Afgewezen schreef:We hebben toch een rubriek 'Politiek'?

Afgewezen schreef:We hebben toch een rubriek 'Politiek'?
Post jij dan ook onder de naam van Afgewezen?Mara schreef:Ik houd de mods graag bezig, ze mochten eens indutten
Da's 2 handen op 1 buik.Tiberius schreef:Post jij dan ook onder de naam van Afgewezen?Mara schreef:Ik houd de mods graag bezig, ze mochten eens indutten
Als ze nu allebei nog wat doorgroeien dan is D66 niet nodig.Roef schreef:VVD en PvdA nu allebei op 35 zetels in de peiling.
Da's toch altijd zo? Als dat een reden is om niet te stemmen.....Bonny schreef:Ik denk er serieus over na om deze keer maar over te slaan. Men doet alleen maar valse beloftes
Strategisch stemmen - zoals dit wordt genoemd - kan naar mijn mening inderdaad niet.WimA schreef:Wat een drama op Twitter zaterdagavond. Overigens is men gisteren - over glijdende schaal gesproken, - gewoon doorgegaan.
Het - veelgeprezen - gedoogbeleid van de SGP in de afgelopen jaren - ter voorkoming van meerdere afglijding - resulteert in een stemadvies om op het CDA te stemmen.
Het levert overigens een aardig inkijkje op als de druk om alles maar binnenskamers te houden en vooral toch maar "eenheid" uit te stralen even niet goed werkt.
Dat kan natuurlijk ook niet anders want de realiteit hoort men niet graag, men gelooft wat men wil geloven.Bonny schreef:Ik denk er serieus over na om deze keer maar over te slaan. Men doet alleen maar valse beloftes
Wilco Boender doet hedenochtend zeer zijn best om de kikkers in in de bak te houden en hun kritiek geregisseerd en in beperkt publiek te uitten.eilander schreef:Strategisch stemmen - zoals dit wordt genoemd - kan naar mijn mening inderdaad niet.WimA schreef:Wat een drama op Twitter zaterdagavond. Overigens is men gisteren - over glijdende schaal gesproken, - gewoon doorgegaan.
Het - veelgeprezen - gedoogbeleid van de SGP in de afgelopen jaren - ter voorkoming van meerdere afglijding - resulteert in een stemadvies om op het CDA te stemmen.
Het levert overigens een aardig inkijkje op als de druk om alles maar binnenskamers te houden en vooral toch maar "eenheid" uit te stralen even niet goed werkt.
Wie heeft overigens op wie druk uitgeoefend om wat binnenskamers te houden? Deze zin is mij niet heel duidelijk.