KPN ADSL-snelheid
één dezer dagen kan dat voorkomen, dat je er word uitgegooid. Ze gaan alle IP-Adressen bij langs. Ik heb ---81.204.95.130---
Iedereen een eigen, apart nummer op internet. (soort telefoonnummer, maar dan voor computers) Ik ben benieuwd wanneer ik extra snelheid krijg... vannacht?? misschien :$
Iedereen een eigen, apart nummer op internet. (soort telefoonnummer, maar dan voor computers) Ik ben benieuwd wanneer ik extra snelheid krijg... vannacht?? misschien :$
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Oorspronkelijk gepost door Herman
Aan het begin van de avond werd ik er vijf keer achterelkaar uitgegooid. Kon ik steeds opnieuw verbinding zoeken. Heeft dat nog een oorzaak, of is het de willekeur van de provider?
ik had daar eergisteren last van, nu niet meer
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Hoezo erg laag, thuis zit ik op downloadsnelheden van rond de 5 of 6 Kb/sec. Ben ik nou achterlijk of nietOorspronkelijk gepost door Billy
heb uploadsnelheid momenteel van: 16,6 kb/sec
en een downloadsnelheid van 104,9 KB/sec.
erg laag hoe krijg ik dat omhoog????????

Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Grrrrr, Rijssen zit er nog niet bij. Bijna alle dorpen om ons heen wel.
Dzt zou vreemd zijn. Misschien is het gewoon nog niet ingevoerd. Meet anders zelf je snelheid even en je weet het.
Dzt zou vreemd zijn. Misschien is het gewoon nog niet ingevoerd. Meet anders zelf je snelheid even en je weet het.