Ik heb een probleempje.
Ik op mijn eigen PC (waar geen internet op zit) opnieuw windows XP geinstalleerd. Nu doet het geluid niet meer. Hiervoor moet ik een audio driver installeren. Maar het probleem is. Ik heb geen CD-rom meer met de audio driver van mijn PC meer.
Weet iemand misschien nog een andere mogelijkheid om een audio driver te installeren?
Audio Driver
Internet zit op de algemene PC hier thuis in de woonkamer. Daar zit alleen internet op. Ik ben in het bezit van een USB-stick. Dus als ik iets moet hebben van internet op mijn eigen PC, dan gaat dat allemaal via de USB-stick.Oorspronkelijk gepost door Unionist
Op de een of andere manier kun je blijkbaar toch nog op internet. Kun je de drivers met downloaden en met een USB-pen op je pc zetten?
Ooooh, dan kijk je op je factuur/garantiebewsijs en dan zie je welke geluidskaart je gekocht hebt.
Of je leent van iemand een extern modem en gaat eventjes het internet op. Desnoods vraag je aan je huisgenoten of ze over je schouder meekijken of je ondertussen niet stiekum vieze plaatjes kijkt.
Of je doet het gewoon zonder geluid.
Of je leent van iemand een extern modem en gaat eventjes het internet op. Desnoods vraag je aan je huisgenoten of ze over je schouder meekijken of je ondertussen niet stiekum vieze plaatjes kijkt.
-
- Contacteer:
:,:,:,:,:,Oorspronkelijk gepost door Unionist
Ooooh, dan kijk je op je factuur/garantiebewsijs en dan zie je welke geluidskaart je gekocht hebt.