1 april....
Re: 1 april....
Dit doen ze in Rijssen: http://www.tctubantia.nl/regio/reggestr ... e-over.ece
goeie grap van de JBGG in het RD 

Laatst gewijzigd door helma op 31 mar 2012, 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Sja, vind het helemaal geen grap. Beetje vreemd ook voor motorrijders.helma schreef:goeie grap van de JBGG in het RD
denk jij dat het écht is?? Ik niet.Mister schreef:Sja, vind het helemaal geen grap. Beetje vreemd ook voor motorrijders.helma schreef:goeie grap van de JBGG in het RD
Toch voldoet dit niet aan de regels van een publieke 1-april-grap. De argumenten die gegeven worden hanteren mensen die overstappen op een motor wel vaker.helma schreef:goeie grap van de JBGG in het RD![]()
Laatst gewijzigd door refo op 31 mar 2012, 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Natuurlijk is het niet echt. Op de een of andere manier lijkt het toch alsof motorrijden een beetje belachelijk gemaakt wordt. Alsof het een raar idee is als je zou motorrijden.helma schreef:denk jij dat het écht is?? Ik niet.Mister schreef:Sja, vind het helemaal geen grap. Beetje vreemd ook voor motorrijders.helma schreef:goeie grap van de JBGG in het RD
Het is een grap omdat er in onze achterban toch echt mensen zijn die zich oprecht over het bericht zouden verbazen.
Daarom vind ik het ook wel grappig.
Daarom vind ik het ook wel grappig.
Maar wie nadenkt weet wel dat de JBGG geen motorclub heeft...Mister schreef:Natuurlijk is het niet echt. Op de een of andere manier lijkt het toch alsof motorrijden een beetje belachelijk gemaakt wordt. Alsof het een raar idee is als je zou motorrijden.helma schreef:denk jij dat het écht is?? Ik niet.Mister schreef:Sja, vind het helemaal geen grap. Beetje vreemd ook voor motorrijders.helma schreef:goeie grap van de JBGG in het RD
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
De Jagende Brigade der Gereformeerde Gemeenten 

Een vraagje aan de Veenendalers onder ons: die looproute van de koningin uit het artikel van
de Veenendaalse krant zou dat een 1-april grap kunnen zijn?????
Maar een autoclub is wel okay?-DIA- schreef:
Maar wie nadenkt weet wel dat de JBGG geen motorclub heeft...
Ik snap hier werkelijk niets van.
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Dat bedoel ik. Is motorrijden niet zo geaccepteerd in onze gezindteSimon schreef:Maar een autoclub is wel okay?-DIA- schreef:
Maar wie nadenkt weet wel dat de JBGG geen motorclub heeft...
Ik snap hier werkelijk niets van.

nee, dat is gewoon gissen. en zou de route aardig kunnen kloppen. (denk ik)Hendrien schreef:Een vraagje aan de Veenendalers onder ons: die looproute van de koningin uit het artikel van
- MarthaMartha
Mister schreef:De Jagende Brigade der Gereformeerde Gemeenten

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Waarom is dit een 1-april-grap?helma schreef:goeie grap van de JBGG in het RD
a. Het is vandaag 31 maart.
b. De uitvoering vond plaats vóór 31 maart.
c. Men heeft in de werkelijkheid inderdaad ontzettend veel last van files.
d. Het is helemaal niet grappig.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)