Gefilterde televisie
Gefilterde televisie
Ik heb een idee: Kunnen we naast gefilterd internet ook niet zoiets bedenken als gefilterde televisie? Met een blacklist, waarop bepaalde programma''s geweerd worden (m.b.v. de kijkwijzer) en bepaalde reclames weggezuiverd? En dan een Kijksafe-versie met een whitelist? Ik weet niet of het haalbaar is, maar het lijkt me wel geinig.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Zou jij zo'n ding centraal in je woonkamer willen hebben?Oorspronkelijk gepost door Unionist
Ik heb een idee: Kunnen we naast gefilterd internet ook niet zoiets bedenken als gefilterde televisie? Met een blacklist, waarop bepaalde programma''s geweerd worden (m.b.v. de kijkwijzer) en bepaalde reclames weggezuiverd? En dan een Kijksafe-versie met een whitelist? Ik weet niet of het haalbaar is, maar het lijkt me wel geinig.
-
- Contacteer:
Ik houd helemaal niet van TV en niet van commercials, maar wat je hier ziet .. het is zo smakeloos.. ik kijk zo weinig mogelijk..
Ik heb nog nooit iets gezien wat ik me wilde herinneren..
Ik heb nog nooit iets gezien wat ik me wilde herinneren..
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
...Ster-reclame vind ik echt bagger, zou 'k er direct afknikkeren. Maar er zijn natuurlijk gebeurtenissen die je via TV mee wilt maken, b.v. het huwelijk van Alexander en Maxima en de andere kon. huwelijken, de uitvaartdiensten van pr. Claus en pr. Juliana. Misschien af en toe een E.O.- programma. Ik bedoel: als je het in 't echt wel mag zien is et tuurlijk geen bezwaar als et via een glazen scherm volgt. Maar toestel op zich wil ik niet in huis, te laagdrempelig wordt et denk ik, maar dus alternatiefje van gefilterd televisietje...
Ben wel benieuwd wat voor programma's jij zo graag wil zien dan?Oorspronkelijk gepost door Unionist
[Aangepast op 2/7/04 door Roeland]