Wat doen we vandaag?
- JolandaOudshoorn
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
Naar de huisarts geweest, waarschijnlijk zijn de uitvalsverschijnselen niets lichamelijks, dus is de oorzaak gewoon oververmoeidheid.
Ik mag nog wel even bloedprikken en als de uitslag binnen is nog een keer langskomen. Dan horen we weer wat meer, hoop ik.
Ik mag nog wel even bloedprikken en als de uitslag binnen is nog een keer langskomen. Dan horen we weer wat meer, hoop ik.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Het is dus vrij logisch dat veel klasgenoten zijn afgehaakt. Gewoon oververmoeidheid.
Vakantiedag in Zuid Afrika vandaag. Vrijheidsdag ter herdenking van de eerste democratische verkiezingen die gehouden werd op 27 april 1994. Het was toen een bloedhete dag en ik stond toen nog ruim 2 uren in de rij voor het stemlokaal. Maar geen wanwoord te horen en iedereen was vrolijk.
Atze
hA HA...TAF schreef:Nog vrijgezel ja;) we zullen zien hoeveel bravoure er nog resteerd als ik iemand mag treffen;)Mara schreef:Zeker niet getrouwd TAFMarthaMartha schreef:Succes met het vinden van een maatje dat dit grappig vindt.TAF schreef:**De man verdiend gebruikelijk het geld, zonder zijn expliete toestemming dient zijn vrouw al niks te kopen**
**zelfs al zou zijzelf het geld verdienen, dan nog blijft hij geestelijk eindverandwoordelijke, en dient ze zich in de besteding ervan nog steeds onder hem te stellen**
**De man kan eenzijdig beslissen we stoppen met winkelen, of zelfs we gaan niet eens, en zij dient dat te accepteren**
**De man heeft daarintegen wel de plicht zijn vrouw lief te hebben als Christus zijn gemeente, en dus ook haar verlangens mee te wegen in zijn beslissingen**
Dit optellende.. zou ik als ik naar zoiets zou gaan om haar te plezieren (want let wel als man ben JIJ degene die beslist dat jullie gaan, niet zij) ook duidelijk grenzen stellen aan hoe lang, hoeveel ze mag spenderen, en hoe lang ik ernaast tasjes blijf dragen.
Gedurende deze grenzen zou ik dan wel proberen om lief te zijn.. en desnoods me als lijdend voorwerp en tasjesdrager te laten gebruiken.
Maar als die tijd om is.. dan verwacht ik ook geen zeurende vrouw die nog even een extra winkel inga, en is het ook gewoon we gaan nu naar huis.
De titel op dit bord moet dan ook beter zijn :
Vrouw niet onderdanig? Respecteerd ze je gezag niet?
Leer haar een lesje nederigheid en laat haar zelf haar tasjes dragen, terwijl jij hier weer op krachten komt, en je lotgenoten treft.
Consumpties hier worden afgerekend per pin, zodat u een rede heeft om de bankpas niet in haar beheer achter te laten, en de controle houd over uw financieen en haar bestedingsgedrag.![]()
NOU IK KAN JE GERUSTSTELLEN ER ZIJN NOG GENOEG DAMES OVER DIE WILLEN OPKIJKEN NAAR HUN ECHTGENOOT EN HEM IN ALLES GEHOORZAMEN.
Ik heb ze in de (schoon)familie.
(goede afloop niet gegarandeerd, trouwens, hoewel geld duidelijk veel goed maakt)
(Een leuker overhemd aantrekken , helpt misschien ook ;-)
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
- MarthaMartha
De mannen die zo'n vrouw leuk vinden moeten zelf wel onuitstaanbare wezens zijn.Simon schreef:hA HA...TAF schreef:Nog vrijgezel ja;) we zullen zien hoeveel bravoure er nog resteerd als ik iemand mag treffen;)Mara schreef:Zeker niet getrouwd TAFMarthaMartha schreef:
Succes met het vinden van een maatje dat dit grappig vindt.![]()
NOU IK KAN JE GERUSTSTELLEN ER ZIJN NOG GENOEG DAMES OVER DIE WILLEN OPKIJKEN NAAR HUN ECHTGENOOT EN HEM IN ALLES GEHOORZAMEN.
Ik heb ze in de (schoon)familie.
(goede afloop niet gegarandeerd, trouwens, hoewel geld duidelijk veel goed maakt)
(Een leuker overhemd aantrekken , helpt misschien ook ;-)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
He, nee, niks aan.. Gehoorzamen is zo 2011!
Wel lachen, dat bord, maar het taalgebruik is niet zo 2012, tenminste als je Hr. Pechtold als voorbeeld neemt. Die wordt erom geprezen.
Ff serieus,
Hulp tegenover
, is veel beter gezegd.
TAF, komt wel goed hoor. Beetje geven, beetje nemen. Als het te gek wordt, trek je je mond eventjes weer eens open. Gewoon met wat je vindt. Vinden vrouwen leuk. Grenzen op zoeken en dan weer eens merken dat ze met een (stevige) man getrouwd zijn. Eentje, waar je z'n grenzen op kan zoeken en blijkbaar ook heeft.
Ze denken bij ons, dat ik de 'broek' aan heb. Hi, hi, ben nog niet zo heel lang getrouwd, maar weet wel dat uit ook echt uit is. Juist bij een Tukker. Vind ik heerlijk!
