Wat hopen wij morgen te doen?!
Re: Wat hopen wij morgen te doen?!
Volgens mij worden er in een bevestigingsdienst nooit toespraken gehouden, maar worden deze uitgesproken bij de intrededienst.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
-
Nou, nou....Is dat niet wat teveel van het goede?Yesenaer schreef:Morgen hoop ik jarig te zijn, en 4 kerkdiensten te bezoeken(9:30 GG, 12:00 PKN, 14:00 GG, 16:30 PKN)
De PKN diensten zijn de bevestiging-intrededienst van kand. A.L. Molenaar
Hij kan het je vertellen, want is is was.Eppo Gremdaat schreef:Nou, nou....Is dat niet wat teveel van het goede?Yesenaer schreef:Morgen hoop ik jarig te zijn, en 4 kerkdiensten te bezoeken(9:30 GG, 12:00 PKN, 14:00 GG, 16:30 PKN)
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Nee toch...?? de 1 gaat 1 keer de ander weer 2 of 3 keer nou en als er nou zo`n dienst is mag en kan je ook wel 4 keer gaan toch?Eppo Gremdaat schreef:Nou, nou....Is dat niet wat teveel van het goede?Yesenaer schreef:Morgen hoop ik jarig te zijn, en 4 kerkdiensten te bezoeken(9:30 GG, 12:00 PKN, 14:00 GG, 16:30 PKN)
Ik hoorde dat ds. Karels een keer ergens in een weekdienst o.a. zei: Als het doordeweeks kerk is in de buurt of eigen gemeente, moet je ook 1 keer gaan. dus....
Moeten doet 'r nix.Yesenaer schreef:Nee toch...?? de 1 gaat 1 keer de ander weer 2 of 3 keer nou en als er nou zo`n dienst is mag en kan je ook wel 4 keer gaan toch?Eppo Gremdaat schreef:Nou, nou....Is dat niet wat teveel van het goede?Yesenaer schreef:Morgen hoop ik jarig te zijn, en 4 kerkdiensten te bezoeken(9:30 GG, 12:00 PKN, 14:00 GG, 16:30 PKN)
Ik hoorde dat ds. Karels een keer ergens in een weekdienst o.a. zei: Als het doordeweeks kerk is in de buurt of eigen gemeente, moet je ook 1 keer gaan. dus....
En zo'n bevestigingsdienst van de PKN is toch vooral iets van die gemeente.
De kerkdeuren staan (nog) voor iedereen open!.. dus ook voor mijrefo schreef:Moeten doet 'r nix.Yesenaer schreef:Nee toch...?? de 1 gaat 1 keer de ander weer 2 of 3 keer nou en als er nou zo`n dienst is mag en kan je ook wel 4 keer gaan toch?Eppo Gremdaat schreef:Nou, nou....Is dat niet wat teveel van het goede?Yesenaer schreef:Morgen hoop ik jarig te zijn, en 4 kerkdiensten te bezoeken(9:30 GG, 12:00 PKN, 14:00 GG, 16:30 PKN)
En zo'n bevestigingsdienst van de PKN is toch vooral iets van die gemeente.
Morgen eerst de gewone werkdag.
Dan aan begin van avond naar de boot voor een borreltje met de schipper en andere bemanningsleden en vervolgens met elkaar eten.
Afscheid van het schip dat helaas verkocht is en het dorp (en ons land) gaat verlaten.
Dan aan begin van avond naar de boot voor een borreltje met de schipper en andere bemanningsleden en vervolgens met elkaar eten.
Afscheid van het schip dat helaas verkocht is en het dorp (en ons land) gaat verlaten.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ben je de dag erop hier nog in de buurt;)? Dan weet ik nl wat ik voor je mee kan nemen bij de bakker:)Lourens schreef:Morgen eerst de gewone werkdag.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gunst, verkoopt de bakker bij jullie ook vis?henriët schreef:Ben je de dag erop hier nog in de buurt;)? Dan weet ik nl wat ik voor je mee kan nemen bij de bakker:)Lourens schreef:Morgen eerst de gewone werkdag.

~~Soli Deo Gloria~~
- JolandaOudshoorn
Jet houdt niet van vis, dat weet je toch onderhand wel!!Hendrikus schreef:Gunst, verkoopt de bakker bij jullie ook vis?henriët schreef:Ben je de dag erop hier nog in de buurt;)? Dan weet ik nl wat ik voor je mee kan nemen bij de bakker:)Lourens schreef:Morgen eerst de gewone werkdag.
Maarre, Jet, als je vrijdag ook nog langs de bakken kan...

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Jet weet ook wel waarmee ze Lourens een plezier kan doenJolandaOudshoorn schreef:Jet houdt niet van vis, dat weet je toch onderhand wel!!Hendrikus schreef:Gunst, verkoopt de bakker bij jullie ook vis?henriët schreef: Ben je de dag erop hier nog in de buurt;)? Dan weet ik nl wat ik voor je mee kan nemen bij de bakker:)
Maarre, Jet, als je vrijdag ook nog langs de bakken kan...

~~Soli Deo Gloria~~
Nee. Met een seizoensgebonden product dat derhalve iets meer dan een seizoen (bijna een half jaar) in de schappen ligt...
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
's Avonds kan ik zeker niet komen, helaas.henriët schreef:Ben je de dag erop hier nog in de buurt;)? Dan weet ik nl wat ik voor je mee kan nemen bij de bakker:)Lourens schreef:Morgen eerst de gewone werkdag.
Overdag weet ik niet, dat moet ik echt per dag bekijken.
En uiteraard weet ik wat je bedoeld en ik laat het bijtijds weten zodat je kan zorgen dat ze warm zijn.

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Lourens schreef:'s Avonds kan ik zeker niet komen, helaas.henriët schreef:Ben je de dag erop hier nog in de buurt;)? Dan weet ik nl wat ik voor je mee kan nemen bij de bakker:)Lourens schreef:Morgen eerst de gewone werkdag.
Overdag weet ik niet, dat moet ik echt per dag bekijken.
En uiteraard weet ik wat je bedoeld en ik laat het bijtijds weten zodat je kan zorgen dat ze warm zijn.

ok.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
FEESTJE!