Het loopt nog niet echt storm
Meeting
Re: Meeting
Demo, MM, Helma, Mister...
Auto ook hoor!Mister schreef:Demo, MM, Helma, Mister...
- Bert Mulder
- Contacteer:
en waar zijt gij dan?Mister schreef:Demo, MM, Helma, Mister...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- MarthaMartha
wie? mister? in het rijtje....Bert Mulder schreef:en waar zijt gij dan?Mister schreef:Demo, MM, Helma, Mister...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Wie is 'gij'? Ik sta in het rijtje hoorBert Mulder schreef:en waar zijt gij dan?Mister schreef:Demo, MM, Helma, Mister...
- Bert Mulder
- Contacteer:
en ik moet leren lezen....Mister schreef:Wie is 'gij'? Ik sta in het rijtje hoorBert Mulder schreef:en waar zijt gij dan?Mister schreef:Demo, MM, Helma, Mister...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Geeft niet, zal wel van de zenuwen zijn, BertBert Mulder schreef:en ik moet leren lezen....Mister schreef:Wie is 'gij'? Ik sta in het rijtje hoorBert Mulder schreef:en waar zijt gij dan?Mister schreef:Demo, MM, Helma, Mister...
oke, helemaal niet gezien deze topic.
Helaas,
wij rijden dan met een grote boog Veenendaal voorbij, en kunnen dan niet langs komen. We kunnen wel bij Dia op de koffie komen op die dag
Maar dat zullen we hem niet aandoen..!
Joh.. zonder ons wordt het pas echt gezellig!
Fijne meeting!
Helaas,
Fijne meeting!
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
Matthew Henry
Ik had je graag eens ontmoet!Desiree schreef:oke, helemaal niet gezien deze topic.
Helaas,wij rijden dan met een grote boog Veenendaal voorbij, en kunnen dan niet langs komen. We kunnen wel bij Dia op de koffie komen op die dag
Fijne meeting!
Da's aardig van je. Volgende keer?
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
Matthew Henry
Matthew Henry
kom maar es langs als je durftDesiree schreef:Da's aardig van je. Volgende keer?
Ik ook..helma schreef:Ik had je graag eens ontmoet!Desiree schreef:oke, helemaal niet gezien deze topic.
Helaas,wij rijden dan met een grote boog Veenendaal voorbij, en kunnen dan niet langs komen. We kunnen wel bij Dia op de koffie komen op die dag
Fijne meeting!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hoe laat gaat de 'Bert-meeting' van start? 
Het is wel handig als Bert er is, want het moet niet zo zijn dat het feest voorbij is en dat Bert dan binnen komt ....Mister schreef:Hoe laat gaat de 'Bert-meeting' van start?
Bert hoopt op 4 mei al te landen hier, dus dat zal wel goed komenAuto schreef:Het is wel handig als Bert er is, want het moet niet zo zijn dat het feest voorbij is en dat Bert dan binnen komt ....Mister schreef:Hoe laat gaat de 'Bert-meeting' van start?