Simon schreef:Rijssen schreef:Simon schreef:Rijssen schreef:S'morgens een mok zwarte koffie met een zwaar sjaggie, dat is pas zwaar genieten.
Het lekkerste wat er is.
Als ik op het werk kom weer een bak koffie, half 10 schaften weer een bak koffie vervolgens om half 1 weer een kopje koffie.
Half 5 in huis weer een kopje koffie, en om ongeveer 8 uur weer een mok koffie.
Hoezo verslaafd!

Als ze een röntgenopname van je maken, ziet die helemaal bruin denk ik.

Dat zie je natuurlijk niet op een rontgenfoto.
Wel beginnende longcarcinomen, waarschijnlijk niet-kleincellig.
Op aktieve euthanasie die je op jezelf toepast rust helemaal geen taboe, he?
Om nog maar te zwijgen over de aanstoot aan een ander.
Erg jammer dan ook dat het niet in de refo cultuur is opgenomen.
Hoezo aanstoot aan een ander?

, hoorde je pakweg 10 jaar geleden niemand over.
Erg overtrokken, mensen ergeren zich tegenwoordig ook overal aan, en kunnen niets velen van een ander.
Roken is uiteraard slecht, maar dat zijn zoveel dingen, moeten we ook maar stoppen met varkensvlees eten, want dat is ook slecht.
En ontopic ook maar stoppen met koffiedrinken.
Hoorde pas ook mensen klagen op het terrras over ''die sigarettenrook"' , dacht toen nergens in de horeca mag je binnen roken en worden we verbannen naar het terras. Laat die mensen dan met mooi weer ook binnen gaan zitten daar is het namenlijk rookvrij.
Je beschadigt moedwillig je lichaam, welke is niet jouw eigendom , en zadelt de gemeenschap op met hoge kosten als je zeer waarschijnlijk 20 jaar eerder overlijdt op een vreselijk pijnlijke manier.
In de tussentijd neem je meer dan 100 verschillende chemicalieen tot je, die in de sigaret gestopt zijn, om je zo verslaafd mogelijk te houden.
Triest dat een sigarettenfabriek baas over je is.
Ga eens op een oncologie afdeling kijken in een ziekenhuis, als je durft.
Maar goed terug naar koffie, (wat niet aanwijsbaar schadeijk is of de levensduur verkort.)[/quote]
Dat van die hoge kosten vind ik discutabel, heb als ik zo oud mag worden wel zoveel accijns betaald, en als je zoals je zegt 20 jaar eerder overlijd maak je ook niet zo veel medische kosten dan een gemiddelde 65 plusser.
Dat roken niet goed is heb ik hierboven ook al gepost, maar dat zijn wel meer geneugden in het leven wel niet.