ik vind het wel een mooi plan. Ik weet niet of er veel programma's het osw criterium kunnen doorstaan. Anders zitten we de hele dag naar een zwart scherm te loeren natuurlijk.
Ik kijk weleens het journaal op internet.
Dat vind ik altijd wel geinig. En volgens mij kan dat wel door het osw filter.
Ik vind het trouwens niet nodig dat een kerk voor het leken volk moet uitmaken of er een televisie aanwezig mag zijn in het huis.
Ik zou zo'n ding ook niet in mijn woonkamer willen hebben, misschien op zolder :,:,:,
Maar ik vind niet dat mijn kerk dat mag verbieden.
zit nou geloof ik een btje off topic te zijn.
nou ja. tot hiertoe mijn overdenkingen .
:t:t:t:t:t:t
Gefilterde televisie
nee precies, gewoon niet doen!Oorspronkelijk gepost door LecramDan kom je uit op een paar kijkminuten per jaar. Om daar nu zo'n aquarium voor aan te schaffen :t:tOorspronkelijk gepost door limosahahaha, een reclame voor de Gezinsbeurs dan ;-)Oorspronkelijk gepost door Lecram
Dat zou nu net het eerste zijn dat ik eruit zou filteren![]()
nou nou nou nou elsie,
zo erg is het nou ook weer niet. Er zijn ergere dingen op deze wereld.
Ze hebben ook gewoon een punt dat er een hoop bagger op de TV komt. Alleen ben ik het niet eens met het feit dat ze het verbieden. (ik weet heus wel goed dat de oogpoort een belangrijke invalshoek van de satan is.) (geleerd op de oudevaders kring :ki)
zo erg is het nou ook weer niet. Er zijn ergere dingen op deze wereld.
Ze hebben ook gewoon een punt dat er een hoop bagger op de TV komt. Alleen ben ik het niet eens met het feit dat ze het verbieden. (ik weet heus wel goed dat de oogpoort een belangrijke invalshoek van de satan is.) (geleerd op de oudevaders kring :ki)
Dat is niet in alle gemeenten zo. In onze vorige gemeente mochten de ouders gewoon laten dopen. Er werd overigens wel wat van het TV bezit gezegd.Oorspronkelijk gepost door jacob
ter info.
in de GG is het bezit van televisie cencurabel.
M.i. is e.e.a. wel wat achterhaald. Ik kan via ADSL heel veel TV programma's bekijken. Soms zelfs live. Daar heb ik nooit een 'vermaning' om gekregen.
Dit vind ik nou cencurabel. Hier word weer een hele groep mensen over één kam geschoren en onterecht beschuldigd. Slaat nergens op. Als je geen affiniteit hebt met "ze, die mensen" wat zoek hier dan eigenlijk? Als je hier over wat wil zeggen ga dan niet generaliseren en beschuldigen zonder aanleiding of onderbouwing.Oorspronkelijk gepost door RoelandJa, en weet je wat erdan gebeurt?Oorspronkelijk gepost door jacob
ter info.
Dan mag men bijv. niet dopen omdat ze TV hebben, en wat doen die mensen dan?
Doen ze de TV paar weekjes weg, laten ze dopen, zetten ze de TV weer terug:mad:
Met "ze" of "die mensen" scheer ik niet iedereen over een kam:Oorspronkelijk gepost door limosaDit vind ik nou cencurabel. Hier word weer een hele groep mensen over één kam geschoren en onterecht beschuldigd. Slaat nergens op. Als je geen affiniteit hebt met "ze, die mensen" wat zoek hier dan eigenlijk? Als je hier over wat wil zeggen ga dan niet generaliseren en beschuldigen zonder aanleiding of onderbouwing.Oorspronkelijk gepost door RoelandJa, en weet je wat erdan gebeurt?Oorspronkelijk gepost door jacob
ter info.
Dan mag men bijv. niet dopen omdat ze TV hebben, en wat doen die mensen dan?
Doen ze de TV paar weekjes weg, laten ze dopen, zetten ze de TV weer terug:mad:
Ten eerste heb ik het over de GG, daar is het volgens mij niet toegestaan te dopen als je TV hebt.
Ten tweede bedoel ik met "ze" en "die mensen" degene die dat daadwerkelijk doen, immers, zonder TV kun je bij de GG niet dopen, dus op mensen die TV hebben en niet dopen doel ik niet.