aha maar de teleurstelling toch maar opgezocht?-DIA- schreef:Bestaat Rehobothforum trouwens nog altijd?
Ik was er ooit min of meer regelmatig, maar dat forum is voor mij ook wel
een teleurstelling gebleken.
Mooie en interessante WEBSITES
Re: Mooie en interessante WEBSITES
Een ezel stoot zich in t gemeen...gertje schreef:aha maar de teleurstelling toch maar opgezocht?-DIA- schreef:Bestaat Rehobothforum trouwens nog altijd?
Maar verder hebben we met ons zusterforum een afspraak. Geen negatieve berichten wederzijds. Teleurstellingen graag daar bespreken en niet hier.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Ik merk ook nauwelijks verschil met dit forum. Misschien in details wel, maar daarvoorvlinder schreef:Een ezel stoot zich in t gemeen...gertje schreef:aha maar de teleurstelling toch maar opgezocht?-DIA- schreef:Bestaat Rehobothforum trouwens nog altijd?
een teleurstelling gebleken.![]()
Maar verder hebben we met ons zusterforum een afspraak. Geen negatieve berichten wederzijds. Teleurstellingen graag daar bespreken en niet hier.
is het een ander forum.
Ik was het uit het oog verloren, en heb er vandaag eens weer wat rondgeneusd.
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Je bedoelt vannacht-DIA- schreef:Ik merk ook nauwelijks verschil met dit forum. Misschien in details wel, maar daarvoorvlinder schreef:Een ezel stoot zich in t gemeen...gertje schreef:aha maar de teleurstelling toch maar opgezocht?-DIA- schreef:Bestaat Rehobothforum trouwens nog altijd?
een teleurstelling gebleken.![]()
is het een ander forum.
Naar mijn bescheiden mening kun je beter gaan werken aan een gezond dag/nacht ritme.
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Lig jij dan nooit eens wakker?Simon schreef:Je bedoelt vannacht-DIA- schreef:
Ik merk ook nauwelijks verschil met dit forum. Misschien in details wel, maar daarvoor
is het een ander forum.
Naar mijn bescheiden mening kun je beter gaan werken aan een gezond dag/nacht ritme.
Nou ja laat maar. Ik heb er geen zin meer in om verder te reageren.
Soms wordt ik moe van alles, en dan bedoel ik geen slaapgebrek.
Iedere ochtend wekker zetten , word je 's avonds vanzelf op tijd moe.-DIA- schreef:Lig jij dan nooit eens wakker?Simon schreef:Je bedoelt vannacht-DIA- schreef:
Ik merk ook nauwelijks verschil met dit forum. Misschien in details wel, maar daarvoor
is het een ander forum.
Zelfdiscipline
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Ik hoef geen wekker tot nu toe.Simon schreef:Iedere ochtend wekker zetten , word je 's avonds vanzelf op tijd moe.-DIA- schreef:Lig jij dan nooit eens wakker?Simon schreef:Je bedoelt vannacht-DIA- schreef:
is het een ander forum.
Zelfdiscipline
Mijn biologische klok werkt normaal beter.
Dat je soms eens niet slaapt heeft andere redenen.
-
Hendrik de 3de
- Inactief
@DIA/HOZURI. Laten we niet op onze teleurstelling zien, maar op de nood van Christelijk Nederland. En dan mag je je bijdrages hier en daar (Rehobothforum) uitdragen met het besef dat de Heere regeert.-DIA- schreef:Bestaat Rehobothforum trouwens nog altijd?
Wil je er echt bij horen, moet je tegenwoordig ook nog een blog hebben. 
't Is niet meer bij te fietsen voor een gewoon mens.
En facebook en hyves is erg leuk om je nieuwsgierigheid te bevredigen, maar verder voegt het weinig toe. Vind ik. Iedereen luistert zo'n beetje naar zichzelf.
't Is niet meer bij te fietsen voor een gewoon mens.
En facebook en hyves is erg leuk om je nieuwsgierigheid te bevredigen, maar verder voegt het weinig toe. Vind ik. Iedereen luistert zo'n beetje naar zichzelf.
Dat is op RF toch ook wel zo?Afgewezen schreef:Iedereen luistert zo'n beetje naar zichzelf.
Toch anders, omdat je gedeelde interesses hebt.Tiberius schreef:Dat is op RF toch ook wel zo?Afgewezen schreef:Iedereen luistert zo'n beetje naar zichzelf.
Op facebook zie ik continu dingen voorbijkomen, waarvan ik denk: oké, en nu?
Ook dat heb je hier. Eerder hadden we een zeer florerend topic waar iedereen aankondigde wat hij of zij vanavond zou gaan eten; of wat hij zag wanneer hij uit het raam staarde, etc. Dan denk je ook wel eens: ...Afgewezen schreef:Toch anders, omdat je gedeelde interesses hebt.Tiberius schreef:Dat is op RF toch ook wel zo?Afgewezen schreef:Iedereen luistert zo'n beetje naar zichzelf.
Verder hangt het denk ik van je FB-vrienden af.
Tiberius schreef:Ook dat heb je hier. Eerder hadden we een zeer florerend topic waar iedereen aankondigde wat hij of zij vanavond zou gaan eten; of wat hij zag wanneer hij uit het raam staarde, etc. Dan denk je ook wel eens: ...Afgewezen schreef:Toch anders, omdat je gedeelde interesses hebt.Tiberius schreef:Dat is op RF toch ook wel zo?Afgewezen schreef:Iedereen luistert zo'n beetje naar zichzelf.
Verder hangt het denk ik van je FB-vrienden af.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Daar wordt facebook nu zeker voor gebruikt.Tiberius schreef:Eerder hadden we een zeer florerend topic waar iedereen aankondigde wat hij of zij vanavond zou gaan eten; of wat hij zag wanneer hij uit het raam staarde, etc. Dan denk je ook wel eens: ...
Dat denk ik ook, ja.Afgewezen schreef:Daar wordt facebook nu zeker voor gebruikt.Tiberius schreef:Eerder hadden we een zeer florerend topic waar iedereen aankondigde wat hij of zij vanavond zou gaan eten; of wat hij zag wanneer hij uit het raam staarde, etc. Dan denk je ook wel eens: ...