Kerstpakket
Re: Kerstpakket
zojuist via de post ontvangen: kerstgeschenk Hoornbeeckcollege
Ben er blij mee!!!(liever een boek als allerlei lekkere dingen)
Jeremiah Burroughs; Een kostbaar kleinood

Tevredenheid. De apostel Paulus was een tevreden mens, toen hij zei: ‘Want ik heb geleerd vergenoegd te zijn in hetgeen ik ben.’
Voor deze tekst, Filippenzen 4 vers 11, heeft Jeremiah Burroughs in het jaar 1646 in een serie preken de aandacht van zijn gemeente gevraagd. Het ‘kostbare kleinood’ van de ware tevredenheid bevat ook voor de moderne mens een actuele en indringende boodschap. Dat geldt niet minder voor de laatste preek in deze bundel: Staat vast en ziet het heil des Heeren, uit Exodus 14 vers 13.
Burroughs roept vanuit Gods Woord op tot een vrijwillige en blijmoedige onderwerping aan Gods wijze en Vaderlijke beschikking in alle dingen van het leven.
Jeremiah Burroughs (1599-1646) was een vooraanstaand puriteins theoloog in een bewogen tijd van de engelse geschiedenis. Van 1637 tot 1641 verbleef hij in Nederland, waar hij een van de Engelse gemeenten in Rotterdam heeft gediend.
Ben er blij mee!!!(liever een boek als allerlei lekkere dingen)
Jeremiah Burroughs; Een kostbaar kleinood

Tevredenheid. De apostel Paulus was een tevreden mens, toen hij zei: ‘Want ik heb geleerd vergenoegd te zijn in hetgeen ik ben.’
Voor deze tekst, Filippenzen 4 vers 11, heeft Jeremiah Burroughs in het jaar 1646 in een serie preken de aandacht van zijn gemeente gevraagd. Het ‘kostbare kleinood’ van de ware tevredenheid bevat ook voor de moderne mens een actuele en indringende boodschap. Dat geldt niet minder voor de laatste preek in deze bundel: Staat vast en ziet het heil des Heeren, uit Exodus 14 vers 13.
Burroughs roept vanuit Gods Woord op tot een vrijwillige en blijmoedige onderwerping aan Gods wijze en Vaderlijke beschikking in alle dingen van het leven.
Jeremiah Burroughs (1599-1646) was een vooraanstaand puriteins theoloog in een bewogen tijd van de engelse geschiedenis. Van 1637 tot 1641 verbleef hij in Nederland, waar hij een van de Engelse gemeenten in Rotterdam heeft gediend.
Fijn Helma!
Ik heb een boekenbon gekregen, dus zoek nog een goede bestemming hiervoor.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik wil je mijn adres wel pb-en.Mara schreef:Fijn Helma!
Tiberius schreef:Ik wil je mijn adres wel pb-en.Mara schreef:Fijn Helma!

Ik verwacht van jou toch wel een verantwoorde leestip

Da's pas verspilling. Doe dan een mooie kaart.Mara schreef:Fijn Helma!
Ik zou er een heleboel kaarten van kunnen kopenrefo schreef:Da's pas verspilling. Doe dan een mooie kaart.Mara schreef:Fijn Helma!

Boekenbonnen zijn toch zo ongeveer de leukste cadeautjes die je kunt krijgen, of niet?Mara schreef:Ik zou er een heleboel kaarten van kunnen kopenrefo schreef:Da's pas verspilling. Doe dan een mooie kaart.Mara schreef:Fijn Helma!
Voor mij wel, voor refo nietdennis schreef:Boekenbonnen zijn toch zo ongeveer de leukste cadeautjes die je kunt krijgen, of niet?Mara schreef:Ik zou er een heleboel kaarten van kunnen kopenrefo schreef:Da's pas verspilling. Doe dan een mooie kaart.Mara schreef:Fijn Helma!

- MarthaMartha
Ik kreeg een bon -te besteden bij plaatselijke bakker / slager / bloemenwinkel - voor vrijwilligerswerk, toch leuk!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Dat is zeker leuk. Weet je al wat je ervoor gaat kopen?MarthaMartha schreef:Ik kreeg een bon -te besteden bij plaatselijke bakker / slager / bloemenwinkel - voor vrijwilligerswerk, toch leuk!
Ik heb al sinds ik afhankelijk ben van de kerktelefoon elk jaar een pakket.
Dit jaar nog niets gehoord of gekregen, en om te bedelen schaam ik mij.
En natuurlijk mis nu ik ook het kerstpakket van de Koninklijke Ahold.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Die eerste komt vast nog wel.-DIA- schreef:Ik heb al sinds ik afhankelijk ben van de kerktelefoon elk jaar een pakket.
Die tweede: het zou je van harte gegund zijn, maar ik ben bang dat die van vorig jaar de laatste is geweest.
~~Soli Deo Gloria~~
zes flessen wijn..komt vast wel op!
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.