Wist je dat........[6]
Re: Wist je dat........[5]
...ik min of meer met de 'weetjes' moet stoppen?
...mij toch teveel vraagt aan spanning?
...er zelfs lichamelijke klachten van krijg(hyperventileren)?
...even drastisch een pas op de plaats moet maken?
Heel veel sterkte, vriend!Gijs83 schreef:...ik min of meer met de 'weetjes' moet stoppen?
Ik weet goed hoe ingrijpend hyperventilatie kan zijn.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Sterkte Gijs! Als stoppen je helpt; gelijk doen!Gijs83 schreef:...ik min of meer met de 'weetjes' moet stoppen?
Heel veel sterkte!Gijs83 schreef:...ik min of meer met de 'weetjes' moet stoppen?
Jammer Gijs, ik ga je weetjes missen! Maar deze klachten moet je inderdaad niet onderschatten. Verstandig dat je er dan mee stopt, ik hoop dat het tijdelijk is.
Veel sterkte.
.... ik een adres heb voor betaalbare en mooie kinderkleding? Online te bestellen. Ook hebben ze damesjurken, avondjurken, schoenen enz.
Gratis verzonden en wij hadden de bestelling binnen 1 dag in huis!
3 delig jongenskostuum bijv. maat 62 - 188 van 29,95 - 39,95 slechts!
Meisjesjurken maat 68 - 188 van 27,95 - 39,95
kijk op www.suitsyouwell.com, ze zijn gevestigd in Honselersdijk.
Veel sterkte.
.... ik een adres heb voor betaalbare en mooie kinderkleding? Online te bestellen. Ook hebben ze damesjurken, avondjurken, schoenen enz.
kijk op www.suitsyouwell.com, ze zijn gevestigd in Honselersdijk.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mara schreef: .... ik een adres heb voor betaalbare en mooie kinderkleding? Online te bestellen. Ook hebben ze damesjurken, avondjurken, schoenen enz.
kijk op http://www.suitsyouwell.com, ze zijn gevestigd in Honselersdijk.
hartelijk bedankt voor de tip, mara,
wij hebben binnenkort een bruiloft, dan komt zo'n ( goedkope) galajurk goed van pas......
Bizar zeg, naakt op de fiets lees ik zojuist op nu.nl
't Wordt steeds gekker.
Ik meende dat je naakt niet over straat mag? Hoe kan zoiets dan wel toegelaten worden?
't Wordt steeds gekker.
Ik meende dat je naakt niet over straat mag? Hoe kan zoiets dan wel toegelaten worden?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Doe rustig aan! Luister naar je lichaam!Gijs83 schreef:...ik min of meer met de 'weetjes' moet stoppen?
Sterkte!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Tja, bizar misschien wel, maar tegenwoordig mag er veel. Er worden op dat gebied grootse evenementen gehouden in grote steden(vaak in het buitenland). Trekt natuurlijk hoop bekijks. Vaak wordt zoiets(helaas) gedoogd.henriët schreef:Bizar zeg, naakt op de fiets lees ik zojuist op nu.nl
't Wordt steeds gekker.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
't Is nogal temperatuur daarvoor in NL...henriët schreef:Bizar zeg, naakt op de fiets lees ik zojuist op nu.nl
't Wordt steeds gekker.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- MarthaMartha
Zul je zondag moeten kijken, ik weet het ook niet.-DIA- schreef:wat is dat nu?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Géén actie van het RD, maar een (m.i. kwalijke) privé-actie van een zekere Pieter Wolfert:-DIA- schreef:wat is dat nu?
Trouw schreef:De Zuid-Hollandse techneut Pieter Wolfert, zo ontdekte het christelijke blog Goedgelovig, verzon een list. Wolferts website RDopzondag.nl opent zijn deuren als de orthodoxe protestanten de hunne sluiten.
Daarmee maakt hij voorlopig een einde aan een van de bekendste voorbeelden van zondagsrust - daags nadat de hoofdredactie van de krant een lans brak voor het filteren van internetverkeer.
Artikelen die normaal gesproken worden afgeschermd, kunnen dankzij Wolferts kunstgreep gewoon worden gelezen. Ook de gebruikelijke melding ('Wij beschouwen de zondag als een rustdag, een opdracht van God en een geschenk, waar we dankbaar voor mogen zijn') blijft buiten beeld. Of de krant actie tegen Wolfert kan en wil ondernemen, is niet bekend.
Of je nu op zondag de digitale krant leest of die waar je de afgelopen week nog niet aan toe gekomen was, maakt toch niet uit?eilander schreef:Géén actie van het RD, maar een (m.i. kwalijke) privé-actie van een zekere Pieter Wolfert:-DIA- schreef:wat is dat nu?
Trouw schreef:De Zuid-Hollandse techneut Pieter Wolfert, zo ontdekte het christelijke blog Goedgelovig, verzon een list. Wolferts website RDopzondag.nl opent zijn deuren als de orthodoxe protestanten de hunne sluiten.
Daarmee maakt hij voorlopig een einde aan een van de bekendste voorbeelden van zondagsrust - daags nadat de hoofdredactie van de krant een lans brak voor het filteren van internetverkeer.
Artikelen die normaal gesproken worden afgeschermd, kunnen dankzij Wolferts kunstgreep gewoon worden gelezen. Ook de gebruikelijke melding ('Wij beschouwen de zondag als een rustdag, een opdracht van God en een geschenk, waar we dankbaar voor mogen zijn') blijft buiten beeld. Of de krant actie tegen Wolfert kan en wil ondernemen, is niet bekend.
Ik las gisteren op pag 2 van de gewone RD over de ''demonische vervangingsleer''.Moest eigenlijk wel even denken aan de vervangings- sabbat ...En aan Augustinus, Calvijn en ds Kersten, grondlegger en aanhangers van deze leer, die onze grote voorbeelden zijn.
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -