Christelijke?Luther schreef:Het boekenweekgeschenk
Is het wat om het te lezen?
Christelijke?Luther schreef:Het boekenweekgeschenk
Nee, het heidense.Ichtus schreef:Christelijke?Luther schreef:Het boekenweekgeschenk
Ik heb het gisteren ook gelezen. Welke kwetsingen bedoel je?Luther schreef:Nee, het heidense.Ichtus schreef:Christelijke?Luther schreef:Het boekenweekgeschenk
Altijd jammer dat zo'n boekje weer gelardeerd moet worden met grof taalgebruik en onnodige kwetsingen. het verhaal zelf en de schrijfstijl is knap in elkaar gezet.
ach die Geert ........Zita schreef:Geert Dammers.
Ik ben moe, ik wil niks ingewikkelds, ik wil nou ook weer niet meteen een meipocket, dus Geert leek me een goede optie.
En omdat ik mijn treinboek uit heb, moet ik daar ook nog iets anders voor. Die mag ook niet te ingewikkeld zijn, omdat ik allemaal losse brokken lees. 't Moet wel een beetje vermakelijk zijn (het leven van een treinreiziger is bij tijden al droevig genoeg), en ook weer niet te snel uit, omdat ik een aanzienlijk deel van de dag in de trein doorbreng. Ik heb net Pride and Prejudice uit. Het is jammer dat Geografie van goed en kwaad van Andreas Kinneging zo dik is, anders was die wel aardig, met al die korte paragrafen. Misschien moet Geert ook maar mee in de trein.
Is dat niet die jongen die gaat studeren en van zijn ouderlijk huis weggroeit?Gabrielle schreef:ach die Geert ........Zita schreef:Geert Dammers.
Ik ben moe, ik wil niks ingewikkelds, ik wil nou ook weer niet meteen een meipocket, dus Geert leek me een goede optie.
En omdat ik mijn treinboek uit heb, moet ik daar ook nog iets anders voor. Die mag ook niet te ingewikkeld zijn, omdat ik allemaal losse brokken lees. 't Moet wel een beetje vermakelijk zijn (het leven van een treinreiziger is bij tijden al droevig genoeg), en ook weer niet te snel uit, omdat ik een aanzienlijk deel van de dag in de trein doorbreng. Ik heb net Pride and Prejudice uit. Het is jammer dat Geografie van goed en kwaad van Andreas Kinneging zo dik is, anders was die wel aardig, met al die korte paragrafen. Misschien moet Geert ook maar mee in de trein.
heerlijk boek, goede herinneringen aan....
ik heb ook net een boek uit van Aart Romijn; 'wie zonder zonde is'Zita schreef:Geert Dammers.
Volgens mij gaat hij niet studeren, maar iets met een boekhandel. Maar hij doet HBS, en dat is in zijn milieu al buitengewoon. En hij trouwt met Noortje, de dochter van een bankier. Als ik het mij goed herinner, heeft hij in deel 1 een behoorlijke afkeer van zijn achtergrond, en trekt dat later best wel bij.Mister schreef:Is dat niet die jongen die gaat studeren en van zijn ouderlijk huis weggroeit?Gabrielle schreef:ach die Geert ........Zita schreef:Geert Dammers.
Doe Geert de groeten van me...Zita schreef:Volgens mij gaat hij niet studeren, maar iets met een boekhandel. Maar hij doet HBS, en dat is in zijn milieu al buitengewoon. En hij trouwt met Noortje, de dochter van een bankier. Als ik het mij goed herinner, heeft hij in deel 1 een behoorlijke afkeer van zijn achtergrond, en trekt dat later best wel bij.Mister schreef:Is dat niet die jongen die gaat studeren en van zijn ouderlijk huis weggroeit?Gabrielle schreef: ach die Geert ........
Het werd in de trein 'Ik volg je tot Istanboel', van C. Rijnsdorp. Mwah. Ik ben nog niet onder de indruk.Afgewezen schreef:Doe Geert de groeten van me...Zita schreef:Volgens mij gaat hij niet studeren, maar iets met een boekhandel. Maar hij doet HBS, en dat is in zijn milieu al buitengewoon. En hij trouwt met Noortje, de dochter van een bankier. Als ik het mij goed herinner, heeft hij in deel 1 een behoorlijke afkeer van zijn achtergrond, en trekt dat later best wel bij.Mister schreef:Is dat niet die jongen die gaat studeren en van zijn ouderlijk huis weggroeit?Gabrielle schreef: ach die Geert ........
Excuses. Dacht het goed te hebben gedaan....Afgewezen schreef:Dennis, kun je niet even behoorlijk quoten?
Altijd handig om je post even te checken als je hem hebt geplaatst.dennis schreef:Excuses. Dacht het goed te hebben gedaan....Afgewezen schreef:Dennis, kun je niet even behoorlijk quoten?