helma schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh bah, niks aan.Mister schreef:![]()
na de offerte voor de jaarlijkse APK en onderhoudsbeurt...
Gewoon doorgaan!JolandaOudshoorn schreef:![]()
Ik krijg opgeefneigingen.Motivatie om verder te leren is ver te zoeken.
wat bedoel je met besloten?-DIA- schreef:verward en besloten....
Moeilijk onder woorden te brengen...Hendrikus schreef:wat bedoel je met besloten?-DIA- schreef:verward en besloten....
Sterkte DIA!-DIA- schreef:Moeilijk onder woorden te brengen...Hendrikus schreef:wat bedoel je met besloten?-DIA- schreef:verward en besloten....
Ik had net in het andere topic geschreven dat ik je zo bewonder om je doorzettingsvermogenJolandaOudshoorn schreef:![]()
Ik krijg opgeefneigingen.Motivatie om verder te leren is ver te zoeken.
Dank je voor je support (afgewezen ook) Het is demotiverend om te zien dat de helft van de klas het opgegeven heeft en volgend jaar weer opnieuw gaat beginnen en hun studiepunten dan ook mee mogen nemen. Maar na een korte berekening moet ik het dit jaar ook wel halen en bovendien heb ik een heel goed gevoel over mijn laatste tentamen. Dus we gaan natuurlijk gewoon door.Mara schreef:Ik had net in het andere topic geschreven dat ik je zo bewonder om je doorzettingsvermogenJolandaOudshoorn schreef:![]()
Ik krijg opgeefneigingen.Motivatie om verder te leren is ver te zoeken.![]()
Vooral doorgaan![]()
Het is logisch dat je in de situatie waarin je zit af en toe de moed laat zakken, maar als t even lukt, zet door ( tenzij je gezin er onder lijdt,dan moet je stoppen) je bent al een eindje op weg.JolandaOudshoorn schreef:Dank je voor je support (afgewezen ook) Het is demotiverend om te zien dat de helft van de klas het opgegeven heeft en volgend jaar weer opnieuw gaat beginnen en hun studiepunten dan ook mee mogen nemen. Maar na een korte berekening moet ik het dit jaar ook wel halen en bovendien heb ik een heel goed gevoel over mijn laatste tentamen. Dus we gaan natuurlijk gewoon door.Mara schreef:Ik had net in het andere topic geschreven dat ik je zo bewonder om je doorzettingsvermogenJolandaOudshoorn schreef:![]()
Ik krijg opgeefneigingen.Motivatie om verder te leren is ver te zoeken.![]()
Vooral doorgaan![]()