Wist je dat........[6]
Re: Wist je dat........[5]
gisterenavond de eerste sneeuw weer gevallen is in Stockholm
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
- MarthaMartha
en begrijpelijk, want die zijn ook prachtig!helma schreef:Ah, bedankt voor de tip. Dit wordt het verjaardagskado voor mijn echtgenoot; die leest het liefst van Octavius Winslowhuisman schreef:...dat iedere RF aanwezige dit boek moet lezen
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- J.C. Philpot
Jouw echtgenoot leest niet mee met Refoforum? Anders is het geen verassing meerhelma schreef:Ah, bedankt voor de tip. Dit wordt het verjaardagskado voor mijn echtgenoot; die leest het liefst van Octavius Winslow

Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
parsifal schreef:gisterenavond de eerste sneeuw weer gevallen is in Stockholm
Houd het aub daar...wij kunnen wel zonder dat witte goedje
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Stel dat de waarheid ergens in het midden ligt, dan nog is een waarschuwing op zijn plaats.Bert Mulder schreef: it was a convenient lie for Al Gore... but yes, the name of the movie was 'inconvenient truth', maar dat wisten we allang natuurlijk.![]()
Maar net als de profeten tegen het volk Israel, én de plagen die voorzegd zijn in het boek Openbaring, kenmerken deze gebeurtenissen zich door 1 gemeenschappelijk resultaat:
"En zij bekeerden zich niet".
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Er zaten maar 35 fouten in volgens het Science & Public Policy InstituteSimon schreef:Stel dat de waarheid ergens in het midden ligt, dan nog is een waarschuwing op zijn plaats.Bert Mulder schreef: it was a convenient lie for Al Gore... but yes, the name of the movie was 'inconvenient truth', maar dat wisten we allang natuurlijk.![]()
Maar net als de profeten tegen het volk Israel, én de plagen die voorzegd zijn in het boek Openbaring, kenmerken deze gebeurtenissen zich door 1 gemeenschappelijk resultaat:
"En zij bekeerden zich niet".

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik geloof wel dat de Al Gore een beetje heeft overdreven. De gletschers in de Himalaya kúnnen helemaal niet aan het smelten zijn omdat het daar nooit boven nul is.
Maar wat er ook van waar is: er wordt veel nagedacht over 'schone' energie en dat is in ieder geval winst.
Maar wat er ook van waar is: er wordt veel nagedacht over 'schone' energie en dat is in ieder geval winst.
refo schreef:Ik geloof wel dat de Al Gore een beetje heeft overdreven. De gletschers in de Himalaya kúnnen helemaal niet aan het smelten zijn omdat het daar nooit boven nul is.
Het noorpoolijs smelt iig steeds harder.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
haha, nee, geen enkel gevaar.J.C. Philpot schreef:Jouw echtgenoot leest niet mee met Refoforum? Anders is het geen verassing meerhelma schreef:Ah, bedankt voor de tip. Dit wordt het verjaardagskado voor mijn echtgenoot; die leest het liefst van Octavius Winslow
huisman schreef:...dat iedere RF aanwezige dit boek moet lezen

Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
- JolandaOudshoorn
mmm, ik ben in januari jarig, dus Huisman, bij deze ben je uitgenodigdMarthaMartha schreef:en begrijpelijk, want die zijn ook prachtig!helma schreef:Ah, bedankt voor de tip. Dit wordt het verjaardagskado voor mijn echtgenoot; die leest het liefst van Octavius Winslowhuisman schreef:...dat iedere RF aanwezige dit boek moet lezen

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- François Turretini
huisman schreef:...dat iedere RF aanwezige dit boek moet lezen
Ik heb hier min of meer alle boeken van de beste man gevonden, gratis en in het juiste format voor bijvoorbeeld een ereader; dus voor allen geïnteresseerden die het Engels machtig zijn en er mee kunnen leven om het van een computer/ereader te lezen, bij deze.
Ik zal het in ieder geval wanneer ik er eens tijd voor vind lezen.

- JolandaOudshoorn
Bedankt! Aangezien ik binnenkort een aantal uren in het vliegtuig zit, word ik van zoiets erg blij!François Turretini schreef:huisman schreef:...dat iedere RF aanwezige dit boek moet lezen
Ik heb hier min of meer alle boeken van de beste man gevonden, gratis en in het juiste format voor bijvoorbeeld een ereader; dus voor allen geïnteresseerden die het Engels machtig zijn en er mee kunnen leven om het van een computer/ereader te lezen, bij deze.
Ik zal het in ieder geval wanneer ik er eens tijd voor vind lezen.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
.... ds./Rev. H.D. den Hollander (NRC Fort Maclod) enkele weekjes van rust houd in een zeeuwse pastorie..
Ons adres weet je ook wel, dus we houden ons aanbevolencaprice schreef:huisman schreef:...dat iedere RF aanwezige dit boek moet lezen
Stuur er maar 1 op.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....