Wist je dat........[5]

-DIA-

Re: Wist je dat........[4]

Bericht door -DIA- »

JolandaOudshoorn schreef:..een van onze forumhelden in de krant staat???
Krant van gisteren, zonder foto...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Zita schreef:Even voor Luther, omdat hij zo verzot is op royalty(-nieuws): kroonprinses Victoria van Zweden is vanmorgen bevallen van een dochter. Moeder, kind en vader maken het wel. De namen worden morgen bekendgemaakt.
:)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Luther schreef:
Zita schreef:Even voor Luther, omdat hij zo verzot is op royalty(-nieuws): kroonprinses Victoria van Zweden is vanmorgen bevallen van een dochter. Moeder, kind en vader maken het wel. De namen worden morgen bekendgemaakt.
De namen zijn: Estelle Sylvia Eva Mary
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

...90 jaar geleden Henri Landru(1869-1922, Frans seriemoordenaar), beter bekend als Blauwbaard, werd geëxecuteerd?
...25 jaar geleden de universiteit van Toronto een belangrijke wetenschappelijk ontdekking deed?
...het vandaag de nationale feestdag in Estland is?
...de SGP vd Lopikerwaard vanavond in de Schaapskooi van Lopik bijeenkomt met Ir.B.J.v/d Vlies?
...The Martin Mans band(hij wordt al wereldser...) vanavond in Dorpskerk van Otterlo optreed?
...het Hardenbergs Chr.Mannenenkoor en Gemengde koor Looft den Heer uit Notter(bij Rijssen) vanavond een benefietconcert in Bergentheim geven?
...dit weekend een Caravan- en camperbeurs in de evenementenhal in Gorinchem is?
...morgen de Balkan-zendingsdag in de Pieter Zandt in Kampen wordt gehouden?
...in de Ger.Gem.van Krabbendijke er morgenmiddag een orgelmiddag is bij het nieuwe orgel?
...Ds.W.Visscher morgenavond op de Zin-in in Gouda hoopt te spreken?
...er morgenavond een concert bij kaarslicht is in Delden?
...het op de Bosrandclub in Wekerom morgenavond gaat over tussen 'geneeskunst en kitch'?
...Jorrit Woudt, Krista vd Esker en Ronald IJmker morgenavond een CD Benediction presenteren in de Rehobothkerk in Ermelo?
...er bij het 1e presentatieconcert nog geen 20 bezoekers waren?
...er morgenavond in de Ger.Gem. van Veen gestemd gaat worden of ze Ds.C.A.van Dieren of Ds.A.Vermeij gaan beroepen?
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Gijs83 schreef:
Luther schreef:
De namen zijn: Estelle Sylvia Eva Mary
Kleine afwijking: Estelle Silvia Ewa Mary.
freek

Bericht door freek »

...ik me afvroeg hoe het met jullie is?
memento

Bericht door memento »

freek schreef:...ik me afvroeg hoe het met jullie is?
Lang geleden dat je hier gepost hebt. Welcome back!
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Zoals je ziet (en leest, in een onder ons bekende krant ;) ) zijn we nog volop actief ;)
albion

Bericht door albion »

Ha Freek, dat is nou eens leuk om weer wat van je te horen. Hoe gaat het met je?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
henriët

Bericht door henriët »

Freek! Welkom back :)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

hallo Freek
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

...10 jaar geleden In de Indiase stad Godhra 59 hindoeïstische pelgrims omkwamen bij een treinbrand die veroorzaakt werd door een woedende menigte moslims?
...70 jaar geleden de Slag in de Javazee plaatsvond waarbij de schout-bij-nacht Karel Doorman(1889-1942) op 28 februari 1942 om het leven kwam?
...dat er vandaag een herdenking is in Den Haag waarbij Kroonprins Willem-Alexander aanwezig is?
...er in heel wat plaatsen straten vernoemd zijn naar deze 'schout-bij-nacht'?
...hij vele onderscheidingen kreeg?
...20 jaar geleden Marinus Ruppert (80), Nederlands politicus en Minister van Staat overleed(1973-1980: vice-president Raad van State)?
...het vandaag de inernationale dag van de IJsbeer is?
...we 35 jaar geleden ruim 10 uren achtereen zonneschijn hadden?
...PostNL en Arcadis(inginieursbureau) vandaag hun jaarcijfers bekend maken?
...er vanavond in de Ger.Gem.van Nieuwerkerk in Zeeland gestemd wordt of ze Ds.A.Schot of Ds.A.Vermeij gaan beroepen?
...er in Rijssen deze week(en wellicht ook op andere plaatsen) huis aan huis gecollecteerd wordt voor Woord & Daad?
...de ZGG t/m a.s.dinsdag een visitatiereis hebben naar het zendingsveld in Guinee, waar o.a.Ds.A.A.Brugge uit Ede mee mee is?
freek

Re: Wist je dat........[5]

Bericht door freek »

Dank voor jullie welkom. Ik zal kijken of de gesprekken interessant genoeg zijn om mee te blijven doen :)
henriët

Bericht door henriët »

freek schreef:Dank voor jullie welkom. Ik zal kijken of de gesprekken interessant genoeg zijn om mee te blijven doen :)
Daar kun je zelf toe bijdragen?!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

freek schreef:Dank voor jullie welkom. Ik zal kijken of de gesprekken interessant genoeg zijn om mee te blijven doen :)
Eerst maar even een vraagje: Als je aan het twitter-vasten bent, kun je je dan wel op RF vertonen? :)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gesloten