Fijn dat je nog wat voor ons had overgelaten-DIA- schreef:Dat had ik gisteren!Hendrikus schreef:

Fijn dat je nog wat voor ons had overgelaten-DIA- schreef:Dat had ik gisteren!Hendrikus schreef:
Zelfde gaarkeuken...Hendrikus schreef:Fijn dat je nog wat voor ons had overgelaten-DIA- schreef:Dat had ik gisteren!Hendrikus schreef:
Maar lekkerrrrr!refo schreef:Zelfde gaarkeuken...Hendrikus schreef:Fijn dat je nog wat voor ons had overgelaten-DIA- schreef:Dat had ik gisteren!Hendrikus schreef:
Zekers.Hendrikus schreef:Maar lekkerrrrr!refo schreef:Zelfde gaarkeuken...Hendrikus schreef: Fijn dat je nog wat voor ons had overgelaten
En ik bedenk dat ik morgen kerstdiner op mn werk heb, en woensdag zijn we uitgenodigd bij een kerstviering waarna een maaltijd is..henriët schreef:Macaroni,
een grote pan ontvangen van lieve mensen uit de buurt:)
Dus ik heb t makkelijk vandaag:)
Dat is een ontzettend lief gebaar, wat meer voorkomt in dorpen dan in steden ben ik bang.henriët schreef:Macaroni,
een grote pan ontvangen van lieve mensen uit de buurt:)
Dus ik heb t makkelijk vandaag:)
Klinkt allemaal verrukkelijk, heb je een voorschotje op het kerstdiner genomen?JolandaOudshoorn schreef:Fornuis is sinds het weekend echt werkend.
Vandaag eten we aardappeltjes uit de oven, piepkuikens, kwartels en spruitjes.
De stoofpeertjes zijn al op.
Ik heb vier seperate ovens ja. En 7 pitten. Maar mijn pannen lijken nu veel kleiner.Mara schreef:Klinkt allemaal verrukkelijk, heb je een voorschotje op het kerstdiner genomen?JolandaOudshoorn schreef:Fornuis is sinds het weekend echt werkend.
De stoofpeertjes zijn al op.![]()
Is nu elke ruimte in de oven afzonderlijk te verwarmen dus?
Tjonge, ik ben jaloers op jou. (in de goede zin van het woord, ik gun het je van harte)JolandaOudshoorn schreef:Ik heb vier seperate ovens ja. En 7 pitten. Maar mijn pannen lijken nu veel kleiner.Mara schreef:Klinkt allemaal verrukkelijk, heb je een voorschotje op het kerstdiner genomen?JolandaOudshoorn schreef:Fornuis is sinds het weekend echt werkend.
JolandaOudshoorn schreef:Ik heb vier seperate ovens ja. En 7 pitten. Maar mijn pannen lijken nu veel kleiner.Mara schreef:Klinkt allemaal verrukkelijk, heb je een voorschotje op het kerstdiner genomen?JolandaOudshoorn schreef:Fornuis is sinds het weekend echt werkend.
Handig, kun je separerend en afsnijdend bakken.JolandaOudshoorn schreef:Ik heb vier seperate ovens ja. En 7 pitten. Maar mijn pannen lijken nu veel kleiner.