gefelie voor Maart!helma schreef:Zoals verwacht:
Maart geslaagd
Lied gezakt
geen her.
Snert voor Lied, bah, wat vind ik dat sneu voor dr.
Geef beide meiden maar een dikke knuff van me!
gefelie voor Maart!helma schreef:Zoals verwacht:
Maart geslaagd
Lied gezakt
geen her.
denk niet dat je daar jaloers op moet zijn.Mara schreef:Op het stedelijk gymnasium Schiedam is een jongen van 13 geslaagd !
De kranten noemen hem een wonderkind, hij zichzelf niet.
Hij gaat 2 studies volgen in Delft.
Maarthelma schreef:Zoals verwacht:
Maart geslaagd
Lied gezakt
geen her.
Jaloers ben ik niet, onze kinderen ook niet. En dat als jonge tussen oudere, gaat volgens mij best lukken. Bij mijn zoon zit juist een oudere (rond de 40) in zijn studiegroep. En die wordt gewoon opgenomen in de groep.Gabrielle schreef:denk niet dat je daar jaloers op moet zijn.Mara schreef:Op het stedelijk gymnasium Schiedam is een jongen van 13 geslaagd !
wat gaat dat worden, als dertien/veertien jarige tussen studenten die
minstens vijf jaar ouder zijn......
Een veertigjarige is volwassen, net als een twintigjarige. Maar een dertienjarige is een kind.Mara schreef:Jaloers ben ik niet, onze kinderen ook niet. En dat als jonge tussen oudere, gaat volgens mij best lukken. Bij mijn zoon zit juist een oudere (rond de 40) in zijn studiegroep. En die wordt gewoon opgenomen in de groep.Gabrielle schreef:denk niet dat je daar jaloers op moet zijn.Mara schreef:Op het stedelijk gymnasium Schiedam is een jongen van 13 geslaagd !
Het is ook maar hoe je je opstelt. Deze jongen gedraagt zich niet als vervelend betwetertje, maar is een "open" knul.
Wij hebben een meisje van 13 jaar op school en die had ook makkelijk een klas kunnen overslaan bij ons of 2 jaar in 1 jaar. Maar dat is afgeketst omdat ze nog maar 13 is.Gabrielle schreef:denk niet dat je daar jaloers op moet zijn.Mara schreef:Op het stedelijk gymnasium Schiedam is een jongen van 13 geslaagd !
Helemaal mee eens, ik onderschrijf derhalve deze wensen van harte.Bonny schreef:Voor alle geslaagden: GEFELICITEERD.
Voor alle gezakten: jammer. Even treuren, goed vakantie houden en dan met goede moed en frisse zin er tegen aan. Je kunt het!
Wat fijn!!helma schreef:Mijn dochter is geslaagd!!! (VWO)
helma schreef:Mijn dochter is geslaagd!!! (VWO)
helma schreef:Mijn dochter is geslaagd!!! (VWO)