Audio Driver

Plaats reactie
Matthijs

Audio Driver

Bericht door Matthijs »

Ik heb een probleempje.
Ik op mijn eigen PC (waar geen internet op zit) opnieuw windows XP geinstalleerd. Nu doet het geluid niet meer. Hiervoor moet ik een audio driver installeren. Maar het probleem is. Ik heb geen CD-rom meer met de audio driver van mijn PC meer.

Weet iemand misschien nog een andere mogelijkheid om een audio driver te installeren?
Unionist

Bericht door Unionist »

Op de een of andere manier kun je blijkbaar toch nog op internet. Kun je de drivers met downloaden en met een USB-pen op je pc zetten?
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door Unionist
Op de een of andere manier kun je blijkbaar toch nog op internet. Kun je de drivers met downloaden en met een USB-pen op je pc zetten?
Internet zit op de algemene PC hier thuis in de woonkamer. Daar zit alleen internet op. Ik ben in het bezit van een USB-stick. Dus als ik iets moet hebben van internet op mijn eigen PC, dan gaat dat allemaal via de USB-stick.
Unionist

Bericht door Unionist »

Dan kun je daar toch de gedownloade drivers mee naar je eigen pc transporteren? Of zie ik dat te simpel?
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Dan kun je daar toch de gedownloade drivers mee naar je eigen pc transporteren? Of zie ik dat te simpel?
Nou ja, ik moet natuurlijk wel weten welke driver ik nodig heb. Dan is het natuurlijk een fluitje van een cent!
Unionist

Bericht door Unionist »

Ooooh, dan kijk je op je factuur/garantiebewsijs en dan zie je welke geluidskaart je gekocht hebt.

Of je leent van iemand een extern modem en gaat eventjes het internet op. Desnoods vraag je aan je huisgenoten of ze over je schouder meekijken of je ondertussen niet stiekum vieze plaatjes kijkt.

Of je doet het gewoon zonder geluid.
gerrit de 2e
Contacteer:

Bericht door gerrit de 2e »

Zoek eerst uit welke kaart je heb. Te zien bij apparatenbeheer.Surf daarna naar driverguidde.com
Gebruikersnaam: driver1
Password : all
en zoek de passende driver bij het passende OS
"Rijkdom geeft geen wijsheid, maar vervangt het "
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Heeft Matthijs het al voor elkaar?
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Ooooh, dan kijk je op je factuur/garantiebewsijs en dan zie je welke geluidskaart je gekocht hebt.

Of je leent van iemand een extern modem en gaat eventjes het internet op. Desnoods vraag je aan je huisgenoten of ze over je schouder meekijken of je ondertussen niet stiekum vieze plaatjes kijkt.

Of je doet het gewoon zonder geluid.
:,:,:,:,:,
Plaats reactie