Verkiezingen 2012

Tiberius
Administrator

Re: Verkiezingen 2012

Bericht door Tiberius »

Afgewezen schreef:We hebben toch een rubriek 'Politiek'? :)
:garde
Mara

Bericht door Mara »

Ik houd de mods graag bezig, ze mochten eens indutten ;)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Mara schreef:Ik houd de mods graag bezig, ze mochten eens indutten ;)
Post jij dan ook onder de naam van Afgewezen?
refo

Bericht door refo »

Tiberius schreef:
Mara schreef:Ik houd de mods graag bezig, ze mochten eens indutten ;)
Post jij dan ook onder de naam van Afgewezen?
Da's 2 handen op 1 buik.
jakobmarin

Bericht door jakobmarin »

Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Bonny
Contacteer:

Bericht door Bonny »

Ik denk er serieus over na om deze keer maar over te slaan. Men doet alleen maar valse beloftes
The Groom's still waiting at the altar
Gian

Bericht door Gian »

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Roef

Bericht door Roef »

VVD en PvdA nu allebei op 35 zetels in de peiling.
refo

Bericht door refo »

Roef schreef:VVD en PvdA nu allebei op 35 zetels in de peiling.
Als ze nu allebei nog wat doorgroeien dan is D66 niet nodig.
sirdanilot

Bericht door sirdanilot »

Bonny schreef:Ik denk er serieus over na om deze keer maar over te slaan. Men doet alleen maar valse beloftes
Da's toch altijd zo? Als dat een reden is om niet te stemmen.....
WimA

Bericht door WimA »

Wat een drama op Twitter zaterdagavond. Overigens is men gisteren - over glijdende schaal gesproken, - gewoon doorgegaan.
Het - veelgeprezen - gedoogbeleid van de SGP in de afgelopen jaren - ter voorkoming van meerdere afglijding - resulteert in een stemadvies om op het CDA te stemmen.
Het levert overigens een aardig inkijkje op als de druk om alles maar binnenskamers te houden en vooral toch maar "eenheid" uit te stralen even niet goed werkt.
eilander
Moderator

Bericht door eilander »

WimA schreef:Wat een drama op Twitter zaterdagavond. Overigens is men gisteren - over glijdende schaal gesproken, - gewoon doorgegaan.
Het - veelgeprezen - gedoogbeleid van de SGP in de afgelopen jaren - ter voorkoming van meerdere afglijding - resulteert in een stemadvies om op het CDA te stemmen.
Het levert overigens een aardig inkijkje op als de druk om alles maar binnenskamers te houden en vooral toch maar "eenheid" uit te stralen even niet goed werkt.
Strategisch stemmen - zoals dit wordt genoemd - kan naar mijn mening inderdaad niet.

Wie heeft overigens op wie druk uitgeoefend om wat binnenskamers te houden? Deze zin is mij niet heel duidelijk.
Simon

Bericht door Simon »

Bonny schreef:Ik denk er serieus over na om deze keer maar over te slaan. Men doet alleen maar valse beloftes
Dat kan natuurlijk ook niet anders want de realiteit hoort men niet graag, men gelooft wat men wil geloven.
Dit is nog maar het begin.
Hoe meer en hoe langer we zullen moeten ophoesten voor Griekenland en Spanje, des te meer zal de sociale cohesie verbrokkelen en er zal meer anti EU sentiment komen.
Heren politici voelen dit nu ook aan:http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Europ ... ulisme.htm

Waar is ons aller eurofiel 'Luther' trouwens de laatste tijd?
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
WimA

Bericht door WimA »

eilander schreef:
WimA schreef:Wat een drama op Twitter zaterdagavond. Overigens is men gisteren - over glijdende schaal gesproken, - gewoon doorgegaan.
Strategisch stemmen - zoals dit wordt genoemd - kan naar mijn mening inderdaad niet.
Wie heeft overigens op wie druk uitgeoefend om wat binnenskamers te houden? Deze zin is mij niet heel duidelijk.
Wilco Boender doet hedenochtend zeer zijn best om de kikkers in in de bak te houden en hun kritiek geregisseerd en in beperkt publiek te uitten.
Simon

Bericht door Simon »

Is dat die meneer die adviseert CDA te stemmen?
Over beloftes gesproken,
Waar blijft dat zoet na het bitter?
Normen en waarden ?
Nee werd Ja na het referendum.
Geen nieuw referendum in ruil voor ''generaal pardon''.

Of laat mijn geheugen me nu in de steek?
* ziet beelden van een land aan de spaarlamp, terwijl Balkenende gaat skieeen in Dubai ...op zondag nogal ....
maar ja, eens per jaar mag ook het volk oorlogje spelen met hun heidense vuurwerk op 31 dec.
Ik denk dat ik dierenpartij zou stemmen (maar ik stem niet)
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
Plaats reactie