Verwacht van mij alleen geen bovenstem.henriët schreef:Er wordt op de meeting wellicht ook nog gezongen, niet ritmisch en ritmisch, psalmen en gezangen.
Zangavond Barneveld 29 september 2012
Re: Zangavond Barneveld 29 september 2012
Op 12 mei kan je ook hier heen.
Aanbevolen!Herman schreef:Op 12 mei kan je ook hier heen.
~~Soli Deo Gloria~~
Commerciele belangen?Hendrikus schreef:Aanbevolen!Herman schreef:Op 12 mei kan je ook hier heen.
Denk het wel: Schrijf u in voor de niewsbrief en onvang een gratis CD... dat klinkt in ieder geval wel commercieel....Cees schreef:Commerciele belangen?Hendrikus schreef:Aanbevolen!Herman schreef:Op 12 mei kan je ook hier heen.
© -DIA- 33.330 || 16 Years of Struggle (03.10.2008-31.10.2024)
Jammer dan. Ik doe een aanbeveling op basis van kwaliteit. Ik ga niet naar Tholen, maar ik weet wel dat daar vakwerk wordt geleverd.-DIA- schreef:Denk het wel: Schrijf u in voor de niewsbrief en onvang een gratis CD... dat klinkt in ieder geval wel commercieel....Cees schreef:Commerciele belangen?Hendrikus schreef:Aanbevolen!Herman schreef:Op 12 mei kan je ook hier heen.
~~Soli Deo Gloria~~
Of het nu commercieel is of niet, het is in elk geval een lovenswaardig doel om eens alle psalmen op cd te doen verschijnen. En ja, van mij mag een uitgever daar best aan verdienen, hij of zij moet toch ook leven? 't Is ook niet alsof het allemaal niets kost...
Ik heb trouwens van horen zeggen dat er binnenkort een soortgelijk project opgestart wordt, maar dan niet-ritmisch en met bovenstem. Voor de liefhebbers zal 'k maar zeggen.
Ik heb trouwens van horen zeggen dat er binnenkort een soortgelijk project opgestart wordt, maar dan niet-ritmisch en met bovenstem. Voor de liefhebbers zal 'k maar zeggen.
www.psalmenzingen.nl: 150 psalmen in de berijming-1773.
Er worden cd's gratis weggegeven. Daar is niets commercieels aan. Commercie is handel drijven tegen winstgevende tarieven.-DIA- schreef: Denk het wel: Schrijf u in voor de niewsbrief en ontvang een gratis CD... dat klinkt in ieder geval wel commercieel....
Overigens wordt indien er winst is, een deel ervan naar een goed doel overgemaakt.