Deze is echt leuk...
- jakobmarin
Re: Deze is echt leuk...
Limburgse gehaktballen bestaan wel, maar die worden doorgaans 'kipkap' genoemd,jakobmarin schreef:
en bovendien zijn die van varkensvlees.
Dit lijkt me echt een foutje!
Misschien niet van AH zelf, want die Bonusplakaten kun je zelf maken in de winkel,
en daar zal in die winkel waarschijnlijk ietsje fout zijn gegaan met de tekst...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Of gephotoshopt....-DIA- schreef:Limburgse gehaktballen bestaan wel, maar die worden doorgaans 'kipkap' genoemd,jakobmarin schreef:
en bovendien zijn die van varkensvlees.
Dit lijkt me echt een foutje!
Misschien niet van AH zelf, want die Bonusplakaten kun je zelf maken in de winkel,
en daar zal in die winkel waarschijnlijk ietsje fout zijn gegaan met de tekst...
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- jakobmarin
Baby wordt wakker ..en laat alle mogelijke gezichtsuitdrukkingen zien die er bestaan.
Aaah, wat lieieieif
Aaah, wat lieieieif
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
- jakobmarin
Werkelijk p-r-a-c-h-t-i-g-!!
[youtube]qoD4_xVTqrI[/youtube]
[youtube]qoD4_xVTqrI[/youtube]
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Ik ben hier wel wat voorzichtiger van geworden:helma schreef:
http://www.nd.nl/artikelen/2012/septemb ... ug-naar-ah
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Hamsterland...LOL dat geeft inderdaad in 1 klap weer, waar het allemaal om gaat.
Er is dan ook geen enkel land wat zo geobsedeerd is met zegels plakken, bonuskorting, clubkaart, gezinspas, bonusaanbiedingen, hamsterweken, wat je per week allemaal niet door de deur krijgt aan folders en reklame, daar worden heel wat bossen voor omgekapt, allemaal tot 1 doel leidend: Gij zult kopen!
Word het niet eens tijd dat Wakker Dier in Spanje wat gaat doen aan de stieren? We maken ons dan wel zo'n zorgen om de kosher slacht van dieren, maar in Spanje is de matador weer gewoon terug op TV, tijdens kindertijd, nog al liefst.
Beesten doden uit vermaak voor de mens, want tsja dat is onze cultuur....

Er is dan ook geen enkel land wat zo geobsedeerd is met zegels plakken, bonuskorting, clubkaart, gezinspas, bonusaanbiedingen, hamsterweken, wat je per week allemaal niet door de deur krijgt aan folders en reklame, daar worden heel wat bossen voor omgekapt, allemaal tot 1 doel leidend: Gij zult kopen!
Word het niet eens tijd dat Wakker Dier in Spanje wat gaat doen aan de stieren? We maken ons dan wel zo'n zorgen om de kosher slacht van dieren, maar in Spanje is de matador weer gewoon terug op TV, tijdens kindertijd, nog al liefst.
Beesten doden uit vermaak voor de mens, want tsja dat is onze cultuur....

“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
- jakobmarin
- jakobmarin
Refdag kopt: Bisschop klaar voor de SGP.
Benieuwd wanneer daar de eerste grap over gemaakt gaat worden.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Die zijn er allang gemaakt.Mara schreef:Refdag kopt: Bisschop klaar voor de SGP.
Hij is in de kamer gekomen omdat sommige roomse mensen dachten dat hij een bisschop was.
- Bert Mulder
- Contacteer:
Anker schreef: Maar over het aanbod is geen topic te vinden. Waarschijnlijk is dit onderwerp nooit bediscussieerd.

Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Dat meen je nietrefo schreef:Die zijn er allang gemaakt.Mara schreef:Refdag kopt: Bisschop klaar voor de SGP.
Hij is in de kamer gekomen omdat sommige roomse mensen dachten dat hij een bisschop was.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mara schreef:Dat meen je nietrefo schreef:Die zijn er allang gemaakt.Mara schreef:Refdag kopt: Bisschop klaar voor de SGP.