Maar die hebben doorgaans geen wijzersdennis schreef:Ha, er zijn ook digitale wekkers (en zelf heb ik er zo een)..refo schreef:fluorescerende
cijfers=wijzers

Maar die hebben doorgaans geen wijzersdennis schreef:Ha, er zijn ook digitale wekkers (en zelf heb ik er zo een)..refo schreef:fluorescerende
cijfers=wijzers
En die fluoresceren niet.Hendrikus schreef:Maar die hebben doorgaans geen wijzersdennis schreef:Ha, er zijn ook digitale wekkers (en zelf heb ik er zo een)..refo schreef:fluorescerende
cijfers=wijzers
Dag Hendrik: daarom had ik ook cijfers geschreven.refo schreef:En die fluoresceren niet.Hendrikus schreef:Maar die hebben doorgaans geen wijzersdennis schreef:Ha, er zijn ook digitale wekkers (en zelf heb ik er zo een)..refo schreef:fluorescerende
cijfers=wijzers
Wat betekent preppen??Mister schreef:Jacob gaat misschien wel preppen.
Dat kan hoor. Maar hij zal toch wel behoorlijk moeten preppen wil hij mij een boek van ds. Kort verkopen.Mister schreef:Jacob gaat misschien wel preppen.
Lekker duidelijk.refo schreef:dat is wat PF vd M uit K. aan het doen is.
Dan kun je beter een apart topic openen. Je ziet dat er zoveel in wordt geprept en gesuudekluust, (laat ik ook eens een nieuw woord toevoegendennis schreef:Dia, je hebt me op een idee gebracht. Laten we hier met z'n allen een goed en leerzaam feuilleton starten! Ieder een stukje, en dan volhouden. En: geen onzinbijdragen ertussen, want dan gaat het mis natuurlijk.
Ik geef een bescheiden voorzetje:
Op de ochtend waarop Jacobs leven dramatisch zal veranderen, staat hij wat later op dan hij gewend is. De fluoriserende cijfers van zijn wekker geven aan dat het acht uur is geweest.
Zodra hij rechtop zit dringt het tot hem door waarom hij het ding niet heeft gezet. Dat was niet nodig. Vandaag hoeft hij niet naar zijn werk. Jammer genoeg niet.
Iets in hem protesteert als hij zijn linkervoet op het koude laminaat zet. Kon hij maar de hele dag in zijn bed blijven.
Maar dat is natuurlijk uitgesloten. Daarvoor is het veel te laat.
'Leven is kiezen' zei zijn vader vaak. En Jacob heeft gekozen. Een week geleden al.
Toen leek de taak die hij zichzelf heeft gesteld moeilijk. Heel moeilijk zelfs. Maar nu lijkt hij onmogelijk.
Ik heb geen idee, maar ik denk niet, dat het helpt om mij over te halen.Afgewezen schreef:Wat is 'preppen'?
Van pepperspray moet je huilen.Tiberius schreef:Ik heb geen idee, maar ik denk niet, dat het helpt om mij over te halen.Afgewezen schreef:Wat is 'preppen'?
Of hij bedoelt "pepperen" (= gebruik maken van een pepper-spray om je mening wat kracht bij te zetten).
Het kan aan mijn bril liggen, maar ik lees toch echtdennis schreef: Dag Hendrik: daarom had ik ook cijfers geschreven.
dennis schreef:De fluoriserende wijzers van zijn wekker geven aan dat het acht uur is geweest.
Nou, dat staat er niet en het heeft er ook niet gestaan. :-)Hendrikus schreef:Het kan aan mijn bril liggen, maar ik lees toch echtdennis schreef: Dag Hendrik: daarom had ik ook cijfers geschreven.dennis schreef:De fluoriserende wijzers van zijn wekker geven aan dat het acht uur is geweest.