Zou je weer dezelfde nick kiezen? waarom wel/niet?
Re: Zou je weer dezelfde nick kiezen? waarom wel/niet?
Mooi, dan ben ik niet meer de enige; alles wat onder "actieve onderwerpen" staat.
Luther schreef:Dat maakt het alleen maar erger, dat je deze taalkundige verslonzing prima vindt. Hoe ellendig is het met de mensheid gesteld....henriët schreef:Misschien dat deze mensen dat bewust hebben gedaan. Ik vind het prima zo zonder hoofdletter:)Luther schreef:Even een nick-name-frustratie:
Er zijn nogal wat RF'ers die hun nickname niet met een hoofdletter schrijven. Dat stoort me mateloos. Is er niet eem moderator met wat vrije tijd die al die nicks kan aanpassen. Bijvoorbeeld de onderstaande actieve posters:
refo
memento
henriët
helma
albion
huisman
vlinder
freek
wim
tukkertje
parsifal
caprice
eilander
jakobmarin
rekcor
vragensteller
etc.

Ergert u niet, verwondert u slechts:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Eerlijk is eerlijk..... [henriët] komt een stuk sympathieker over dan [Henriët]. Mét hoofdletter komt die naam een stuk baziger over, terwijl je toch altijd het toonbeeld van ootmoed bent...henriët schreef:Ergert u niet, verwondert u slechts:)

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:Eerlijk is eerlijk..... [henriët] komt een stuk sympathieker over dan [Henriët]. Mét hoofdletter komt die naam een stuk baziger over, terwijl je toch altijd het toonbeeld van ootmoed bent...henriët schreef:Ergert u niet, verwondert u slechts:)

Tja, ik zat te denken, misschien dat ik eens moet veranderen in Brigitte.Luther schreef:Eerlijk is eerlijk..... [henriët] komt een stuk sympathieker over dan [Henriët]. Mét hoofdletter komt die naam een stuk baziger over, terwijl je toch altijd het toonbeeld van ootmoed bent...henriët schreef:Ergert u niet, verwondert u slechts:)
Zit beetje tussen Jet en henriët in.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Afschuwelijk.... Brigitte, nee zeg... doe dan gewoon Jet, of niks.henriët schreef:Tja, ik zat te denken, misschien dat ik eens moet veranderen in Brigitte.Luther schreef:Eerlijk is eerlijk..... [henriët] komt een stuk sympathieker over dan [Henriët]. Mét hoofdletter komt die naam een stuk baziger over, terwijl je toch altijd het toonbeeld van ootmoed bent...henriët schreef:Ergert u niet, verwondert u slechts:)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:Afschuwelijk.... Brigitte, nee zeg... doe dan gewoon Jet, of niks.henriët schreef:Tja, ik zat te denken, misschien dat ik eens moet veranderen in Brigitte.Luther schreef:Eerlijk is eerlijk..... [henriët] komt een stuk sympathieker over dan [Henriët]. Mét hoofdletter komt die naam een stuk baziger over, terwijl je toch altijd het toonbeeld van ootmoed bent...henriët schreef:Ergert u niet, verwondert u slechts:)

GRUWELIJK gewoon dat idee. Nachtmerries uit mijn jeugd komen weer boven.Luther schreef:Afschuwelijk.... Brigitte, nee zeg... doe dan gewoon Jet, of niks.henriët schreef:Tja, ik zat te denken, misschien dat ik eens moet veranderen in Brigitte.Luther schreef:Eerlijk is eerlijk..... [henriët] komt een stuk sympathieker over dan [Henriët]. Mét hoofdletter komt die naam een stuk baziger over, terwijl je toch altijd het toonbeeld van ootmoed bent...henriët schreef:Ergert u niet, verwondert u slechts:)
- Bert Mulder
- Contacteer:
leutermulder...
maar ja, die is verbannen...
maar ja, die is verbannen...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Ik heb eerst maar weer eens een nieuwe avatar genomen. Ik kreeg zoveel PB-kritiek op de vorige...

-
Dit is wel een hele verbeteringLuther schreef:Ik heb eerst maar weer eens een nieuwe avatar genomen. Ik kreeg zoveel PB-kritiek op de vorige...

Zo zo, hipLuther schreef:Ik heb eerst maar weer eens een nieuwe avatar genomen. Ik kreeg zoveel PB-kritiek op de vorige...

Het is geen vooruitgangLuther schreef:Ik heb eerst maar weer eens een nieuwe avatar genomen. Ik kreeg zoveel PB-kritiek op de vorige...

Luther schreef:Even een nick-name-frustratie:
Er zijn nogal wat RF'ers die hun nickname niet met een hoofdletter schrijven. Dat stoort me mateloos. Is er niet eem moderator met wat vrije tijd die al die nicks kan aanpassen. Bijvoorbeeld de onderstaande actieve posters:
refo
memento
henriët
helma
albion
huisman
vlinder
freek
wim
tukkertje
parsifal
caprice
eilander
jakobmarin
rekcor
vragensteller
etc.

Ja freek of Freek, toen ik dat zag dacht ik ook zal ik maar een aanvraag doen van Auto naar autofreek schreef:Luther schreef:Even een nick-name-frustratie:
refo
memento
henriët
helma
albion
huisman
vlinder
freek
wim
tukkertje
parsifal
caprice