TJa... ik moest me vrijdag helaas weer ziekmelden...freek schreef:...ik me afvroeg hoe het met jullie is?
Wist je dat........[5]
Re: Wist je dat........[4]
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Re: Wist je dat........[5]
Ik denk het wel: RF is niet verslavend, Twitter wel. Bij RF kan je gerust een dag of wat wachten voor je reageert; op Twitter eigenlijk direct.Luther schreef:Eerst maar even een vraagje: Als je aan het twitter-vasten bent, kun je je dan wel op RF vertonen?freek schreef:Dank voor jullie welkom. Ik zal kijken of de gesprekken interessant genoeg zijn om mee te blijven doen
Ik ben het totaal met je oneens wat betreft de verslavende werkingTiberius schreef:Ik denk het wel: RF is niet verslavend, Twitter wel. Bij RF kan je gerust een dag of wat wachten voor je reageert; op Twitter eigenlijk direct.Luther schreef:Eerst maar even een vraagje: Als je aan het twitter-vasten bent, kun je je dan wel op RF vertonen?freek schreef:Dank voor jullie welkom. Ik zal kijken of de gesprekken interessant genoeg zijn om mee te blijven doen

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
tijd voor een RF vasten, maar dan wel de tijd die je normaal besteed aan RF gebruiken voor bijbelstudie en gebed
.

let sin never hold true, that Love never broke through.
Soms moet je wel eens wat gepeperde uitspraken doen om de discussie wat te stimuleren.henriët schreef:Ik ben het totaal met je oneens wat betreft de verslavende werkingTiberius schreef:Ik denk het wel: RF is niet verslavend, Twitter wel. Bij RF kan je gerust een dag of wat wachten voor je reageert; op Twitter eigenlijk direct.Luther schreef:Eerst maar even een vraagje: Als je aan het twitter-vasten bent, kun je je dan wel op RF vertonen?freek schreef:Dank voor jullie welkom. Ik zal kijken of de gesprekken interessant genoeg zijn om mee te blijven doen

Nou valt wel mee die peper, ik ben het met je eens, totaal geen verslavende werking ......... (je moet gewoon geen mod wezen)Tiberius schreef:Soms moet je wel eens wat gepeperde uitspraken doen om de discussie wat te stimuleren.henriët schreef:Ik ben het totaal met je oneens wat betreft de verslavende werkingTiberius schreef: Ik denk het wel: RF is niet verslavend, Twitter wel. Bij RF kan je gerust een dag of wat wachten voor je reageert; op Twitter eigenlijk direct.

Op zich wel. Maar ik zag al een 56-pagina discussie over oudvaders en het aanbod van genade. Ik geloof dat alles daarover al gezegd is. Voor mij is dat geen interessante discussie meer.henriët schreef:Daar kun je zelf toe bijdragen?!!freek schreef:Dank voor jullie welkom. Ik zal kijken of de gesprekken interessant genoeg zijn om mee te blijven doen
Lastige vraag. Ik vast niet van twitter, ik maak er enige tijd geen gebruik van. Echter zonder er een religieuze duiding aan te geven. Dus is het geen vastenLuther schreef:Eerst maar even een vraagje: Als je aan het twitter-vasten bent, kun je je dan wel op RF vertonen?freek schreef:Dank voor jullie welkom. Ik zal kijken of de gesprekken interessant genoeg zijn om mee te blijven doen

Hahaha, ik kan me van mezelf ook wel een tijd herinneren dat het forum behoorlijk verslavend was. Niet eens met Tiberius dus.henriët schreef:Ik ben het totaal met je oneens wat betreft de verslavende werkingTiberius schreef:Ik denk het wel: RF is niet verslavend, Twitter wel. Bij RF kan je gerust een dag of wat wachten voor je reageert; op Twitter eigenlijk direct.Luther schreef:Eerst maar even een vraagje: Als je aan het twitter-vasten bent, kun je je dan wel op RF vertonen?freek schreef:Dank voor jullie welkom. Ik zal kijken of de gesprekken interessant genoeg zijn om mee te blijven doen
Maar ik dacht dat je daar aangaf vanwege de lijdenstijd? Den zou het wel een religieuze duiding zijn.freek schreef:Lastige vraag. Ik vast niet van twitter, ik maak er enige tijd geen gebruik van. Echter zonder er een religieuze duiding aan te geven. Dus is het geen vastenLuther schreef:Eerst maar even een vraagje: Als je aan het twitter-vasten bent, kun je je dan wel op RF vertonen?freek schreef:Dank voor jullie welkom. Ik zal kijken of de gesprekken interessant genoeg zijn om mee te blijven doen
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
We zullen proberen je weer een klein beetje verslaafd te krijgen.freek schreef:Hahaha, ik kan me van mezelf ook wel een tijd herinneren dat het forum behoorlijk verslavend was. Niet eens met Tiberius dus.

Nou nee. 40-dagentijd was hooguit de kapstok om tijdelijk te stoppen met twitter. Ik had het ook in de zomervakantie kunnen doen.henriët schreef:Maar ik dacht dat je daar aangaf vanwege de lijdenstijd? Den zou het wel een religieuze duiding zijn.freek schreef:Lastige vraag. Ik vast niet van twitter, ik maak er enige tijd geen gebruik van. Echter zonder er een religieuze duiding aan te geven. Dus is het geen vastenLuther schreef:Eerst maar even een vraagje: Als je aan het twitter-vasten bent, kun je je dan wel op RF vertonen?freek schreef:Dank voor jullie welkom. Ik zal kijken of de gesprekken interessant genoeg zijn om mee te blijven doen
Ah ok, helder.freek schreef: Nou nee. 40-dagentijd was hooguit de kapstok om tijdelijk te stoppen met twitter. Ik had het ook in de zomervakantie kunnen doen.
Ben benieuwd of dat je lukt ;-)Tiberius schreef:We zullen proberen je weer een klein beetje verslaafd te krijgen.freek schreef:Hahaha, ik kan me van mezelf ook wel een tijd herinneren dat het forum behoorlijk verslavend was. Niet eens met Tiberius dus.
Het is wel een mooie afleiding als je alleen thuis ziek bent...freek schreef:Ben benieuwd of dat je lukt ;-)Tiberius schreef:We zullen proberen je weer een klein beetje verslaafd te krijgen.freek schreef:Hahaha, ik kan me van mezelf ook wel een tijd herinneren dat het forum behoorlijk verslavend was. Niet eens met Tiberius dus.
Dan kan je soms nog iets "zeggen"...

© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«