Uploaded with ImageShack.us
Goed zo!ejvl schreef:
+
Ik geloof dat er ergens op de computer zo'n 6000 boeken staan
Het is de Handelingenkamer van de Tweede KamerSecorDabar schreef:Beste Helma,helma schreef:Hier was ik vorige week...leek me ook wel wat
Waar was deze boekenkamer ??
Tegenwoordig hebben ze fototoestellen om mee te bellen en mobieltjes om foto´s mee te maken.Afgewezen schreef:Ik heb geen fototoestel...
Ja, een mobiele telefoon, weet je wel. Zonder frutsels en dergelijke.Hendrikus schreef:Tegenwoordig hebben ze fototoestellen om mee te bellen en mobieltjes om foto´s mee te maken.Afgewezen schreef:Ik heb geen fototoestel...
Heb je ook geen mobiel?
Zoiets?Afgewezen schreef: Ja, een mobiele telefoon, weet je wel. Zonder frutsels en dergelijke.
Als het alleen maar om te bellen is, kan je ook deze nemenAfgewezen schreef:Ja, een mobiele telefoon, weet je wel. Zonder frutsels en dergelijke.Hendrikus schreef:Tegenwoordig hebben ze fototoestellen om mee te bellen en mobieltjes om foto´s mee te maken.Afgewezen schreef:Ik heb geen fototoestel...
Heb je ook geen mobiel?
Die heb ik ook, ja.Tiberius schreef:Als het alleen maar om te bellen is, kan je ook deze nemenAfgewezen schreef:Ja, een mobiele telefoon, weet je wel. Zonder frutsels en dergelijke.Hendrikus schreef:Tegenwoordig hebben ze fototoestellen om mee te bellen en mobieltjes om foto´s mee te maken.Afgewezen schreef:Ik heb geen fototoestel...
Heb je ook geen mobiel?
Hahahahahahaha.helma schreef:Plaats hier, speciaal voor Afgewezen, een foto van de voorkant van je boekenkast....
freek schreef:Hahahahahahaha.helma schreef:Plaats hier, speciaal voor Afgewezen, een foto van de voorkant van je boekenkast....
Wie het vatte kan, vatte het.
Ja freekie...freek schreef:Hahahahahahaha.helma schreef:Plaats hier, speciaal voor Afgewezen, een foto van de voorkant van je boekenkast....
Wie het vatte kan, vatte het.