de vangrail.
Het kindje vloog door de kapotte linkerachterruit en kwam op het wegdek terecht. De moeder kon de baby net op tijd voor een tegemoetkomende auto van de weg halen.
Het jongetje is er met wat schaafwonden vanaf gekomen. Wel wordt hij nog 24 uur ter observatie in het ziekenhuis gehouden. De politie noemt het een wonder dat hij niet ernstig gewond is geraakt.
De moeder verklaarde later dat de baby even door zijn oma, die ook in de auto zat, uit het kinderzitje was gehaald om zijn luier te verschonen.
bron: NOS.nl
Op de A12 bij Arnhem is gisteravond een baby bij een ongeluk uit een auto geslingerd. De moeder van het 1-jarige kindje verloor door de gladheid de macht over het stuur en botste tegen de vangrail.
Het kindje vloog door de kapotte linkerachterruit en kwam op het wegdek terecht. De moeder kon de baby net op tijd voor een tegemoetkomende auto van de weg halen.
Het jongetje is er met wat schaafwonden vanaf gekomen. Wel wordt hij nog 24 uur ter observatie in het ziekenhuis gehouden. De politie noemt het een wonder dat hij niet ernstig gewond is geraakt.
De moeder verklaarde later dat de baby even door zijn oma, die ook in de auto zat, uit het kinderzitje was gehaald om zijn luier te verschonen.
bron: NOS.nl
Dat is geen afschuwelijk nieuws, maar valt meer in de categorie wonderen.
Over welke forummer valt heel Nederland heen? Ik zie eigenlijk niemand waarover gevallen wordt momenteel.
Over welke forummer valt heel Nederland heen? Ik zie eigenlijk niemand waarover gevallen wordt momenteel.
"Heel Nederland" is wel wat overdreven. Het gaat om een aantal reaguurders op Geenstijl en Retecool; op Facebook staan wat linkjes.
Wel heftig allemaal voor de betreffende forummer. Sterkte.
- MarthaMartha
Kan iemand gewoon effe vertellen wat er aan de hand is?Tiberius schreef:"Heel Nederland" is wel wat overdreven. Het gaat om een aantal reaguurders op Geenstijl en Retecool; op Facebook staan wat linkjes.
Na drie seconden op sites van bovenstaande namen, heb ik geen zin het zelf op te gaan zoeken, wat een rommel.
Denk aan de privacy van betreffende forummer!!!!
Zie pb MM.
@ degene die het betreft: sterkte joh. Balen dat dit zo moet.
Zie pb MM.
@ degene die het betreft: sterkte joh. Balen dat dit zo moet.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- MarthaMartha
oké...vlinder schreef:Denk aan de privacy van betreffende forummer!!!!
Zie pb MM.