Yes, en het zou leuk zijn wanneer dat hier gebeurde.Oorspronkelijk gepost door refo
En mogen deze 6 (5?) nieuwe leden nu samen 36 nieuwe aanmelden?
GMail invitaties.
Nou hier dan: refo59@hotmail.com
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
-
- Contacteer:
Aahhh... jij zit ook tegen je (pre)pensioen?Oorspronkelijk gepost door refo
Nou hier dan: refo59@hotmail.com
"Rijkdom geeft geen wijsheid, maar vervangt het "
aha, ik had al ergens gelezen dat Google een bericht in je mailbox zet ofzo, nog even geduld hebben dusOorspronkelijk gepost door KawWachten totdat ze in het beeld verschijnen om uit te delen. Ik weet niet precies hoe lang dat duurt. Ongeveer 2 weken schat ik.Oorspronkelijk gepost door jacob
ik wil hem best hier aanbieden
maar hoe moet dat?
-
- Contacteer:
Het schijnt nogal populair te zijn een brievenbus bij Google, leg mij eens uit wat nou het voordeel is van weer een aparte brievenbus. Hij is groter heb ik al begrepen, maar mijn huidige brievenbus krijg ik al nooit vol laat staan zo'n gigagooglebus.:pu
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
-
- Contacteer: