KPN ADSL-snelheid
heb uploadsnelheid momenteel van: 16,6 kb/sec
en een downloadsnelheid van 104,9 KB/sec.
erg laag hoe krijg ik dat omhoog????????
en een downloadsnelheid van 104,9 KB/sec.
erg laag hoe krijg ik dat omhoog????????
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
ik bedoel mijn upload vind ik laag of is dat niet laag? 16,6 kb/sec??Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Laag??????? 109 kb/sec????:t:t:t:t:t:t:t
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
over die snelheidstesten: ik heb adsl-basic, en toen ik daarmee begon zat ik op 80, (speedtest.nl en mordax.nl) na de eerste snelheidsverhoging op 120 en nu zit ik op 160.
Met een vreemd verschil....het varieert erg, ik krijg uitslagen van 142 maar ook van 172....vroeger was het altijd stabiel.
Het lijkt nu een beetje op een kabelaansluiting met sterk varierende snelheden. Weet iemand hoe dat komt?
Is daar een technische verklaring voor?
En/of heeft iemand dezelfde ervaring?
En eh, ik heb niks te klagen hoor, het gaat mij snel zat: of je nou met een Mercedes in de file staat, of met een Opel Corsa, dat maakt dus niks uit...

Met een vreemd verschil....het varieert erg, ik krijg uitslagen van 142 maar ook van 172....vroeger was het altijd stabiel.
Het lijkt nu een beetje op een kabelaansluiting met sterk varierende snelheden. Weet iemand hoe dat komt?
En eh, ik heb niks te klagen hoor, het gaat mij snel zat: of je nou met een Mercedes in de file staat, of met een Opel Corsa, dat maakt dus niks uit...

Dat komt door die mol die op dat moment op je kabel zit :,Oorspronkelijk gepost door Rachmaninov
nu serieus: je hebt een shared (gedeelde) bandbreedte van (dacht ik) 1: 25. Dat wil zeggen dat jij de bandbreedte deelt met 24 anderen. Dat geeft op zich niet, want de kans dat die 24 anderen allemaal tegelijk op volle snelheid aan het downloaden zijn is nihil. Maar als er wel een paar anderen zijn die die op dat moment downloaden, dan zal de bandbreedte van jou iets dalen. En dat is wat je merkt.
hoi bedankt voor je reaktie!Oorspronkelijk gepost door LecramDat komt door die mol die op dat moment op je kabel zit :,Oorspronkelijk gepost door Rachmaninov
nu serieus: je hebt een shared (gedeelde) bandbreedte van (dacht ik) 1: 25. Dat wil zeggen dat jij de bandbreedte deelt met 24 anderen. Dat geeft op zich niet, want de kans dat die 24 anderen allemaal tegelijk op volle snelheid aan het downloaden zijn is nihil. Maar als er wel een paar anderen zijn die die op dat moment downloaden, dan zal de bandbreedte van jou iets dalen. En dat is wat je merkt.
Misverstandje? Ik heb geen kabel.....
Kijk nog even naar mijn oorspronkelijke bericht......OF het zou zo moeten zijn dat ADSL dat shared ook heeft; dat is dan nieuw voor mij, en dan heb ik niks gezegd...

Ik weet wel zeker dat jij 'kabel' hebt, want ADSL gaat gewoon via de telefoonkabel. Die bedoelde ik.Oorspronkelijk gepost door Rachmaninovhoi bedankt voor je reaktie!Oorspronkelijk gepost door LecramDat komt door die mol die op dat moment op je kabel zit :,Oorspronkelijk gepost door Rachmaninov
Misverstandje? Ik heb geen kabel.....
Kijk nog even naar mijn oorspronkelijke bericht......OF het zou zo moeten zijn dat ADSL dat shared ook heeft; dat is dan nieuw voor mij, en dan heb ik niks gezegd...![]()

Mijn verhaal geldt idd voor ADSL :+
[Aangepast op 14/1/04 door Lecram]