tja....klein Autootje won de fles wijn voor zijn pa.huisman schreef:helma schreef:Oh oh, wat een leuk spel. 4 groepjes vertrokken met 1 wc-rol en kwamen thuis met....: koffie-warmhoud-beker met aansluiting voor in de auto; blik goulashsoep; lantaarntje met kaarsje; kaars; fles wijn; schilderij; sinaasappelboompje; prachtige bos bloemen van Meent & Bouman | kunst met bloemen | business| at home; en 1 groep kwam zelfs aansjouwen met een surfplank.
En helaas....bij het verloten van alle ruilgoederen bleek een van mijn dochters de gelukkige winnaar te zijn van de surfplank.....
(gelukkig vond iedereen dat ik de bos bloemen moest houden....)
Hè...mijn dochters kwamen thuis met lantaarntje met kaarsje en kaars....waar is die fles wijn gebleven
Wist je dat........[6]
Re: Wist je dat........[5]
Dan moet ik autootje even in zijn lurven grijpen, want ik heb nog geen fles gezien.helma schreef:tja....klein Autootje won de fles wijn voor zijn pa.huisman schreef:helma schreef:Oh oh, wat een leuk spel. 4 groepjes vertrokken met 1 wc-rol en kwamen thuis met....: koffie-warmhoud-beker met aansluiting voor in de auto; blik goulashsoep; lantaarntje met kaarsje; kaars; fles wijn; schilderij; sinaasappelboompje; prachtige bos bloemen van Meent & Bouman | kunst met bloemen | business| at home; en 1 groep kwam zelfs aansjouwen met een surfplank.
En helaas....bij het verloten van alle ruilgoederen bleek een van mijn dochters de gelukkige winnaar te zijn van de surfplank.....
Hè...mijn dochters kwamen thuis met lantaarntje met kaarsje en kaars....waar is die fles wijn gebleven
haha, misschien bewaart-ie hem voor vaderdagAuto schreef:Dan moet ik autootje even in zijn lurven grijpen, want ik heb nog geen fles gezien.helma schreef:tja....klein Autootje won de fles wijn voor zijn pa.huisman schreef:helma schreef:Oh oh, wat een leuk spel. 4 groepjes vertrokken met 1 wc-rol en kwamen thuis met....: koffie-warmhoud-beker met aansluiting voor in de auto; blik goulashsoep; lantaarntje met kaarsje; kaars; fles wijn; schilderij; sinaasappelboompje; prachtige bos bloemen van Meent & Bouman | kunst met bloemen | business| at home; en 1 groep kwam zelfs aansjouwen met een surfplank.
Nu [het] Sap uit het Groen is, de hele boom omgaat LOL ?
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Nou de fles is boven tafel en ook nog een spaarlamp!helma schreef: haha, misschien bewaart-ie hem voor vaderdag
1 dilemma, fles mag geopend worden mits hij een klein slokje krijgt
Helemaal geen lol. Ik vind niet dat Jolande Sap dit verdiend heeft.Simon schreef:Nu [het] Sap uit het Groen is, de hele boom omgaat LOL ?
Overigens is het hele partijbestuur inmiddels ook opgestapt.
Ik had het gistermiddag in topic Verkiezingen gepost.
Ik schrok er ook best van, vind het een zeer ongelukkig gekozen moment.
Ze kwam op mij best positief en hardwerkend over.
Ik schrok er ook best van, vind het een zeer ongelukkig gekozen moment.
Ze kwam op mij best positief en hardwerkend over.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Auto schreef:Nou de fles is boven tafel en ook nog een spaarlamp!helma schreef: haha, misschien bewaart-ie hem voor vaderdag
oh ja, die spaarlamp was ik vergeten; daar hadden ze er ook nog 2 van.
en de fles wijn was 50 euro waard
helma schreef:Auto schreef:Nou de fles is boven tafel en ook nog een spaarlamp!helma schreef: haha, misschien bewaart-ie hem voor vaderdag
en de fles wijn was 50 euro waard
- MarthaMartha
Ik heb trouwens mijn pan weer terug..... die was bij de buurvrouw beland (geruild voor 6 blikjes cola), maar zij heeft er al zat, dus vanmorgen kreeg ik hem weer terug ;-)Auto schreef:helma schreef:Auto schreef:Nou de fles is boven tafel en ook nog een spaarlamp!helma schreef: haha, misschien bewaart-ie hem voor vaderdag
en de fles wijn was 50 euro waard:
Een geweldige actie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
bah, het staat hier bol van de sirenes.....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
auto onder trein....OverbergMarthaMartha schreef:bah, het staat hier bol van de sirenes.....
helma schreef:tja....klein Autootje won de fles wijn voor zijn pa.huisman schreef:helma schreef:Oh oh, wat een leuk spel. 4 groepjes vertrokken met 1 wc-rol en kwamen thuis met....: koffie-warmhoud-beker met aansluiting voor in de auto; blik goulashsoep; lantaarntje met kaarsje; kaars; fles wijn; schilderij; sinaasappelboompje; prachtige bos bloemen van Meent & Bouman | kunst met bloemen | business| at home; en 1 groep kwam zelfs aansjouwen met een surfplank.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ik ga zo maar eens werken...voor de 2e keer deze week....en ik ben pas over 10 dagen een dagje vrij...but hey! Ik heb er zin in! 
"Faci ce vrei atata timp cat nu faci rau nimanui"
werkse hoor!irmo schreef:ik ga zo maar eens werken...voor de 2e keer deze week....en ik ben pas over 10 dagen een dagje vrij...but hey! Ik heb er zin in!
succes!
Ik heb even pauze nu, en vervolgens heb ik ook nog wel wat werk
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....