Ikke ook..en ik kan je zeggen...geen spijt van. Ik had het veel eerder moeten doenSimon schreef:....er de laatste 10 jaar al een miljoen (!) nederlanders zijn vertrokken.
Zouden ze dan toch niet zo happy zijn als allerlei staistieken ons moeten doen geloven?
een overvolle jumbo per dag, dat is me nogal niet wat.
En dit zijn zij die nog wat te makken hebben en papieren hebben om ergens anders aan de slag te kunnen.
Wat voor mensen blijven er over, vraag ik me af...
Wist je dat........[6]
Re: Wist je dat........[6]
"Faci ce vrei atata timp cat nu faci rau nimanui"
.... het vanmiddag best lachen is, in 2 topics.
Al ontgaat me de bedoeling van het ene grapje.
Al ontgaat me de bedoeling van het ene grapje.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
.... ik de service van P ost n l erg waardeer? Ik krijg net een mailtje dat mijn pakje tussen half 2 en half 4 bezorgd wordt.
Je hoeft dus geen hele dag meer thuis te blijven.
... ik pas van iemand hoorde dat het niet altijd klopt en je er vervelende ervaringen mee kunt opdoen?Mara schreef:.... ik de service van P ost n l erg waardeer? Ik krijg net een mailtje dat mijn pakje tussen half 2 en half 4 bezorgd wordt.
Zoals?Afgewezen schreef:... ik pas van iemand hoorde dat het niet altijd klopt en je er vervelende ervaringen mee kunt opdoen?Mara schreef:.... ik de service van P ost n l erg waardeer? Ik krijg net een mailtje dat mijn pakje tussen half 2 en half 4 bezorgd wordt.
Tot nu toe klopt het, ik heb niet zo heel vaak pakjes hoor, maar heb wel inmiddels het gemak van internetwinkelen ontdekt. Vooral voor onhandig te vervoeren spullen, heel fijn.
Vanavond om 19.00 uur een toespraak van de koningin!
Hoezo?Marieke schreef:Vanavond om 19.00 uur een toespraak van de koningin!
Marieke schreef:Vanavond om 19.00 uur een toespraak van de koningin!
Ik lees het net op de NOS site.
Een toespraak van koningin Beatrix vanuit Huis ten Bosch wordt vanavond uitgezonden op radio en televisie. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst bekendgemaakt.
Over de inhoud is nog niets bekendgemaakt, maar vermoedelijk maakt de koningin haar aftreden bekend.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Aftreden?Mister schreef:Hoezo?Marieke schreef:Vanavond om 19.00 uur een toespraak van de koningin!
Prins Friso?
Niemand die het weet.
Er was vanmiddag ook in het nieuws dat prinses Mabel met de kinderen, gewoon gaat skiën in Lech.
Jawel hoor.Marieke schreef:Aftreden?Mister schreef:Hoezo?Marieke schreef:Vanavond om 19.00 uur een toespraak van de koningin!
Prins Friso?
Niemand die het weet.
Ze gaat aftreden.
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Dat is wel de verwachting ja.Simon schreef:Jawel hoor.Marieke schreef:Aftreden?Mister schreef:Hoezo?Marieke schreef:Vanavond om 19.00 uur een toespraak van de koningin!
Prins Friso?
Niemand die het weet.
Ze gaat aftreden.
't Is Friso, abdiceren of een verloving. Met de rest hoeft Rutte zich niet te bemoeien, lijkt mij. En over andere onderwerpen spreekt Hare Majesteit zich niet zo publiekelijk uit.Simon schreef:Jawel hoor.Marieke schreef:Aftreden?Mister schreef:Hoezo?Marieke schreef:Vanavond om 19.00 uur een toespraak van de koningin!
Prins Friso?
Niemand die het weet.
Ze gaat aftreden.
Wat Friso betreft: dan zou Mabel niet naar Lech gaan.
Een nieuw huwelijk van Beatrix verwacht ik niet.
Blijft in mijn opinie alleen abdicatie over. Jammer, want ze doet het zo goed.
- JolandaOudshoorn
Dankzij RF heb ik het gezien
Gemengde gevoelens, zij deed haar werk wel goed. Maar een frisse wind kan ook verrassingen opleveren.
Gemengde gevoelens, zij deed haar werk wel goed. Maar een frisse wind kan ook verrassingen opleveren.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik weet eigenlijk niet meer hoe ik het wist... Het ging in elk geval erg snel.JolandaOudshoorn schreef:Dankzij RF heb ik het gezien![]()