:t en u had alle vrouwen in de hand zei u?Oorspronkelijk gepost door Jelle
maar door jou opmerking mag ik het spelletje nu niet meer doen, want men schiet nu eenmaal niet op onderzeeërsP:P:D:,
[Aangepast op 13/3/04 door Jelle]
leuk spelletje
Schiet men wel op Zeppelins? Daar zitten geen mensen in, dus.....Oorspronkelijk gepost door Jelle
:,:,:,:,:,:,:,:,Ik kom op 2137:,:,:,:,:,:, maar dan van vier dagen bij elkaar opgeteld:D:D:+
Ja en bedankt hoor Pim, heb ik mijn vrouw net wijs gemaakt dat het toch echt visjes zijn waarop ik schiet en geen onderzeeërs, maar door jou opmerking mag ik het spelletje nu niet meer doen, want men schiet nu eenmaal niet op onderzeeërsP:P:D:,
[Aangepast op 13/3/04 door Pim]
vroeger wel dacht ik?! :puOorspronkelijk gepost door PimSchiet men wel op Zeppelins? Daar zitten geen mensen in, dus.....Oorspronkelijk gepost door Jelle
:,:,:,:,:,:,:,:,Ik kom op 2137:,:,:,:,:,:, maar dan van vier dagen bij elkaar opgeteld:D:D:+
Ja en bedankt hoor Pim, heb ik mijn vrouw net wijs gemaakt dat het toch echt visjes zijn waarop ik schiet en geen onderzeeërs, maar door jou opmerking mag ik het spelletje nu niet meer doen, want men schiet nu eenmaal niet op onderzeeërsP:P:D:,
Nu is vroeger niet!Oorspronkelijk gepost door Daphnevroeger wel dacht ik?! :puOorspronkelijk gepost door PimSchiet men wel op Zeppelins? Daar zitten geen mensen in, dus.....Oorspronkelijk gepost door Jelle
-