Hoe is je stemming op dit moment? [2]
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
Een beetje depri: ruzie in de vriendengroep. 

Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)
- MarthaMartha
ai... lastig.parel schreef:Een beetje depri: ruzie in de vriendengroep.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Zeg dat wel. En moeilijk op te lossen ook. Dus we zitten een beetje met de handen in het haar.MarthaMartha schreef:ai... lastig.parel schreef:Een beetje depri: ruzie in de vriendengroep.
Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)
- JolandaOudshoorn
Nou, mijn studie lijdt eerder onder mijn gezin dan andersom. Ik heb supertrotse kinderen en man achter mij staan, dus daar ligt het ook niet aan.henriët schreef: Het is logisch dat je in de situatie waarin je zit af en toe de moed laat zakken, maar als t even lukt, zet door ( tenzij je gezin er onder lijdt,dan moet je stoppen) je bent al een eindje op weg.
Succes!
Maar ja, de algehele houding van de klas motiveert niet echt, uitzonderingen daargelaten.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
de stemming is operbest op dit momend....ik denk dat het komt omdat ik een paar dagen vrij heb
gr marcel

gr marcel
Dankbaar.
Wat kan je je soms zorgen maken over je kinderen, maar wat zie je soms ook bijzondere dingen waar je intens dankbaar voor bent.
Wat kan je je soms zorgen maken over je kinderen, maar wat zie je soms ook bijzondere dingen waar je intens dankbaar voor bent.
helma schreef:Dankbaar.
Wat kan je je soms zorgen maken over je kinderen, maar wat zie je soms ook bijzondere dingen waar je intens dankbaar voor bent. En zojuist was ik getuige van iets heel moois....
- JolandaOudshoorn
helma schreef:helma schreef:Dankbaar.
Wat kan je je soms zorgen maken over je kinderen, maar wat zie je soms ook bijzondere dingen waar je intens dankbaar voor bent. En zojuist was ik getuige van iets heel moois....

Ik weet, mijn Verlosser leeft
ik kan me niet herinneren dat ik dit 2x heb geplaatst; foutje!
Een beetje weemoedig en vol goede herinneringen. Eben Haëzer.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ah ja, begrijp ik misschien wel een beetje, bedenk maar dat het gaat om het Woord en niet om de plaats!huisman schreef:Een beetje weemoedig en vol goede herinneringen. Eben Haëzer.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Is er ook nog uitzicht op herstel?huisman schreef:Een beetje weemoedig en vol goede herinneringen. Eben Haëzer.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ben zenuwachtig en kan geen eens bedenken waarvoor! #irritant
-
Voor iets bijzonders? Probeer het hoofd koel te houden....succes ermee!parel schreef:Ben zenuwachtig en kan geen eens bedenken waarvoor! #irritant
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
-
Geschokt...door het overlijden van drie mensen die ik (goed) kende....
Het leven is een damp, de dood wenkt ieder uur
Het leven is een damp, de dood wenkt ieder uur
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)