Manlief gaat gewoon mee winkelen, als we iets echt nodig hebben. Hij geeft zijn mening bij grotere dingen. Ik zorg ervoor dat het niet te lang duurt. Daarna gaan we iets leuks doen. Nou, alle twee blij.
Wel lachen, dat bord, maar het taalgebruik is niet zo 2012, tenminste als je Hr. Pechtold als voorbeeld neemt. Die wordt erom geprezen.
Ff serieus,
Hulp tegenover

TAF, komt wel goed hoor. Beetje geven, beetje nemen. Als het te gek wordt, trek je je mond eventjes weer eens open. Gewoon met wat je vindt. Vinden vrouwen leuk. Grenzen op zoeken en dan weer eens merken dat ze met een (stevige) man getrouwd zijn. Eentje, waar je z'n grenzen op kan zoeken en blijkbaar ook heeft.
Ze denken bij ons, dat ik de 'broek' aan heb. Hi, hi, ben nog niet zo heel lang getrouwd, maar weet wel dat uit ook echt uit is. Juist bij een Tukker. Vind ik heerlijk!
Manlief gaat gewoon mee winkelen, als we iets echt nodig hebben. Hij geeft zijn mening bij grotere dingen. Ik zorg ervoor dat het niet te lang duurt. Daarna gaan we iets leuks doen. Nou, alle twee blij.
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
Maar hoe weet de h.a. dat zo zeker Jolanda? Oververmoeidheid kan idd wel de gekste verschijnselen geven. Het sein staat blijkbaar bij jou op oranje. Pas op dat het niet rood wordt! Ga komende week maar iets leuks doen en lekker lang slapen.JolandaOudshoorn schreef:Naar de huisarts geweest, waarschijnlijk zijn de uitvalsverschijnselen niets lichamelijks, dus is de oorzaak gewoon oververmoeidheid.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- JolandaOudshoorn
Hij heeft wel mijn rug en nekwervels gecontroleerd. En ja, ik zal de komende week niet erg productief zijn, dat was ik vandaag ook niet echt. Wel een beetje tegenstrijdig met mijn karakter, maar goed... Soms moet je even stil gezet worden om weer te luisteren.Mara schreef:Maar hoe weet de h.a. dat zo zeker Jolanda? Oververmoeidheid kan idd wel de gekste verschijnselen geven. Het sein staat blijkbaar bij jou op oranje. Pas op dat het niet rood wordt! Ga komende week maar iets leuks doen en lekker lang slapen.JolandaOudshoorn schreef:Naar de huisarts geweest, waarschijnlijk zijn de uitvalsverschijnselen niets lichamelijks, dus is de oorzaak gewoon oververmoeidheid.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Heerlijk lucht happen in de voor mij tot nu toe toch wel de mooiste provincie.. Ruimte en zeelucht!!! # genieten!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Verschillende spullen ophalen.
Laatste boodschapjes halen op de markt.
Vanmiddag en vanavond de kerkzaal klaar zetten.
Laatste boodschapjes halen op de markt.
Vanmiddag en vanavond de kerkzaal klaar zetten.
Straks boodschappen en vanavond werken. Extra inzet.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Heb je huisman nu gezien en gesproken?MarthaMartha schreef:whahahahahaaa.... dus ik ga je eindelijk zien..... en denk erom dat je me vrijdag niet laat vertrekken zonder me aan mijn jas getrokken te hebben!!!!!!!!!!!!!huisman schreef:helma schreef:na een leerzame zondag (met veel om over na te denken) vandaag de draad weer oppakken.
Eerst es baantjes wezen trekken; daarna bak koffie bij M&M en nu snel een ontbijtje en aan de slag!
Drukke week voor de boeg. Morgen mijn zus ophalen met haar gezin (Schiphol) en vrijdag jubileumfeest van mijn ouders.
2 dagen kwijt dus en die week erna de maandag gelijk Koninginnedag....(met een jarige in ons gezin)
Dat wordt aanpoten.
....tot vrijdag dan
Ja..ze was diep onder de indrukAuto schreef:Heb je huisman nu gezien en gesproken?MarthaMartha schreef:whahahahahaaa.... dus ik ga je eindelijk zien..... en denk erom dat je me vrijdag niet laat vertrekken zonder me aan mijn jas getrokken te hebben!!!!!!!!!!!!!huisman schreef:helma schreef:na een leerzame zondag (met veel om over na te denken) vandaag de draad weer oppakken.
Eerst es baantjes wezen trekken; daarna bak koffie bij M&M en nu snel een ontbijtje en aan de slag!
Drukke week voor de boeg. Morgen mijn zus ophalen met haar gezin (Schiphol) en vrijdag jubileumfeest van mijn ouders.
2 dagen kwijt dus en die week erna de maandag gelijk Koninginnedag....(met een jarige in ons gezin)
Dat wordt aanpoten.
....tot vrijdag dan

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
hoe kan dát??huisman schreef:
Ja..ze was diep onder de indruk
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
En na 16 jaar staat er weer een box in de kamer.Lourens schreef:Straks boodschappen en vanavond werken. Extra inzet.
Morgen is Jasmine te gast en die kan er lekker in liggen.
Ook eens uitgezocht hoe de kinderwagen en buggy in en uit elkaar gehaald moesten worden.
Klaar om oppas opa en oma te zijn.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!