Wist je dat........[6]
Re: Wist je dat........[6]
Onze jongste zoon (2 1/2) gisteren van het bed van zijn grote zus sprong, zijn voet brak en nu met een gipspootje rondklost.
- MarthaMartha
ach... zo klein al... geef 'm een knuffel!Anker schreef:Onze jongste zoon (2 1/2) gisteren van het bed van zijn grote zus sprong, zijn voet brak en nu met een gipspootje rondklost.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
-DIA- schreef:Ik zag het meteen! Ik had me jou totaal anders voorgesteld. Wat zal ik zeggen, meer een strengere blik, or whateverJolandaOudshoorn schreef:Voor een bijdrage in de bijlage van DE krantMara schreef:Why?JolandaOudshoorn schreef:Er vanmiddag een fotograaf van het RD langskomt??
Ben benieuwd

- JolandaOudshoorn
-DIA- schreef:Ik zag het meteen! Ik had me jou totaal anders voorgesteld. Wat zal ik zeggen, meer een strengere blik, or whateverJolandaOudshoorn schreef:Voor een bijdrage in de bijlage van DE krantMara schreef:Why?JolandaOudshoorn schreef:Er vanmiddag een fotograaf van het RD langskomt??
Ben benieuwd

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- JolandaOudshoorn
Hoe wonen mensen?Mara schreef:Ah leuk, jammer dat wij hem niet hebben dan. Wat was de aanleiding/onderwerp?JolandaOudshoorn schreef:Voor een bijdrage in de bijlage van DE krantMara schreef:Why?JolandaOudshoorn schreef:Er vanmiddag een fotograaf van het RD langskomt??
Ben benieuwd
De contacten zijn allemaal weer (indirect) via RF gegaan. Dus... wie weet dat we jou ook een keer zien!
Ik ken je niet hè? Maar je zag er niet bepaaldelijk kwaad uit....JolandaOudshoorn schreef:Ik ben best aardig, hoor Dia

© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- JolandaOudshoorn
Dank je. Jij trouwens ook niet, als ik me de laatste foto herinner. Weet je, ik denk dat wij best heel goede gesprekken kunnen hebben als we dichter bij elkaar zouden wonen. Je postings doen me vaak denken aan mij geliefde oma, die nu alweer ruim 2 jaar overleden is.-DIA- schreef:Ik ken je niet hè? Maar je zag er niet bepaaldelijk kwaad uit....JolandaOudshoorn schreef:Ik ben best aardig, hoor Dia
Soms kon ze harde kritiek hebben op mij en de buitenwereld, andersom trouwens ook, maar met haar kon ik ook, zoals zij dat noemde, werkelijk van hart tot hart spreken.
Dat zijn dingen die ik vaker hoor ja... Je zult me niet snel boos krijgen, want, tja, hoe doe je dat, ik weet niet eensJolandaOudshoorn schreef:Dank je. Jij trouwens ook niet, als ik me de laatste foto herinner. Weet je, ik denk dat wij best heel goede gesprekken kunnen hebben als we dichter bij elkaar zouden wonen. Je postings doen me vaak denken aan mij geliefde oma, die nu alweer ruim 2 jaar overleden is.-DIA- schreef:Ik ken je niet hè? Maar je zag er niet bepaaldelijk kwaad uit....JolandaOudshoorn schreef:Ik ben best aardig, hoor Dia
Soms kon ze harde kritiek hebben op mij en de buitenwereld, andersom trouwens ook, maar met haar kon ik ook, zoals zij dat noemde, werkelijk van hart tot hart spreken.
hoe je boos moet worden

maar wel een uiting van je gevoel.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
dat ziet deze lieve oma ook niet ;-)-DIA- schreef:Ik ken je niet hè? Maar je zag er niet bepaaldelijk kwaad uit....JolandaOudshoorn schreef:Ik ben best aardig, hoor Dia
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Buite ... erland.htm
Nu weet je weer waarom je tot je 70 ste door moet werken, fijn die EU.
Laatst gewijzigd door Simon op 04 dec 2012, 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Ja, en het gaat ook weer sneeuwen deze week.Simon schreef:dat ziet deze lieve oma ook niet ;-)-DIA- schreef:Ik ken je niet hè? Maar je zag er niet bepaaldelijk kwaad uit....JolandaOudshoorn schreef:Ik ben best aardig, hoor Dia
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Buite ... erland.htm
Nu weet je weer waarom je tot je 7 ste door moet werken, fijn die EU.
Het weer heel lang geleden was dat ik aan de deur de Wachttoren kreeg aangeboden.
Maar goed, beleefd bedankt en de dames gingen weer.
Maar goed, beleefd bedankt en de dames gingen weer.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
...ik de sinterpiet rotonde 'gemist' heb dit jaar 

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Te druk met schijngeboorte.henriët schreef:...ik de sinterpiet rotonde 'gemist' heb dit jaar
Ik weer aan mijn burgerlijke verplichting, vastgelegd in de plaatselijke verordening heb voldaan: de stoep voor het huis is sneeuwvrij en veilig begaanbaar.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
Vervelend hoor al die schoongemaakte stoepjes als je wilt sleeën....Lourens schreef:Ik weer aan mijn burgerlijke verplichting, vastgelegd in de plaatselijke verordening heb voldaan: de stoep voor het huis is sneeuwvrij en veilig begaanbaar.
Als iedereen nou eens de helft van de stoep doet voor wie veilig lopen wil en de andere helft laat voor wat het is voor de sleetjes....
Scheelt nog werk ook....
Maar goed, verder niets te klagen, want beide buurmannen hebben vandaag ook voor ons stoepje gezorgd....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!