nee, voor iedereen die het ziet zitten om op zijn kop te staan en ondertussen taart te eten...PvS schreef:Is 't alleen voor vrouwen?henriët schreef:Neem ik taart mee.MarthaMartha schreef: tuurlijk..................
![]()
Nee, ik zou graag willen vanzelfsprekend, maar ik MOET nodig in huis aan de slag, al ben ik tijdens ziekenhuisopname goed geholpen, een weekje verder moet er weer wat gebeuren.
Maar weet je, ik denk aan jullie:)
Wat hopen wij morgen te doen?!
- MarthaMartha
Re: Wat hopen wij morgen te doen?!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- François Turretini
Ik lees elders dat je dat gisteren en vandaag ook al hebt gedaan....MarthaMartha schreef:op mijn kop gaan staan
Zal de moed onderhand niet weer terug naar je hoofd gezonken zijn?
Het is te wensen dat ze niet al 2 dagen op zn kop staatFrançois Turretini schreef:Ik lees elders dat je dat gisteren en vandaag ook al hebt gedaan....MarthaMartha schreef:op mijn kop gaan staan
Zal de moed onderhand niet weer terug naar je hoofd gezonken zijn?
MarthaMartha schreef:nee, voor iedereen die het ziet zitten om op zijn kop te staan en ondertussen taart te eten...PvS schreef:Is 't alleen voor vrouwen?henriët schreef:Neem ik taart mee.MarthaMartha schreef: tuurlijk..................
![]()
Nee, ik zou graag willen vanzelfsprekend, maar ik MOET nodig in huis aan de slag, al ben ik tijdens ziekenhuisopname goed geholpen, een weekje verder moet er weer wat gebeuren.
Maar weet je, ik denk aan jullie:)
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
En lukte het om helma ook op haar kop te laten staan?!MarthaMartha schreef:best, misschien helpt dat beter.....helma schreef:zullen we dan morgenochtend samen even op ons kop gaan staanMarthaMartha schreef:op mijn kop gaan staan
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
Dat vertel ik natuurlijk niet aan iemand die niet op kwam dagen.....henriët schreef:En lukte het om helma ook op haar kop te laten staan?!MarthaMartha schreef:best, misschien helpt dat beter.....helma schreef:zullen we dan morgenochtend samen even op ons kop gaan staanMarthaMartha schreef:op mijn kop gaan staan
Laat je niet op je kop zitten MM 
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Haha, de reden was je bekend.MarthaMartha schreef:Dat vertel ik natuurlijk niet aan iemand die niet op kwam dagen.....henriët schreef: En lukte het om helma ook op haar kop te laten staan?!
Maarre... Ik weet zeker van wel;)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Morgen in de tuin verder om deze winterklaar te maken.
Morgenavond naar ProjectX in Amersfoort.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- jakobmarin
Hmm ProjectX, ik hoorde al van meer mensen dat ze daar heen moeten (als politieman dan..)Lourens schreef:Morgen in de tuin verder om deze winterklaar te maken.
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Ik ga er ook niet op privé-titel heen.jakobmarin schreef:Hmm ProjectX, ik hoorde al van meer mensen dat ze daar heen moeten (als politieman dan..)Lourens schreef:Morgen in de tuin verder om deze winterklaar te maken.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
Lourens schreef:Ik ga er ook niet op privé-titel heen.jakobmarin schreef:Hmm ProjectX, ik hoorde al van meer mensen dat ze daar heen moeten (als politieman dan..)Lourens schreef:Morgen in de tuin verder om deze winterklaar te maken.
Zangavond in Barneveld met de mannenkoren Ethan en Salvatori
Welkom allemaal...
Wie van de Refoforummers gaat er heen?
Welkom allemaal...
Wie van de Refoforummers gaat er heen?
We hopen morgen vroeg opstaan.
Ik moet om half 8 in het ziekenhuis zijn voor een oogonderzoek.
Waarschijnlijk moet ik aan beide ogen geopereerd worden aan staar.
Maar het moet eerst nog onderzocht worden of het kan.
Dus het lijkt me de hoogste tijd om nu maar naar bed te gaan
Ik moet om half 8 in het ziekenhuis zijn voor een oogonderzoek.
Waarschijnlijk moet ik aan beide ogen geopereerd worden aan staar.
Maar het moet eerst nog onderzocht worden of het kan.
Dus het lijkt me de hoogste tijd om nu maar naar bed te gaan
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
In ieder geval wens ik je dan veel sterkte.