Welke Solcon abonnee wil € 25,- verdienen?

Plaats reactie
Lecram

Welke Solcon abonnee wil € 25,- verdienen?

Bericht door Lecram »

Solcon heeft een abonneewerf actie, waarbij de aanbrenger (ook abonnee van Solcon) € 25,- krijgt. Ik wil mijn ADSL abonnement via Solcon laten verlopen. De Solcon abonnee die het eerst reageert, mag mij opgeven en de € 25,- opstrijken.
limosa

Bericht door limosa »

Nou het loopt niet echt storm Lecram.

Waarom wil je je abonnement laten verlopen dan als je gelijk weer abonnee wordt? Is dat allemaal om € 25,- te scoren?
limosa

Bericht door limosa »

Als het dat is doe ik mee hoor, dan schenken we die € 25,- aan OSW . . .
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door limosa

Waarom wil je je abonnement laten verlopen dan als je gelijk weer abonnee wordt? Is dat allemaal om € 25,- te scoren?
Ik ben nu XS4All abonnee en geen Solcon. Ik wil naar Solcon overgaan om 3 redenen:
1. Solcon biedt ADSL van BBned aan (heb nu KPN ADSL en KPN is een ballentent)
2. Met KPN kan ik niet hoger gaan dan 384 kbs en met BBned tot 512 (zit te ver van de centrale :mad: )
3. Solcon is een christelijke firma en biedt gefilterd internet.
Lecram

Bericht door Lecram »

Als het dat is doe ik mee hoor, dan schenken we die € 25,- aan OSW . . .
Het is dat niet, maar die € 25,- mag natuurlijk naar OSW wat mij betreft.

Dit staat op de Solcon site:

"De spelregels zijn eenvoudig:
- zorg dat uw e-mailadres staat op het aanmeldingsformulier van de door u aangebrachte klant

- het e-mailadres van de aanbrenger kan alleen worden aangegeven op online aanmeldingen

- de aangebrachte klant mag nog geen lid zijn van Solcon

- de ledenwerfactie geldt voor alle ADSL abonnementen

- het bedrag van € 25,- (incl. btw) wordt op uw eerstvolgende faktuur verrekend"

Als jij mij jouw Solcon e-mail adres U2U't, dan zet ik dat op het formulier. Jij krijgt dan tzt die € 25,- in mindering gebracht op je factuur. Wat je ermee doet mag je zelf weten.
Vortigern

Bericht door Vortigern »

Oorspronkelijk gepost door Lecram

Ik ben nu XS4All abonnee en geen Solcon. Ik wil naar Solcon overgaan om 3 redenen:
1. Solcon biedt ADSL van BBned aan (heb nu KPN ADSL en KPN is een ballentent)
2. Met KPN kan ik niet hoger gaan dan 384 kbs en met BBned tot 512 (zit te ver van de centrale :mad: )
3. Solcon is een christelijke firma en biedt gefilterd internet.
mijn abbo bij xs4all loopt nog 40 minuten, daarna hoop ik dat Solcon eens opgaat schieten met adsl van BBned. Anders wordt het weer weken lang, pielen met mijn modum.. ik ga trouwens voor het goedkoopste abbonement. 19,95. dan heb je wel een limit van 250MB maar dat haal ik toch niet, ik heb weinig down te loaden. En anders kan ik dat altijd nog op mijn werk doen.
limosa

Bericht door limosa »

Ik ben nu XS4All abonnee en geen Solcon. Ik wil naar Solcon overgaan . . .

oowww, dat dringt nu pas tot me door, ik lees ook nu pas ADSL abonnement via Solcon laten verlopen ik had "van" gelezen in plaats van "via" . . .

Voor mij was het filter belangrijke reden Solcon te kiezen, zeker met kinderen in huis een belangrijke zaak. Helaas geen BBned hiero, KPN zuigt ;-( . BBned heeft snellere verbindingen voor hetzelfde geld maar ja, niet in dunbevolkt gebied.

Ik heb geen e-mail adres bij Solcon, ik gebruik andere mailboxen. Maar met andere gegevens komt het ook wel goed denk ik. Tot nu toe heb ik met Solcon goede ervaringen.
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Ik hoop begin dec. ook adsl te gaan gebruiken. Uiteraard bij solcon.

Vreemd dat niemand €25,- wil verdienen. Zullen ze :sleep: ofzo? Hier ligt gewoon compleet een schat op ze te wachten en niemand hoeft em. Rijk en verrijkt?;)
Liever Turks dan Paaps
parsifal

Bericht door parsifal »

oke ik heb adsl van solcon, wat moet ik doen Lecram?
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Jelle

Bericht door Jelle »

Wat zien ik nu? Ik heb Solcon maar Parsifal is nummer 1 met zich opgeven.
Ja die heeft waarschijnlijk meer tijd om hier te kijken dan ik:D

Lecram als Parsifal er niet uitkomt dan kan ik je ook nog wel opgeven. Deze maan heeft al heel lang Solcon.

Succes jongens met de aanvraag.:+
Lecram

Bericht door Lecram »

Limosa was de eerste, dus hij geeft mij aan als nieuwe abonnee.
Billy

Bericht door Billy »

is dat beter dan filternet?

bij mij bevalt filternet ADSL perfect.

volgens mij draait filternet ook dmv solcon.

die monteur van cable one had het tenminste heel de tijd over solcon toenie bij mij was.
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Geert

Bericht door Geert »

Ik heb ook filternet lite, snelheid 384 plus filter, max download 5 gb. Bevalt heel goed.

G.
Plaats reactie